To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Usztywnienie targi - long

Anonymous - Wto 06 Lut, 2007
Temat postu: Usztywnienie targi - long
Jak wiadomo targa supar sprawa szczegolnie gdy do niewielkiej masy dorzucic 170KM, ale nawet ferrari ktore jest wyznacznikiem dla wielu innych firm ostrzega ze targa w ich wykonaniu prowadzi sie gorzej niz wersja ze stalym dachem; a ze solowi daleko do ferrari brak gornego usztywnienia budy jest bardziej odczuwalny; skoro nie moge nic zrobic gora postanowilem skupic sie na dole i jedyny pomysl jaki mi przychodzi do glowy to rama z rurek stosowanych na wzmocnienia czolowe czy tez drzwi; material tak twardy ze predzej sie mlotek sklepie niz rurka z tego wynalazku; i teraz pytanko czy prostokatna rama plaska z przekatnymi jest w stanie odczuwalnie usztywnic nadwozie gdy bedzie mocowana w punktach kotwienia wahaczy oraz srodkiem do tunelu? co o tym sadzicie?

pozdrawiam
Artur

Loko - Wto 06 Lut, 2007

Jest na to sposób, zmień bude na civica :D , będzie z porzytkiem dla prowadzenia i osiagów, bo chyba buda cifa jest lżejsza niż solniczki. Ile waży del sol?
saxorulez - Wto 06 Lut, 2007

tu przydatne okazę sie Francuskie dzieło czyli 206 CC
musze poszukać info o wzmocnieniach w tym aucie.. i dam CI znać
jkak oglądałem je od sporu to miało wzdłuż całęj karoserji coś w stylu kratownicy...

Loko - Wto 06 Lut, 2007

O kurwa znalazłem 1340 kg tego to się nie spodziewałem :D to jest lekka buda? :D :D Zmienaij odrazu na cifa V gen 300 kilo róznicyy to spoooro.
Anonymous - Wto 06 Lut, 2007

Loko napisał/a:
O motyla noga znalazłem 1340 kg tego to się nie spodziewałem :D to jest lekka buda? :D :D Zmienaij odrazu na cifa V gen 300 kilo róznicyy to spoooro.


spokojnie;) na www.hondapl.org zamieniona jest DMC z masa wlasna;) moj sol z B16A wazy 1130kg;) a co do cifa.. wiesz... chyba nie jezdziles bez dachu;) polecam, szczegolnie jak masz tempomat - na stojaco;D

pozdrawiam
Artur

[ Dodano: Wto 06 Lut, 2007 ]
saxorulez napisał/a:
tu przydatne okazę sie Francuskie dzieło czyli 206 CC
musze poszukać info o wzmocnieniach w tym aucie.. i dam CI znać
jkak oglądałem je od sporu to miało wzdłuż całęj karoserji coś w stylu kratownicy...


niby konstrukcja nowsza o ponad 10 lat, ale rozwiazanie identyczne - tunel usztywniajacy podloge;| chyba jedynym rozwiazaniem (fabrycznym) bylo by zrobienie podlogi alu plastra miodu o grubosci kilkudziesieciu mm; niestety teraz musze poprawic fabryke w tradycyjnym wykonaniu;)

pozdrawiam
Artur

Loko - Wto 06 Lut, 2007

To juz lepiej, bo tamta wartość mnie przeraziła mocno :) i mocno też zaczeło mnie dziwić 8,1 do setki, no ale przy masie którą napisałęś wszystko ok :)
Bez dachu jezdziłem kabrioklocem, ale przeziębiam się szybko i to nie dla mnie :D

Anonymous - Śro 07 Lut, 2007

Loko napisał/a:
To juz lepiej, bo tamta wartość mnie przeraziła mocno :) i mocno też zaczeło mnie dziwić 8,1 do setki



a nawet sporo lepiej;) u mnie na stockowym JDM sa to okolice 7s;)

Loko napisał/a:


Bez dachu jezdziłem kabrioklocem, ale przeziębiam się szybko i to nie dla mnie :D


to trza Panie zamieszkac troche bardziej na poludnie;) tam lepszejszy klimat;D

pozdrawiam
Artur

Vlodarsky - Czw 08 Lut, 2007

u mnie są szerokie progi bardzo i wzmocnienia w drzwiach o grubej ramie szyby nie wspominając ale mam wrazenie , ze karoseria strasznie pracuje...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group