HH.ORG na Torze - Prezesiak vs. shorti
Anonymous - Nie 17 Gru, 2006 Temat postu: Prezesiak vs. shorti d16y8 137 KM vs. d15b2 -> b7 109 KM
spotkanie odbyło sie w lato lipcu lub sierpniu nie pamietam w kazdym razie na pierwszym moim spocie HH. Po krotkiej rozmowie z Prezesiakiem przejechalismy sie swoimi autkami i stwierdzilismy ze tzreba je sprawdzic bo ida podobnie. Przejde od razu do rzeczy.
Światła, zielone, startujemy...
1 - równo
2 - równo
3 - Prezesiak powoli zaczyna odchodzic
odciniki na ktorych sie scigalismy były krotkie tak do około 120 km/h. Jak bysmy sie scigali na 1/4 zapewne bym dostal bo przy wpięciu 3 zaczynał mi odchodzic. pytanie tylko ile długosci?
b18c4 171 KM vs. d15b2 -> b7 109 KM
start odbył sie wczoraj, pogoda byla nienajgorsza, odbyły sie 4 starty - 2 spalone raz mi psycha siadla a drugi raz Prezesowi, pozostale 2 byly czyste ale opowiem o najlpszym starcie czyli o ostatnim.
Światła, zielone, startujemy...
1 - Pezes prowadzi o długość maski
2 - do 70 km/h dalej tak samo, od 70 km/h Prezes zaczyna odchodzic. Przy
końcu mojej dwujki jestem za Prezesem jakies 2 długosci
3 - ja cisne do konca (jestem za nim w ch uj daleko) a Prezes odpuszca gazu bo mysli ze przestaje sie scigac :570: dostałem pare długosci
nastepne starty moga być ciekawsze bo ja i Preseiak bedziemy dalej modzic u siebie
saxorulez - Nie 17 Gru, 2006
To dwie mysłi mi sie nasuwają:
1. skoro idziesz równo z preziem to i podobnie do seryjnego Saxo ???
2. shorti a co planujesz?
Anonymous - Nie 17 Gru, 2006
saxorulez napisał/a: | To dwie mysłi mi sie nasuwają:
1. skoro idziesz równo z preziem to i podobnie do seryjnego Saxo ???
2. shorti a co planujesz? |
ad 1. wiesz nigdy sie nie ciełem z Saxo. Trzeba sprawdzic!
ad 2. głowiczka od z6 i wałeczek crowera
Prezesiak - Nie 17 Gru, 2006
[quote="saxorulez"]To dwie mysłi mi sie nasuwają:
1. skoro idziesz równo z preziem to i podobnie do seryjnego Saxo ???
10 koni mniej i podobna masa do saxo. Tak mnie sie wydaje.
M - Nie 17 Gru, 2006
D-seryjny mocny dół i środek kontra b-seryjny słaby dół oraz większa masa...
kompensują się przy małych prędkościach...
Co do slabego dołu b-series wczoraj testowałem nowy dolot w moim b-series i obniżyłem temperaturę w dolocie o 25-30stopni celsjusza....jednocześnie skracając dolot - góra sie wzmocniła - jest jakbym założył kompresor ... wnioski wyciągnijcie sami.
Loko - Nie 17 Gru, 2006
A mnie bardzo ciekawi porównanie civica V gen d16z6 (125 koni) z saxo vts'em (118 koni), wage te auta mają w miare zbliżoną, i ciekawy jestem jak by to wypadło a nigdzie nie znalazłem takiego porównania.
Anonymous - Nie 17 Gru, 2006
Loko napisał/a: | A mnie bardzo ciekawi porównanie civica V gen d16z6 (125 koni) z saxo vts'em (118 koni), wage te auta mają w miare zbliżoną, i ciekawy jestem jak by to wypadło a nigdzie nie znalazłem takiego porównania. |
mnie tez ciekawi dlatego mozemy sprawdzic z moim b7 choc nie mam takiej samej mocy jak d16z6 to mam taki sam moment obrotowy
Prezesiak - Nie 17 Gru, 2006
eM napisał/a: | D-seryjny mocny dół i środek kontra b-seryjny słaby dół oraz większa masa...
kompensują się przy małych prędkościach... |
Ja tam na dol nie narzekam . Jest lepszy niz mialem w d16. B16 faktycznie cierpi na brak dolu
|
|
|