Techniczne - dolot
Anonymous - Pią 24 Lis, 2006 Temat postu: dolot jak sądzicie co lepiej zadziała same trąbki na przepustnicach, czy może dodatkowo obudowane puchą z wlotem skierowanym do przodu auta.
saxorulez - Pią 24 Lis, 2006
z pucha moze zmeinić charakterystykę.. stracisz trochę mocy maks ale rozłoży się ona na obrotach bardziej.. spłaszczy sie moim zdnaiem.
bez puchy będzie rzeż niewiniatek - czyli tylko sama góra
Anonymous - Pią 24 Lis, 2006
saxorulez napisał/a: | z pucha moze zmeinić charakterystykę.. stracisz trochę mocy maks ale rozłoży się ona na obrotach bardziej.. spłaszczy sie moim zdnaiem.
bez puchy będzie rzeż niewiniatek - czyli tylko sama góra |
nie widzisz puchę zrobie wielką tak zeby silnik traktował to jako atmosferę a nie dolot,
chodzi mi o to czy będzie lepiej czy gorzej jak powietrze będzie dodatkowo wtłaczane w trabki
saxorulez - Pią 24 Lis, 2006
No jeśli bedzie wtłaczane to jednak potraktuj to jako dolot...
Z tego co w saxofonach widziałem na ulicę kolesie dosyć często zabudowywali... no a do sportu wiadomo
Anonymous - Pią 24 Lis, 2006
saxorulez napisał/a: | No jeśli bedzie wtłaczane to jednak potraktuj to jako dolot...
Z tego co w saxofonach widziałem na ulicę kolesie dosyć często zabudowywali... no a do sportu wiadomo |
chodzi mi o doładowanie dynamiczne, powinno zadziałać
bo jednak więcej powietrza dostac powinien
saxorulez - Pią 24 Lis, 2006
no to wystąpi napewno.. plus jeszcze współotwarcie zaworów weżcie pod uwagę - to też zadziała zasysająco. Ogólnie najważniejsza jest długość trąbek.
Anonymous - Pią 24 Lis, 2006
saxorulez napisał/a: | no to wystąpi napewno.. plus jeszcze współotwarcie zaworów weżcie pod uwagę - to też zadziała zasysająco. Ogólnie najważniejsza jest długość trąbek. |
dobiorę ja metoda testów bonietety nie znam wzoru według jakiego powinienem to liczyć
saxorulez - Pią 24 Lis, 2006
Tutaj akurat z tego co wiem (podkreślam że z tego co wiem) tylko kilka długości się stosuje - które śa zazwyczaj wielokrotnościami jakiejś wartości - chodzi o zjawisko falowe poprostu.. aby z długością trafić w długość fali powietrza. I mozna tym samym regulować wykres.. krótsze trąbki wyżej moc. dłuższe nizej - ale tego tłumaczyć nie musze chyba
Anonymous - Pią 24 Lis, 2006
saxorulez napisał/a: | Tutaj akurat z tego co wiem (podkreślam że z tego co wiem) tylko kilka długości się stosuje - które śa zazwyczaj wielokrotnościami jakiejś wartości - chodzi o zjawisko falowe poprostu.. aby z długością trafić w długość fali powietrza. I mozna tym samym regulować wykres.. krótsze trąbki wyżej moc. dłuższe nizej - ale tego tłumaczyć nie musze chyba |
nie trzeba, widzisz nowy kolektor ssący policzyłem sobie pod konkretny wałek zakładając że ma żreć w takim a takim zakresie obrotów, ale mialem wzór do tego, a do trabek niestety nie mam,
saxorulez - Pią 24 Lis, 2006
tutaj Ci nie pomogę.. az takiej wiedzy nie mam.
Kiedyś szukałem info do kolektora szkzynkowego ale niebardzo mi ktoś potrafił pomóc
Anonymous - Pią 24 Lis, 2006
saxorulez napisał/a: | tutaj Ci nie pomogę.. az takiej wiedzy nie mam.
Kiedyś szukałem info do kolektora szkzynkowego ale niebardzo mi ktoś potrafił pomóc |
a w tym temacie to akurat moge pomóc, jeden taki od niedawna jeździ u kumpla w ceniasku.
a trabki sobie odpowiednie sknuje bez problemu
saxorulez - Pią 24 Lis, 2006
ja zasadniczo jak nie zdobędę kolektora z C2 VTS to będę budował skrzynkowy..
ale narazie nie ma pośpiechu wiec tak zwany luuz
|
|
|