BaRtO_206GT - Pią 24 Lis, 2006 Temat postu: KompresorW jakich samochodach oprocz Miniaka i C klasy byl montowany seryjnie kompresor??
Co myslicie o takim rozwiazaniu? (Jimek pytanie glownie do Ciebie bo Ty masz to na codzien). Chodzi mi po glowie wsadzenie kompresora do mojego Pedzia Co myslicie o tym pomysle? siakies rady porady schematy czy cos saxorulez - Pią 24 Lis, 2006 rozwiazanie bardzo fajne moim zdaniem.. chyba nawet widziałem jednego z kompresorem. Kompresory tylko w C klasie oraz Miniaku takie do twojej pojemnosci bo taki do 4.7 l z Mustanga to byś w kabinie musiał wozi.
Druga sprawa te kompresory z Mini i Merca to Eaton (czyli zajmują duzo miejsca) ja polecam Rotrex ale one są nie do dostania na rynku wtórnym.
Bardzo fajne są kompresory OPCON - odrazu z kolektorem ssącym pasują jako BOLT ON do 206.. tylko nie mogę znależć strony producenta..
W jakich samochodach oprocz Miniaka i C klasy byl montowany seryjnie kompresor??
Co myslicie o takim rozwiazaniu? (Jimek pytanie glownie do Ciebie bo Ty masz to na codzien). Chodzi mi po glowie wsadzenie kompresora do mojego Pedzia Co myslicie o tym pomysle? siakies rady porady schematy czy cos
hehe ja myślałem na czyms takim do seja, ale musiałbym nową głowicę knuć i odpuściłem temat, zresztą u siebie tez musiałbys odprężać silnikBaRtO_206GT - Pią 24 Lis, 2006 Kurde no wlasnie takiego kompresorka z merca to moze udaloby mi sie sciagnac ze szwajcarii za jakies grosze, no ale wlasnie one sa za duze a u mnie za duzo miejsca pod macha nie ma.
Jest jeszcze cos takiego jak kompresor elektryczny... wiem ze sprzedaje je np firma AT 2000 i sa w cenach 1.700-2.900.
Co do Rotrexa to przypuszczam ze jego cena moze byc zabojcza...
P.S. Mcken bedziesz dzisiaj w maku?Anonymous - Pią 24 Lis, 2006
BaRtO_206GT napisał/a:
Kurde no wlasnie takiego kompresorka z merca to moze udaloby mi sie sciagnac ze szwajcarii za jakies grosze, no ale wlasnie one sa za duze a u mnie za duzo miejsca pod macha nie ma.
To jest Firma AT 2000 Herba Auto Sport. Z tego co jest na stronce to widze ze oni montuja kompresory na bazie wlasnie Rotrexa albo jest tez cos takiego jak wlasnie to e-turbo. Niestety cennika brak, ale zara wyskrobie do nich maila.
To tez wpadne do maka to obadamy sprawe kompresora M - Pią 24 Lis, 2006 Ale prosze was olejcie kompresory elektryczne...
szkoda czasu.BaRtO_206GT - Pią 24 Lis, 2006 A moge spytac why? wlasnie dlatego zalozylem ten temat zeby sie dowiedziec co jest fajne a co be i dlaczego.Anonymous - Pią 24 Lis, 2006
eM napisał/a:
Ale prosze was olejcie kompresory elektryczne...
szkoda czasu.
wiem o tymBaRtO_206GT - Pią 24 Lis, 2006 Dobra w sumie chyba najbardziej by mnie interesowala opcja zeby kupic sam kompresor (np. rotrexa) i samemu to sklecic a nie isc do zadnej firmy tuningowej. Mysle ze Mcken tez by byl za taka opcja. Tylko teraz pytanie czy sprzedaja kompresory i w jakich cenach...Anonymous - Pią 24 Lis, 2006
BaRtO_206GT napisał/a:
A moge spytac why? wlasnie dlatego zalozylem ten temat zeby sie dowiedziec co jest fajne a co be i dlaczego.
napisz do nich maila, wyglada toto jak turbinki, ciekawe co odpiszą i o ceny zapytajsaxorulez - Pią 24 Lis, 2006 cena bedę strzelał pomiedzy 6-8 kawałków za nowy.
jest kilak rozmiarów zasadniczo więc to jest też istotne co Ci panowie podadzą.
Moim zdnaiem zawsze lepiej brać ten o jeden rozmiar wyzej. Przynajmniej w rotrexie.
Bo po jakimś czasie jest mało mocy i mocna zaszaleć z tym większym..BaRtO_206GT - Pią 24 Lis, 2006 dobra mail wyslany. Zapytalem czy sprzedaja kompresory osobno jesli tak to w jakich cenach taki dla silnikow o pojemnosci 0.7-1.5 to do Mckena i do mnie 1.6-2.5. Jesli nie sprzedaja oddzielnie to nastepne pytanie bylo o zestaw wraz z montazem i zapytalem tez jak sie ksztaltuja ceny jesli chodzi o e-turbo.
[ Dodano: Pią 24 Lis, 2006 ]
A jesli chodzi o uzywane kompresory to cos sie w nich moze popsuc na cos trzeba zwrocic uwage? nie wiem tak jak np w turbinach pojawiaja sie luzy na wirniku.saxorulez - Pią 24 Lis, 2006 Rotrex to tak jak turbo wygląda więc zasadniczo obsługuje sie go jak turbo
Taki Eatona wirnikowy to nie wiem.. napewno jakoś je można odświerzyć.Anonymous - Pią 24 Lis, 2006 ja mialem taki obraz kompresora zawsze. drozszy niz turbo, ciagnie szerzej, bez dziury... ale dzisiaj to juz malo co sie zgadza. Nie wiem w sumie czy lepsze by nie bylo turbo jesli chodzi o ilosc KM za ilosc $$... Inna sprawa ze wszsycy sie mnie pytaja o ten kompresor bo sa ogolnie w szoku. Lukasz od c4 vts tez chcial montowac jak sie wybralismy do vtg na hamowni (i ja mialem miec 170 serie a on 180 i wyszlo ze mam chyba ze dwa konie wiecej przez gifta). A jak sie jezdzi z kompresorem na codzien? Nie mam w ogole pytan ani watpliwosci. Zajebiscie. Gwizdze i jest wesolo. Moc jest zawsze, jest ok do 2,5kRPM a potem to tylko rwie