Marek23 - Sob 21 Gru, 2013 Temat postu: Saxo 16v ,mocKupiłem saxo 16v, rajdówkę. Silnik wyważony, sportowy komp(nie wiadomo jaki;) i dolot z c2 r2. Auto bardzo żwawe, tak mi jedzie na 130 konia, dół jest dobry jak na takie coś.
Potrzebuję mocy.
1. Plan minimum.
a) Wydech agrupa, jak ktos cos moze polecic to bede wdzieczny.
b) Obrobka glowicy. Tu szukam fachowca w okolicy Krakowa. Jesli ktos co wie bede mega wdzieczny za pomoc.
Ile po planie minimum takie saxo wypluwa? Biorąc pod uwagę,że motor zdrowy i wyważony.
2. Plan extra. Wałki i pewno komp pod to jeśli trzeba. Auto ma przełożenie 13/59,więc też nie można za bardzo zabić dołu, choć to może jakieś moje przemyślenia.
Ogólnie chodzi o to,że jakie wałki,żeby bylo plug'n'play. I jaki komp do tego zapodac. Tylko,ze nie chce jakis kosmicznych strojen, drogich kompow, bo az tak grubo z mocą nie musze iść.
Auto idzie z początkiem marca na warsztat i chcę do tego czasu wiedzieć co i jak.106 - Nie 22 Gru, 2013 ładnie. pokaz foty
auto z historia w rpp?Mirek - Nie 22 Gru, 2013 Mam kogoś do obróbki głowicy z Krakowa. Jak coś to pw qbus - Nie 22 Gru, 2013 http://rasart.pl/ - ja robilem u niego skrzynie, mlody belke, ogarnai francuzy i glowice ponoc tez 106 - Nie 22 Gru, 2013 jak nie idziesz w walki, doprezenie, strojenie to chyba nie ma sensu sciagac glowicy
jak masz pewnosc ze motor jest ok. jak robisz przeglad silnika przed sezonem to ok.
z samej glowicy przy tym silniku +5KM to chyba i tak naciagany wynik wiec nie wiem
czy warto...GeKo - Nie 22 Gru, 2013 Chyba, ze robi to Niemy na stole w duzym pokoju, to i 15 moze dojsc
Pogadaj z patrykiem smietana, ponoc emu + jakies walki i jest 150+arssss - Nie 22 Gru, 2013 po co emu. Na detcie to jest do ogarniecia,a pare zlotych na lepsze walki zostaje. Moze zamiast robic ta glowice warto zalozyc z c2 tego stopare koni. Wieksze zawory tam masz i na seryjnych walkach z saxo juz cos ugrasz,a na ostrzejszych bedzie bajka. Jeszcze ssacy z C2 i albo strojenie na serii kompie jak masz na 1 kosc albo DET3 zeby bylo latwiej. Chlopaki z club106 chca po nowym roku ogarnac zakup grupowy wiec powinna byc na DETa fajna cena.Barejka - Nie 22 Gru, 2013 no i jest tam saxo dosc mocne nie duzym kosztem zrobione ponad 150kmfaldzip - Nie 22 Gru, 2013
arssss napisał/a:
po co emu. Na detcie to jest do ogarniecia,a pare zlotych na lepsze walki zostaje. Moze zamiast robic ta glowice warto zalozyc z c2 tego stopare koni. Wieksze zawory tam masz i na seryjnych walkach z saxo juz cos ugrasz,a na ostrzejszych bedzie bajka. Jeszcze ssacy z C2 i albo strojenie na serii kompie jak masz na 1 kosc albo DET3 zeby bylo latwiej. Chlopaki z club106 chca po nowym roku ogarnac zakup grupowy wiec powinna byc na DETa fajna cena.
tylko, ze ta glowica z C2 to chyba nie wchodzi w gre jak chce sie miec auto zgodne z homo? wiec to podstawowa sprawa do czego to ma byc Bad-i - Nie 22 Gru, 2013 W razie czego moge ci w promocyjnej cenie sprzedac vemsaGeKo - Nie 22 Gru, 2013
arssss napisał/a:
Na detcie to jest do ogarniecia
zależy na ilu kościach komp.Marek23 - Nie 22 Gru, 2013 Ale poprawienie po fabryce głowicy nic nie da? Niememu dało dużo,więc nie wiem.
Nie wiem ile kości ma komp,musze sprawdzić.
A gdzie strojenie i czy ktoś to wystroi jeśli jest jedna kość?
Ktoś wytłumaczy różnicę między EMU a DET?
Musi być pod homo, bo może Barbórkę Cieszyńską tym polecę, tak to cała 3 liga.
Auto po ŁukaszuS3, tylko silnik nie ten.
Do Śmietany już napisałem.
Auto teraz na zimie 165 stoi,więc nie wygląda. Tym razem nie inwestuję wogóle w wygląd. Trochę jest rund,więc wolę oszczędzać.Barejka - Nie 22 Gru, 2013 det to swinia ecu to zamiennik zamiast seryjnego kompaspeed555 - Nie 22 Gru, 2013
qbus napisał/a:
http://rasart.pl/ - ja robilem u niego skrzynie, mlody belke, ogarnai francuzy i glowice ponoc tez
ja u niego belke robiłem i polecam, a jarek_malopolsk z naszego forum ostatnio robił silnik u niego bodajże i dla kolegi do c2 też silnik jarek tam zawoził do roboty więc możesz do jarka napisać jak to wyszło.Bad-i - Nie 22 Gru, 2013 Moj vems jest na jedna kosc, strojenie w warszawie w cenie kompa