karoluPL - Śro 19 Lis, 2014 Temat postu: Wskaźnik boost/ cisnienie oleju/afrPanowie, jako, ze pożegnałem sie z miśkiem, a kupiłem zaraze typu 2.0tfsi z silnikiem który sie rozpadł poprzedniej właścicielce, wolałbym mieć oko czasem na chociaż niektóre parametry, pomijając fakt, ze w tym silniku trzeba sprawdzać olej co 10km
Do rzeczy- potrzebuje jednego wskaźnika ( nie chce robić szopki na słupku, tylko jeden wrzucić w nawiew powietrza jak poniżej) który pokaże na raz cisnienie doładowania i ciśnienie oleju. ewentualnie afr/cisnienie oleju(lub da znak o jego braku zanim lampa alladyna sie zapali). propozycja od http://www.p3cars.com/ byłaby idealna, gdyby nie kosmiczna cena. Ktoś coś taniej słyszał, wie, pomoże ?
Barejka - Śro 19 Lis, 2014 może jakiś elekronik zrobi to lepiej ? na 106club does którego nie lubie robił kiedyś Cos takiego. mi zlutowal launch control kosztem 50zl, ale robił takie komputerki z wyświetlaczem który pokazywał boost, ciśnienie I temperature oleju, ciśnienie paliwa, egt afr, obroty dosłownie mógł pokazać każdy parametr. można było sobie ustawić wartości max po przekroczeniu których piszczał jakoś, kosztowało to z 200zlKenet - Śro 19 Lis, 2014 To są podobno najlepsze jakościowo wskaźniki, ale ceny srogie:
http://www.spa-uk.co.uk/Category/Digital%20GaugesMiniac - Śro 19 Lis, 2014 To co Kenet wkleił bardzo dobre jest (pomijając, że optycznie będzie kicz), ale w przypadku VAGa to możesz to wszystko co mieć na telefonie w uchwycie gdy w OBD wpięty nadajnik bluetooth.toivias - Śro 19 Lis, 2014
Miniac napisał/a:
w przypadku VAGa to możesz to wszystko co mieć na telefonie w uchwycie gdy w OBD wpięty nadajnik bluetooth.
Dokładnie - Kup sobie interfejs elm327 BT i zainstaluj na telefonie torque pro; w 50zł się powinieneś zamknąć
Jedyny dyskomfort, że za każdym razem musisz go uruchomić w telefonie.karoluPL - Czw 20 Lis, 2014
toivias napisał/a:
Jedyny dyskomfort, że za każdym razem musisz go uruchomić w telefonie.
no właśnie- pomysł świetny tylko jedno małe ale- z moim lenistwem musze mieć coś na stałe, nie wymagające podłączenia peryferyjnych urządzeń.
Chociaz mimo wszystko mysle, że i to sobie kupie, ale zwykłego jednego zegarka tez nadal będę poszukiwał..GeKo - Nie 23 Lis, 2014 Może takie coś http://www.polarteam.net/...s-advanced.htmlkaroluPL - Nie 23 Lis, 2014 GeKo, to było by coś, ale..
Cytat:
Sorry, but this product not support AUDI vehicles.
chyba na razie wrzuce tylko jeden zegar od cisnienia oleju w nawiew i na tym poprzestanę dopóki nie przeboleje ceny tego z p3cars.
jakby ktoś miał jeszcze jakiś świeży pomysł- dawajcie, póki co jestem na etapie składania nowego silnika Barejka - Śro 26 Lis, 2014 a moze cos takiego, natrafilem przypadkiem, ale jeszcze nie zglebilem tematu
http://www.plxdevices.com...=MULTDM100OBDII https://www.youtube.com/watch?v=4KUthtJ_xAkkamil - Śro 26 Lis, 2014 karwa, to już wolałbym mieć tel podłączony do EBD karoluPL - Czw 27 Lis, 2014 Barejka, o niezłe! i tańsze od p3, pomysle nad tym, moze to ogarnę, jak fundusze pozwolą, bo póki co nadal nie moge sie uporać ze złożeniem silnika do kupy, bo brakuje czasu
poszedł pomuk. jakby ktos jeszcze miał cos ciekawego, to chętnie zobaczę karoluPL - Pon 08 Gru, 2014 Dobra panowie, sytuacja jest ch#owa, bo tak jak sie obawiałem, po złożeniu silnika przed odmę raz niespodziewanie zabrakło cisnienia oleju i na szczescie ogarnąłem to na tyle szybko, ze silnik nie zdążył się zatrzeć. Stąd też w tym tygodniu musze jakiś wskaźnik dorwać i założyć, chociażby od samego cisnienia oleju.
stąd też lista sie zawęża- jeden wskaźnik, ciśnienie oleju, do 62-64mm średnicy, cyfrowy/na silniczku krokowym + najlepiej jakiś programowalny punkt alarmowy (kontrolką, pikaniem)
Ktoś mi powie, czy to w ogóle działa ?
http://allegro.pl/wskazni...4874573145.html
ktoś w ogole wie czy te DEPO, autogauge (czyli własciwie to co dostepne w pl od ręki) działają ?
Ewentualnie jest taki, który pokazuje wiele rzeczy na raz
http://allegro.pl/zegar-w...4832758230.html
( z tym, że jest mozliwosc kupienia boost + wskazywanie na lcd cisnienia oleju, temperatury + woltomierz) ale taki mały wyswietlacz mnie nie urządza- wole cos co bedzie pikało albo migało, gdy tego ciśnienia oleju nie będzie ( a nie tak jak we wskaźnikach audi, po 20sekundach braku cisnienia oleju dopiero zapali kontrolkę..)
temat pilny, więc licze na znawców hotheczqbus - Pon 08 Gru, 2014 Np w przypadku vdo czujniki sa rozne i np. cisnienie oleju mozemy miec razem z sygnalem powiadamiajacym o niskim cisneniu. Sam czujnik ok 400 brutto.
Nie wiem czy da sie spasowac to do innego zegara. Sprzedalem z 2-3 sety cisnienia oleju, temp oleju i ladowania (volt) klienci poki co byli zadowoleni.Kenet - Pon 08 Gru, 2014
karoluPL napisał/a:
bo tak jak sie obawiałem, po złożeniu silnika przed odmę raz niespodziewanie zabrakło cisnienia oleju
A może zamiast zegara najpierw trzebaby naprawić silnik?
Gdyby jednak nie, to ja miałem autogauge steppermotor czy jak to się tam pisało - takie na silniczkach krokowych. Zegary działały jak złe, ale czujniki leciały co pół roku.karoluPL - Pon 08 Gru, 2014 Kenet, silnik jest bajeczka, złożony od postaw, ale zdarzają się fuckup'y, tym razem po 600km zawiódł dekiel (niby pierdoła ?) a w nim zestaw odm do odpowietrzenia skrzyni korbowej, który robił takie podciśnienie w silniku, ze potrafiło zgubić ciśnienie oleju. A że miałem taki dekiel w firmie po poprzednim moturze to już auto jeździ od nowa.
Ogólnie to na logike powinno auto jeździć, bo słupek jest po 30tyś km, a reszta wszystko jest nowe, od caluśkiego rozrządu, wałków, pompy oleju i zestawu wałków balansujących, ale że to jest 2.0tfsi, to jako mechanior średnio mi sie chce w to wierzyć, czy coś nie jebnie(tak jak wyżej).
Tym razem mi sie udało ze usłyszałem klekotanie hydrauliki i zgasiłem silnik- następnym razem moge nie dosłyszeć i zajebać motor zanim minie to magiczne 20sekund a fis zacznie migac lampą alladyna
dlatego tez wole mieć jakieś pikadło, które zacznie sie drzeć poniżej powiedzmy 1,2bara ciśnienia.