To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - dolot

Anonymous - Pią 24 Lis, 2006
Temat postu: dolot
jak sądzicie co lepiej zadziała same trąbki na przepustnicach, czy może dodatkowo obudowane puchą z wlotem skierowanym do przodu auta.
saxorulez - Pią 24 Lis, 2006

z pucha moze zmeinić charakterystykę.. stracisz trochę mocy maks ale rozłoży się ona na obrotach bardziej.. spłaszczy sie moim zdnaiem.

bez puchy będzie rzeż niewiniatek - czyli tylko sama góra

Anonymous - Pią 24 Lis, 2006

saxorulez napisał/a:
z pucha moze zmeinić charakterystykę.. stracisz trochę mocy maks ale rozłoży się ona na obrotach bardziej.. spłaszczy sie moim zdnaiem.

bez puchy będzie rzeż niewiniatek - czyli tylko sama góra

nie widzisz puchę zrobie wielką tak zeby silnik traktował to jako atmosferę a nie dolot,
chodzi mi o to czy będzie lepiej czy gorzej jak powietrze będzie dodatkowo wtłaczane w trabki

saxorulez - Pią 24 Lis, 2006

No jeśli bedzie wtłaczane to jednak potraktuj to jako dolot...

Z tego co w saxofonach widziałem na ulicę kolesie dosyć często zabudowywali... no a do sportu wiadomo :D

Anonymous - Pią 24 Lis, 2006

saxorulez napisał/a:
No jeśli bedzie wtłaczane to jednak potraktuj to jako dolot...

Z tego co w saxofonach widziałem na ulicę kolesie dosyć często zabudowywali... no a do sportu wiadomo :D

chodzi mi o doładowanie dynamiczne, powinno zadziałać
bo jednak więcej powietrza dostac powinien

saxorulez - Pią 24 Lis, 2006

no to wystąpi napewno.. plus jeszcze współotwarcie zaworów weżcie pod uwagę - to też zadziała zasysająco. Ogólnie najważniejsza jest długość trąbek.
Anonymous - Pią 24 Lis, 2006

saxorulez napisał/a:
no to wystąpi napewno.. plus jeszcze współotwarcie zaworów weżcie pod uwagę - to też zadziała zasysająco. Ogólnie najważniejsza jest długość trąbek.

dobiorę ja metoda testów bonietety nie znam wzoru według jakiego powinienem to liczyć

saxorulez - Pią 24 Lis, 2006

Tutaj akurat z tego co wiem (podkreślam że z tego co wiem) tylko kilka długości się stosuje - które śa zazwyczaj wielokrotnościami jakiejś wartości - chodzi o zjawisko falowe poprostu.. aby z długością trafić w długość fali powietrza. I mozna tym samym regulować wykres.. krótsze trąbki wyżej moc. dłuższe nizej - ale tego tłumaczyć nie musze chyba
Anonymous - Pią 24 Lis, 2006

saxorulez napisał/a:
Tutaj akurat z tego co wiem (podkreślam że z tego co wiem) tylko kilka długości się stosuje - które śa zazwyczaj wielokrotnościami jakiejś wartości - chodzi o zjawisko falowe poprostu.. aby z długością trafić w długość fali powietrza. I mozna tym samym regulować wykres.. krótsze trąbki wyżej moc. dłuższe nizej - ale tego tłumaczyć nie musze chyba

nie trzeba, widzisz nowy kolektor ssący policzyłem sobie pod konkretny wałek zakładając że ma żreć w takim a takim zakresie obrotów, ale mialem wzór do tego, a do trabek niestety nie mam,

saxorulez - Pią 24 Lis, 2006

tutaj Ci nie pomogę.. az takiej wiedzy nie mam.
Kiedyś szukałem info do kolektora szkzynkowego ale niebardzo mi ktoś potrafił pomóc

Anonymous - Pią 24 Lis, 2006

saxorulez napisał/a:
tutaj Ci nie pomogę.. az takiej wiedzy nie mam.
Kiedyś szukałem info do kolektora szkzynkowego ale niebardzo mi ktoś potrafił pomóc

a w tym temacie to akurat moge pomóc, jeden taki od niedawna jeździ u kumpla w ceniasku.
a trabki sobie odpowiednie sknuje bez problemu

saxorulez - Pią 24 Lis, 2006

ja zasadniczo jak nie zdobędę kolektora z C2 VTS to będę budował skrzynkowy..
ale narazie nie ma pośpiechu wiec tak zwany luuz :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group