To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [S] Sprzedam Citroen Saxo VTS rajdówka

matt2rally - Wto 18 Lis, 2014
Temat postu: [S] Sprzedam Citroen Saxo VTS rajdówka
Witam
Cena: 11 600
Citroen Saxo VTS 1,6 16V
Rok produkcji: 1997
Przebieg: 187 000
Posiadam Kartę Pojazdu,
Zarejestrowany na 2 osoby,
Saxo było hamowane ale moc oscyluje ok 130 KM.
Waga: 900 kg.
Rajdówka budowana od podstaw, z potencjałem. Na potwierdzenie wyniki tylko z tego sezonu:
- 2 miejsce w klasie w KJS Kędzierzyn-Koźle,
- 2 miejsce w klasie i 2 w generalce w KJS Arena Gliwice,
- 3 miejsce w klasie w 45 Rajdzie Festiwalowym,
- 1 miejsce w klasie w ARS Gaszowice,
- 3 miejsce w klasie w KJS Tyski,
- 1 miejsce w klasie i 3 w generalce w ARS Marklowice,
Tylko raz w tym roku nie dojechało na mete z powodu awarii alternatora który został zregenerowany.
Jeden z ostatnich występów: https://www.youtube.com/watch?v=fpuoyoZ-efc
Modyfikacje:
- kompletny nowy układ wydechowy z kolektorem 4-2-1 oraz dwoma tłumikami przelotowymi ( nie za głośny ) wykonany w firmie Michael Żory,
- otulina termiczna na kolektor wydechowy,
- obrobiona głowica silnika ( splanowana, poszerzone oraz wypolerowane kanały wydechowe, nowe wypolerowane zawory, gniazda zaworów obrobione na 3 kąty), silnik zalany olejem Petronas X1 Racer 10W-60, silnik nie bierze oleju
- dolot Raceland z dużym stożkiem K&N,
- skrzynia biegów z przełożeniem 13x59 na grubych satelitach, poskładana w zeszłym sezonie, biegi wchodzą bez problemu,
- nowe sprzęgło tarcza i docisk wymienione w zeszłym sezonie,
- nowa linka sprzęgła wymieniona w tym sezonie,
- nowe oryginalne cięgna skrzyni biegów,
- klatka bezpieczeństwa Race Cages wykonana przez Łukasza Siekierkę z Dobczyc zgodna z załącznikiem „J”, posiada potwierdzenie zgodności z załącznikiem, klatka ocynkowana zabezpieczona przed korozją, środek wymalowany 2 lata temu
- zawieszenie przód Bilstein 34-003510 N-group na grubej rurze ( najmocniejsze seryjnie produkowane przez Bilsteina zawieszenie do tego modelu ) sprężyna H&R czerwona, tył seryjny obniżony na drążkach skrętnych,
- nowa tylna belka montowana na żółtych poliuretanach, przednie wahacze również na żółtych poliuretanach, poduszka pod silnikiem monolityczna z aluminium,
- płyta pod silnik z kompozytu,
- podwójny wentylator z osobnym włącznikiem,
- większy zaciski i tarcze z przodu z Peugeota 206 S16,
- oryginalny korektor siły hamowania założony w tym sezonie,
- kierownica Sparco trójramienna,
- naba MOMO,
- fotele kubełkowe no-name rurkowe na seryjnym mocowaniu (możliwość przesuwania foteli),
- pasy 3-calowe Racing z homologacją drogową,
- boczki z PCV,
- siatka na kaski Sparco,
- lusterka monolit Race Look
- nowy akumulator Centra założony w zeszłym roku,
Auto jeździ na seryjnych felgach Speedline R14. Dodaje również komplet opon zimowych na stalówkach oraz komplet opon TOYO R888 już dojść mocno dojechanych na felgach stalowych 6 calowych z Peugeota Rallye.
Auto budowane od podstaw więc posiadam wszystkie części z wewnątrz takie jak podsufitki, pasy, boczki, kanapę itp.
Posiadam również oryginalną głowice bez obróbki, oryginalny kolektor wydechowy i może znalazła by się również stara tylna belka z zawieszenia która nadaje się do regeneracji- może komuś przyda się jako zapas.
Więcej zdjęci dostępnych na mgrallygroup.pl
Pytania proszę kierować na maila: matt2rally@gmail.com lub na numer telefonu: 509 737 254 ale w godzinach popołudniowych.

FOTKI: http://tufotki.pl/3985D

was79 - Śro 19 Lis, 2014

Wybrałeś niestety zły termin sprzedaży, bo teraz się sprzedaje samochód legendy z Chorzowa :faja:
matt2rally - Śro 19 Lis, 2014

Nie mam parcie na sprzedaż więc spokojnie 8-L
roj - Śro 19 Lis, 2014

matt2rally napisał/a:
Modyfikacje:
- kompletny nowy układ wydechowy z kolektorem 4-2-1 oraz dwoma tłumikami przelotowymi ( nie za głośny ) wykonany w firmie Michael Żory,
- otulina termiczna na kolektor wydechowy,
- obrobiona głowica silnika ( splanowana, poszerzone oraz wypolerowane kanały wydechowe, nowe wypolerowane zawory, gniazda zaworów obrobione na 3 kąty), silnik zalany olejem Petronas X1 Racer 10W-60, silnik nie bierze oleju
- dolot Raceland z dużym stożkiem K&N,

może coś lekko z silnikiem nie teges albo może np. wydech bardziej przeszkadza niż pomaga bo patrząc na forumowe saxo/106 to przy takich modach to już chyba pod 140 powinno być?

matt2rally - Czw 20 Lis, 2014

Nie byłem na hamowni więc szacowałem, że jest gdzieś ok 130 KM. Może jest więcej. Przypuszczam jednak, że bez specjalnej mapy pod te mody może nie być 140 KM.
Niemy - Pią 21 Lis, 2014

U mnie z podobnymi modami bez strojenia wyszło prawie 145ps
Loko - Pią 21 Lis, 2014

Można powiedzieć, ze to saxo tworzyło historię tego forum :D

2006 rok, aż jestem w szoku, że to już tak dawno było.



2007



a te w ogóle najdawniejsze czasy, to chyba Geko powinien pamiętać ;)


106 - Pią 21 Lis, 2014

:rotfl: :rotfl: moj pezot :D
was79 - Pią 21 Lis, 2014

Byłeś pepsi a oni sprite :lol2:
GeKo - Pon 24 Lis, 2014

Łooo kurwens przecież to wieki temu było. Myślałem że tego auta już dawno nie ma.
qbus - Śro 26 Lis, 2014

Ja w tym saxo zaczynalem przygode z prawym fotelem w takim razie :)
arssss - Śro 26 Lis, 2014

Powinniście zrzucić się na niego i kupić go ze względu na wspomnienia :D
qbus - Czw 27 Lis, 2014

Piermandole... to auto bylo w stanie agonii po Zowie...
zajcev_28 - Czw 27 Lis, 2014

qbus napisał/a:
Ja w tym saxo zaczynalem przygode z prawym fotelem w takim razie :)


to to to jest saxo Zowy? :hhe:
i żyje do dziś, ładnie.. :)

matt2rally - Pią 28 Lis, 2014

O shit. Nie wiedziałem, że te Saxo jest aż tak znane :] Fakt jak wpadło w moje ręce to to igła nie była, ale w agonalnym stanie też nie było. A więc... jestem za zrzutą ! : :rotfl:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group