Techniczne - bmw e36 Compact 318is
wasq - Nie 14 Kwi, 2013 Temat postu: bmw e36 Compact 318is Witam moze ktos ma jakie doswiadczenia z tym modelem ??
czy moze lepiej szukac coupe
silnika 1,8is ze wzgledu na ograniczenia klasowe do 2 litrow
celuje w tanie modele z tablicy allegro bo auto ma byc typowe pod zabawe kjsy jakis trakday itd...
dzieki za info
MMaxiA7 - Nie 14 Kwi, 2013
Lepiej szukać od 96r. bo M44 1.9 ma 140KM i troszkę więcej Nm, wobec M42 1.8 136KM do 96r ,rozrząd prawie dożywotni bo na łańcuchu, bodajże w compaktach jest gorszy zawias niż w coupe,bo chyba pochodzi z e30 i w compaktach za dobrze to niedziała,tak samo deska w środku jest brzydka:) za to lżejszy jest od coupe o ponad 100kg a do sportu waga się liczy;) Krótko zestopniowana skrzynka, w coupe świetnie wyważone auto z tym czterocylindrowcem i mimo tylko i aż 9,9sek do paczki w zakrętach na dobrym zawiasie daje frajde:) Idzie lepiej niż 150konna 6garówka;) w mieście pali ok 11l w trasie 7,6
Bart - Pon 15 Kwi, 2013
Jeden ziomek z mojej okolicy ma E36 318is kupe - nie ma szpery i skrzynia jest naprawdę długa. W kompakach zawias tylny jest jak w E30, a deska rozdzielcza jak w każdym E36.
kosmita - Pon 15 Kwi, 2013
http://www.racingforum.pl/BMW-do-WPP-t107266.html
mi - Pon 15 Kwi, 2013
ja się trochę nie znam, ale Compact się chyba nie nazywał IS.
A co poza tym - w normalnej klasie do 2 litrów taki samochód nie ma raczej szans, chyba że nadłubany mocno. Plus na pewno jest taki, że gratów jest multum, w większości za symboliczną kasę. Nie pamiętam jak z masami jest, ale coupe jest chyba najcięższe (może poza kombikiem i cabrio), poza tym ma bezramkowe szyby, czyli mody poliwęglanowe na starcie są utrudnione. Ja bym szedł w compacta raczej, bo mi się podoba z wyglądu. Ale nie wiem jak to się na torze zachowuje, na pewno 320 coupe fabryczne szału nie robi. Rabarbarowe 328 (czy 325? 328 chyba, nie?) też jeździło bardzo ociężale. Istotny problem jest taki, że te samochody lubią jechać bokiem, a to nie do końca korzystne dla wyników. Pewnie modzenie z kątami w zawiasie by pomogło, a (i tu właśnie nie wiem jak w compakcie z tylnym zawiasem innym) to groszowa sprawa jest na szczęście. Podobno.
Aaaaa - no i szpera. Szpera musi być!
Anonymous - Pon 15 Kwi, 2013
Compact to było 318 ti.Jesli to ma robić wyniki to raczej szukałbym e30 318is,compact jest po prostu cięzszy,a sedan i coupe duzo cięższe wiec bez sensu zupełnie.4-cyl bumy prowadzą sie duzo lepiej od 6-cyl,przede wszystkim mniej ryją przodem.Moje 328 bylo w zasadzie całkiem seryjne,do tego bardzo cięzkie bo z grubym wypasem i tez odnosiłem wrazenie ze przez to takie ociężałe w skręcie,ja sie jakos nie mogłem odnalezc w tym aucie.Ci co sie znają twierdzą ze pomaga po prostu odchudzenie (a 200kg zrzuca sie na luzie).Na driftowe tendencje jest sporo sposobów,najprostszy to obniżenie tyłu,kąty w compakcie i e30 chyba nie tak prosto i tanio jak w "zwykłych" e36,no i szpera musi byc,na szczescie to raczej tani temat-1200-1500 pln z dowolnym przełożeniem(od 2,9 do 4,45).Silnik ma duuuzzzy potencjał(polecam zobaczyc na fb promotora)
Ogólnie buma to super pomysł na upalatora-pełen know-how,tanie graty seryjne jak i te do dłubnięcia,kupa frajdy itd.
Bart - Pon 15 Kwi, 2013
rabarbar napisał/a: | Ogólnie buma to super pomysł na upalatora-pełen know-how,tanie graty seryjne jak i te do dłubnięcia,kupa frajdy itd.
...dlatego jeżdżę hondo |
M - Pon 15 Kwi, 2013
Bart nigdy Ci tego nie wybaczy!
Anonymous - Pon 15 Kwi, 2013
Bart napisał/a: | rabarbar napisał/a: | Ogólnie buma to super pomysł na upalatora-pełen know-how,tanie graty seryjne jak i te do dłubnięcia,kupa frajdy itd.
...dlatego jeżdżę hondo |
|
ja jeżdze hondo bo jestem ciotom
Bardzo mi przykro Bartku ze nie spełniłem pokładanych we mnie nadzieji
Anonymous - Pon 15 Kwi, 2013
M napisał/a: | Bart nigdy Ci tego nie wybaczy! |
tez tak mysle,od dłuzszego czasu nie dzwoni,nie pisze....
Bart - Pon 15 Kwi, 2013
ech, hądziarze...
M - Pon 15 Kwi, 2013
I do tego jeszcze naziści..
|
|
|