Techniczne - kanały ssące gładkie
Anonymous - Pon 20 Lis, 2006 Temat postu: kanały ssące gładkie na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie
M - Pon 20 Lis, 2006 Temat postu: Re: kanały ssące gładkie
mcken napisał/a: | na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie |
Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow
Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii
Anonymous - Pon 20 Lis, 2006 Temat postu: Re: kanały ssące gładkie
eM napisał/a: | mcken napisał/a: | na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie |
Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow
Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii |
ja mam wsio na lusterko sknute, tak wyczytałem w mądrej knidze o budowie silników, napisali tam też że jest teoria o robieniu bruzd ale nie znajduje ona potwierdzenia w praktyce, i dlatego chciałem sie dowiedziec jak wy macie to porobione
M - Pon 20 Lis, 2006 Temat postu: Re: kanały ssące gładkie
mcken napisał/a: | eM napisał/a: | mcken napisał/a: | na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie |
Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow
Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii |
ja mam wsio na lusterko sknute, tak wyczytałem w mądrej knidze o budowie silników, napisali tam też że jest teoria o robieniu bruzd ale nie znajduje ona potwierdzenia w praktyce, i dlatego chciałem sie dowiedziec jak wy macie to porobione |
Widzialem glowice robioną przez ~profi zaklad w hondzie 1.4. Miala wlasnie kanały gladkie + bruzdki i 1.4 125koni non-vtec ale potwierdzeniem teorii takim swietnym to nie jest bo miala
jeszcze customowy osprzęt.... w kazdym razie nie psuło to jej osiągów.
saxorulez - Pon 20 Lis, 2006
Ja nie mam na lustro... przynajmniej ssących. Wydechowe ponoć można.
Tak zrobił Adamant, tak robili paniwe we Francji...
M - Pon 20 Lis, 2006
Wydechowe jak najbardziej.
I bez zadnych progów... czyli tzw porting.
Anonymous - Pon 20 Lis, 2006
saxorulez napisał/a: | Ja nie mam na lustro... przynajmniej ssących. Wydechowe ponoć można.
Tak zrobił Adamant, tak robili paniwe we Francji... |
wydechowe mozna robić narobisz sie jak dziki i po paru minutach pracy już benda okopcone
[ Dodano: Pon 20 Lis, 2006 ]
eM napisał/a: | mcken napisał/a: | eM napisał/a: | mcken napisał/a: | na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie |
Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow
Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii |
ja mam wsio na lusterko sknute, tak wyczytałem w mądrej knidze o budowie silników, napisali tam też że jest teoria o robieniu bruzd ale nie znajduje ona potwierdzenia w praktyce, i dlatego chciałem sie dowiedziec jak wy macie to porobione |
Widzialem glowice robioną przez ~profi zaklad w hondzie 1.4. Miala wlasnie kanały gladkie + bruzdki i 1.4 125koni non-vtec ale potwierdzeniem teorii takim swietnym to nie jest bo miala
jeszcze customowy osprzęt.... w kazdym razie nie psuło to jej osiągów. |
ta szczerze to nędzny wynik z takiej pojemności, z 90 KM na 125 słabiutko
|
|
|