Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [S] 320d e91 salon PL 185KM/400nm
Kamill - Nie 05 Lis, 2017 Temat postu: [S] 320d e91 salon PL 185KM/400nmMoże ktoś szuka, do sprzedania moje kombi, https://www.otomoto.pl/of...a-ID6zhh5o.html , pół auta jest już nowe, w zasadzie w ciągu roku podwoiłem cene zakupu , której nawet nie próbuje odzyskać
W aucie jest silnik M47TU - ten z rozrządem z przodu, najmniej awaryjny ze wszystkich diesli BMW. W aucie usunięte klapki u Włodka i zastąpione zaślepkami cnc, przy okazji czyszczenie całego dolotu kolektora itp. Wszystkie uszczelki dolotu od głowicy do katalizatora nowe, reszcze w ogłoszeniu.
Buda jest bezwypadkowa, natomiast miała lakierowane pojedyncze elementy na przestrzeni lat, jak maskę od kamieni, czy drzwi od obcierki, jednak lakier jest w stanie bdb, nie ma różnic w odcieniu, a sama usługa wykonana bardzo solidnie.
Do auta mam wykres, wszystkie FV i gwrancję na sprężarkę, starą kierownicę, stare sprężyny itp.Rasputin - Nie 05 Lis, 2017 Dobra sztuka musiała być bo już ogłoszenie nie aktualne Kamill - Nie 05 Lis, 2017
Rasputin napisał/a:
Dobra sztuka musiała być bo już ogłoszenie nie aktualne
Przecinek się dołączył do linka Dzięki.koma600 - Nie 05 Lis, 2017 Ile z ciekawości nakreciłeś km tym autem?Kamill - Nie 05 Lis, 2017 9k kmkoma600 - Pon 06 Lis, 2017 No to ładnie trafiłeś Kamill - Pon 06 Lis, 2017
koma600 napisał/a:
No to ładnie trafiłeś
Można tak powiedzieć, a można tez powiedzieć ze e90 przy tym przebiegu to rosyjska ruletka z pełnym magazynkiem , czego ja nie byłem świadomy i kupiłem pewną sztukę żeby przelatać rok i zamienić na coś nowego z salonu.
Mam kilku znajomych z e90 i akurat wszyscy dobiliśmy to 200tys w podobnym okresie i mogę śmiało stwierdzić ze nie jest to wina mojego egzemplarza, poprostu bmw skończyło się na e36 328. Im nowsze tym gorsze, F20 serwisanci radzą sprzedawać przy okolicach 160tys...
Przyjenosc z jazdy, jakość wygłuszeń i cała reszta jest ciężka do przebicia, minusem jest to że psują się przy 200tys takie rzeczy jak w VAG przy 300, do tego części kosztują 2x tyle.
No, ale kupując ode mnie, ma się już większość problemów z głowy , bo ciężko bedzie znaleść coś co nie było wymienione na nowe PiTT - Pon 06 Lis, 2017 potwierdzam, auto od Kamila to dobry zakup
w moim mercu też większość rzeczy zdążył zrobić... dlatego wsadziłem w niego tylko koło 12k
a tak serio, to są używane auta klasy premium, jak ktoś myśli że wsiądzie i będzie miał bezawaryjne auto które nie wymaga żadnych inwestycji to się srogo myli.
Zdecydowanie jakbym miał potrzebę to bym brał taką beemę od Kamila.was79 - Pon 06 Lis, 2017 Chłopaki z "Kodowania Bmw Śląsk", czyli chyba najlepszego serwisu u nas, mówią, że dzięki f10 mają z czego godnie żyć rabarbar - Pon 06 Lis, 2017 Wspaniałe są te nowe,bezawaryjne i tanie w utrzymaniu auta Kamill - Pon 06 Lis, 2017
was79 napisał/a:
Chłopaki z "Kodowania Bmw Śląsk", czyli chyba najlepszego serwisu u nas, mówią, że dzięki f10 mają z czego godnie żyć
Znam ten profil, mniedzy innymi dlatego nie kupiłem e60
Mój mechanik mówił że pakiet startowy e60 od kogoś kto serwisował auto na bieżąco w zwykłym warsztacie zaczyna sie od 10k w góre, przy e90 jest połowa. Najgorsze w tym wszystkim jest że te auta jeżdżą i nikt nie narzeka na jakieś poważne dolegliwości, to są jakieś małe bolączki które pewnie połowa kierowców nie zauważa.
Jeżeli dochodzi automat w którym nie był zmieniany olej (serwis bmw nie wymienia bo nie ma w zaleceniach, a producent skrzyni zaleca wymianę co 90k o ile sie nie myle) to na dzień dobry zaczyna sie od 4k, ale znam dwa przypadki, przebieg w okolicach 200k, była zrobiona mechatronika + mechanika - transfer, miska, olej i jakieś elementy w środku. Łącznie ponad 9k, w jednym po naprawie było w miarę ok, oprócz tego ze nie działała ręczna zmiana biegów, w drugim auto przy dojeździe do świateł szarpie przed zatrzymaniem , a to tylko skrzynia.
Jeszcze mozna kupić takie auto z xdrive , tam też się dużo dzieje
Więc radzę uważać, szczególnie na te mocno doposażone egzemplarze.lukp - Pon 06 Lis, 2017
rabarbar napisał/a:
Wspaniałe są te nowe,bezawaryjne i tanie w utrzymaniu auta
Dlatego najdłuższa gwarancje trzeba brać i kilometrówkę, a później na sprzedaż Kamill - Pon 06 Lis, 2017
lukp napisał/a:
rabarbar napisał/a:
Wspaniałe są te nowe,bezawaryjne i tanie w utrzymaniu auta
Dlatego najdłuższa gwarancje trzeba brać i kilometrówkę, a później na sprzedaż
+1
Za biedny jestem na używane auto po gwarancji rabarbar - Pon 06 Lis, 2017 Przekaże sprzedawczyni z pobliskiej biedronki i kierowcy autobusu MPK,napewno jeszcze nie posiedli tej tajemnej wiedzyKamill - Pon 06 Lis, 2017
rabarbar napisał/a:
Przekaże sprzedawczyni z pobliskiej biedronki i kierowcy autobusu MPK,napewno jeszcze nie posiedli tej tajemnej wiedzy
Myślisz że wybiorą używane bmw, czy nową fabię 1.0 z salonu?