To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - kanały ssące gładkie

Anonymous - Pon 20 Lis, 2006
Temat postu: kanały ssące gładkie
na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie
M - Pon 20 Lis, 2006
Temat postu: Re: kanały ssące gładkie
mcken napisał/a:
na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie

Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow

Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii :D

Anonymous - Pon 20 Lis, 2006
Temat postu: Re: kanały ssące gładkie
eM napisał/a:
mcken napisał/a:
na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie

Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow

Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii :D

ja mam wsio na lusterko sknute, tak wyczytałem w mądrej knidze o budowie silników, napisali tam też że jest teoria o robieniu bruzd ale nie znajduje ona potwierdzenia w praktyce, i dlatego chciałem sie dowiedziec jak wy macie to porobione

M - Pon 20 Lis, 2006
Temat postu: Re: kanały ssące gładkie
mcken napisał/a:
eM napisał/a:
mcken napisał/a:
na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie

Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow

Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii :D

ja mam wsio na lusterko sknute, tak wyczytałem w mądrej knidze o budowie silników, napisali tam też że jest teoria o robieniu bruzd ale nie znajduje ona potwierdzenia w praktyce, i dlatego chciałem sie dowiedziec jak wy macie to porobione

Widzialem glowice robioną przez ~profi zaklad w hondzie 1.4. Miala wlasnie kanały gladkie + bruzdki i 1.4 125koni non-vtec ale potwierdzeniem teorii takim swietnym to nie jest bo miala
jeszcze customowy osprzęt.... w kazdym razie nie psuło to jej osiągów.

saxorulez - Pon 20 Lis, 2006

Ja nie mam na lustro... przynajmniej ssących. Wydechowe ponoć można.
Tak zrobił Adamant, tak robili paniwe we Francji...

M - Pon 20 Lis, 2006

Wydechowe jak najbardziej.
I bez zadnych progów... czyli tzw porting.

Anonymous - Pon 20 Lis, 2006

saxorulez napisał/a:
Ja nie mam na lustro... przynajmniej ssących. Wydechowe ponoć można.
Tak zrobił Adamant, tak robili paniwe we Francji...

wydechowe mozna robić narobisz sie jak dziki i po paru minutach pracy już benda okopcone

[ Dodano: Pon 20 Lis, 2006 ]
eM napisał/a:
mcken napisał/a:
eM napisał/a:
mcken napisał/a:
na lusterko czy z rysami, chodzi mi o kanały zarówno w głowicy jak i w kolektorze ssącym, jakie są wasze opinie w tym temacie

Sam nie robilem glowicy, ale wiem ze przeciw polerowaniu na gładko ssących przemawiają takie fakty:
- brak dobrego zawirowania powietrza = zle wypelnienie
- skraplanie się się mieszanki na sciankach (to raczej archaiczne i dotyczy bardziej gaznikow

Generalnie po polerce dobrze jest zrobic delikatny ~gwint czyli delikatne bruzdy poprzecznie do strumienia ssanego powietrza.
To mowilem ja czyli mistrz teorii :D

ja mam wsio na lusterko sknute, tak wyczytałem w mądrej knidze o budowie silników, napisali tam też że jest teoria o robieniu bruzd ale nie znajduje ona potwierdzenia w praktyce, i dlatego chciałem sie dowiedziec jak wy macie to porobione

Widzialem glowice robioną przez ~profi zaklad w hondzie 1.4. Miala wlasnie kanały gladkie + bruzdki i 1.4 125koni non-vtec ale potwierdzeniem teorii takim swietnym to nie jest bo miala
jeszcze customowy osprzęt.... w kazdym razie nie psuło to jej osiągów.

ta szczerze to nędzny wynik z takiej pojemności, z 90 KM na 125 słabiutko



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group