To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - E36 co wybrać

pablonas - Pon 12 Sie, 2013
Temat postu: E36 co wybrać
Drogie Bravo.

Po wysypaniu drugiego już silnika w Subaraku na sprincie, zapragnąłem zmniejszenia kosztów ścigania.

Lubię szybko kręcić kierownicą dlatego nie chcę ośki i celuję w RWD. Wiem, że optymalnym silnikiem do sprintów/super OSów jest 1,8 IS i występuje on w praktycznie wszystkich wersjach nadwoziowych.

Moje pytanie do praktyków (a wiem, że na tym forum nikogo innego nie ma :jupi: ):

Czy różnica w tylnym zawieszeniu pomiędzy compaktem, a coupe/sedanem jest w jakiś sposób zauważalna/odczuwalna podczas jazdy? Strzelam, że compakt może być nieco bardziej nadsterowny niż wersje na wielowahaczu.

Wolałbym chyba compakta: jest krótszy, lżejszy i ma prostsze czytaj tańsze w serwisowaniu zawieszenie tylne.

Czy jest może ktoś kto jeździł i jednym i drugim autem i jest w stanie powiedzieć coś mądrego w tej kwestii?

Z góry dziękuję za opinie o estetyce nadwozia E36. Ta jest nieistotna ;)

Kamill - Pon 12 Sie, 2013

O lol co za wysyp, czy jest na forum ktoś kto nie ma bmw albo nie planuje kupić :D
rasta - Pon 12 Sie, 2013

Jaby był kupiec to bym sprzedał, ew. Zamiana na lotusa lub M'kę :rotfl:
Anonymous - Pon 12 Sie, 2013

Najlepsza opcja moim zdaniem to jest sedan z is pod maską. Mało ich ale można czasem trafić w dobrych pieniądzach
pablonas - Pon 12 Sie, 2013

Czesio napisał/a:
Najlepsza opcja moim zdaniem to jest sedan z is pod maską. Mało ich ale można czasem trafić w dobrych pieniądzach

Ale masz jakieś argumenty za czy "bo tak" ?

Anonymous - Pon 12 Sie, 2013

a to musi być e36 is??to auto troche słabo jedzie.nie lepiej e30 is albo jakies 6cyl e36 ?
Kamill - Pon 12 Sie, 2013

Zobacz co wygrywa klasę albo ląduje często na podium z e36 w zawodach których chcesz startować i bedziesz wiedział w co celować. Nawet na poznaniu ostatnio zrobili jakąś ligę IS, nie wiem jakie czasy kręcą, ale podejrzewam że jak by ich puścić z innymi autami w klasie do 2.0 to by wypadły raczej blado.
Kenet - Pon 12 Sie, 2013

Miniac jak mi pokazał parę wykresów wczoraj, to ogólnie zacząłbym od wyboru męskiego silnika ;D
Anonymous - Pon 12 Sie, 2013

Kamill, W wpp jest klasa e30is ,czasy robią dobre ale tam wszystko ma +200KM.Faktycznie E36 is (w przeciwieństwie do e30is) jest mocno niekonkurencyjne,chłopaki z bmw chalange próbowali i sie nie da,za cięzkie to.Za to is prowadzi sie duzo lepiej nic 6cyl,kiedys pojezdziłem e36is i mimo ze było na mega ultra gównianym zawiasie (jakiś gwint za 700 pln) to mniej ryło przodem niz moje 328 na bilu i emkowych stabach.
mi - Pon 12 Sie, 2013

ja się nie znam za bardzo, ale mogę potwierdzić, że is nie ryje na zakrętach z definicji, w przeciwieństwie do rzędowych szóstek.
(jakby kto pytał - oddam tanio iesa w kupecie)

Anonymous - Pon 12 Sie, 2013

mi napisał/a:

(jakby kto pytał - oddam tanio iesa w kupecie)


ja pytam!!kto co gdzie za ile zdjęcia filmy telemetria ??

mi - Pon 12 Sie, 2013

a, no tak, nie kupiłeś jeszcze od Lesiszów żadnego samochodu, chyba pora to zmienić :lol2:

PW (i tak nie kupisz)

Anonymous - Pon 12 Sie, 2013

ja nie kupie??ja kurwa nie kupie ??

PW !!

roj - Pon 12 Sie, 2013

:lol2:
Kamill - Pon 12 Sie, 2013

To czy jeden ryje przodem czy nie to są kwestie drugorzędne, trzeba patrzeć na wyniki jak się chce wyjmować klasę, bo to jest tylko odczucie subiektywne, a czasy może ten ryjący przodem robić sporo lepsze, mimo że wymaga więcej uwagi i jest mniej przyjemny w prowadzeniu.
Psuc się pewnie będą i jedne i drugie podobnie, do r6 potrzebujesz dobrej opony, nie widzialem żeby e36 na jakimś semi slicku czy tym bardziej drogowej coś pojechała, za to widziałem e30 IS które na semi albo drogowej ganiały zaskakująco dobrze.

W czwartek jedziemy z Kenetem na Kielce, pojezdzimy jednym i drugim autem i zobaczymy jakie sa różnice. Amory mamy takie same, ja mam trochę miększe sprężyny. Dwie różnice, to krótszy dyfer u Keneta i inne opony. Moja fura pewnie cięższa ale tez troche więcej KM i Nm.

Opinia która słyszałem od zawodnika z wpp ścigającego się rożnymi bmw była taka że jego 6cyl m50 jeździ na seryjnym chłodzeniu i smarowaniu, silnik nigdy nie otwierany, oprócz dolotu wydechu i strojenia 100% seria, upala tak już drugi sezon bez zaglądania w ogóle z rundy na runde. Z tgo co mówił ludzie jeżdżący IS-ami potrafili wysrać dwa silniki w tym czasie, glownie panewy czasami glowica.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group