To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Przewód paliwowy w saxo

adamo - Czw 10 Paź, 2013
Temat postu: Przewód paliwowy w saxo
Czy ktoś może wie jaką średnicę ma przewód paliwowy do saxo 1.6 16V? Chcę kupić w oplocie ale nie jestem pewien rozmiaru
Greg - Pią 11 Paź, 2013
Temat postu: Re: Przewód paliwowy w saxo
adamo napisał/a:
Czy ktoś może wie jaką średnicę ma przewód paliwowy do saxo 1.6 16V?


Okrągłą.




:rotfl:

faldzip - Pon 13 Sty, 2014

Odgrzewam :)

Mam uszodzony przewod i chcialem zrobic wersje taką bardziej do wyścigów rajdowych w terenie, czyli przewody w oplocie itp. Czy ktoś może robił już coś takiego i byłby w stanie poratować fotkami i opisem co i jak?

Kenet - Pon 13 Sty, 2014



Wywalasz stare przewody, kupujesz nowe paliwowe w oplocie, puszczasz w kabinie i poszedł.

Kamill - Pon 13 Sty, 2014

Zrób jak mówi Kenet, albo na odwrót.
faldzip - Pon 13 Sty, 2014

Kenet napisał/a:
Wywalasz stare przewody, kupujesz nowe paliwowe w oplocie, puszczasz w kabinie i poszedł.

To jeszcze pytanie jakiej srednicy i jak je polaczyc. Bo te plastikowe zlaczki, ktore sa w Saxo to z jednej strony wchodza na klik do filtra paliwa z drugiej strony to sie wciska ten originalny przewod z tworzywa jakos na gorący czy coś. A jak z tymi w oplocie? Cybanty dać czy cos? Robił to ktoś w ogole, czy tylko czytał w internetach? ;)

Anonymous - Pon 13 Sty, 2014

TAk !
Kenet - Pon 13 Sty, 2014

W Astrze miałem na pompie cybant, później kawałek gumowy i łączył się on z plastikowym sztywnym przewodem po prostu na wcisk i opaskę zaciskaną (na słomczynie rozerwał mi to połączenie kamień i naprawiłem stosując skręcany cybant). Idąc dalej plastikowe przewody sztywne w komorze silnika łączyły się z gumowymi także na wcisk i opaskę, a z drugiej strony te gumowe były odpowiednio zarobione i wkręcane w listwę. Nie wiem jak wygląda wyjście z pompy w saxo, ale można zaraz za nim połączyć przewód z nowym w oplocie, a pod maską zarobić tak żeby się wkręcał w listwę, oczywiście mając na uwadze odpowiednie długości i mocowanie.
CHRZANEK - Pon 13 Sty, 2014

We Fiacie Czinkłeczento zarówno na wyjściu z baku jak i na wejściu do korpusu wtrysku są króćce (kroćce) na które zakłada sie przewód dodatkowo wspomagając połączenie cybantem skręcanym.

Ja w Cienkim mam przewód o średnicy 8 mm co wynikało ze średnicy króćców.

CIEKAWOSTKA:

W cienkim przez całą długość samochodu idą 3 przewody:
1) Zasilający
2) Powrotny
3) Odpowietrzajcy do pochłaniacza oparów z węglem aktywnym - którego właśnie już nie mam.

Kamill - Pon 13 Sty, 2014

CHRZANEK napisał/a:
We Fiacie Czinkłeczento zarówno na wyjściu z baku jak i na wejściu do korpusu wtrysku są króćce (kroćce) na które zakłada sie przewód dodatkowo wspomagając połączenie cybantem skręcanym.

Ja w Cienkim mam przewód o średnicy 8 mm co wynikało ze średnicy króćców.

CIEKAWOSTKA:

W cienkim przez całą długość samochodu idą 3 przewody:
1) Zasilający
2) Powrotny
3) Odpowietrzajcy do pochłaniacza oparów z węglem aktywnym - którego właśnie już nie mam.

Kod:
Ostatnio zmieniony przez Jakarti Dzisiaj 14:03, w całości zmieniany 1 raz

Cenzura jakaś :>

Jakarti - Pon 13 Sty, 2014

nie.
Chrzanek napisał (bez kropek) 8.m.m co daje 8m m
wiec poprawiłem na 8 mm.

git?

Kamill - Pon 13 Sty, 2014

Jakarti napisał/a:
nie.
Chrzanek napisał (bez kropek) 8.m.m co daje 8m m
wiec poprawiłem na 8 mm.

git?

Właśnie sie zastanawiam :)

CHRZANEK - Pon 13 Sty, 2014

Dziękuje 8)
NBL - Pon 13 Sty, 2014

dopływ paliwa w komorze ma większą średnicę niż powrót , lecz już w kabinie są takie same 6mm
Barejka - Pon 13 Sty, 2014

ogladalem ostatnio foty jak to zrobic, ta zlaczke przy listwie sobie zostawiasz ten przewod wkladany na goraco rozcinasz i sciagasz. Tak samo przy pompie paliwa, puszczasz jeden przewod w oplotku i po sprawie, powrot tak samo. Jak juz bedziesz wiedzial wiecej to daj znac w jakiej cenie sa takie przewodziki w oplocie 5-6mm ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group