Techniczne - R5 - gte czy 1.8 16v?
k-mart - Sob 14 Sty, 2006 Temat postu: R5 - gte czy 1.8 16v? potrzebuje rady bo zastanawiam sie co z tym zrobic:
mam R5 gte ktorej silinik niebawem sie raczej skonczy (musialem dac ziomowi ktory ja pewnie zajezdzi przy jego stylu jazdy). co do samochodu:
rok 89, pojemnosc 1.7 8v obecnie 240000km (dalem mu jak miala 220'000, wtedy technicznie wszystko bylo cacy), moc seria czyli ~ 100KM na 870kg. Teraz panewki zaczely sie odzywac, skrzynia na bank dlugo nie pociagnie bo tragedia jak teraz 1 i 3 wchodza, sprzeglo lapie na koncu pedala. no i swirowalismy w gorach na zasypanych os'ach, on pocelowal w sciane, ja dalem rade w mojej R19...
do rzeczy: mam 2 silniki od clio / R19 1.8 16v (136KM). zastanawiam sie co by bylo gdyby wlozyc ten silnik do R5 i lekko dlubnac.. :566:
z testow wyszlo tak: R5 gte do 100kmh sporo lepiej niz R19 16v, dopiero na odreconym 3-biegu czyli okolo 140kmh zaczyna ja dochodzic / wyprzedzac. co do silnikow: 1.7 8v z dolu idzie wiele lepiej niz 1.8 16v, 1.8 dopiero od ~ 4500rpm ma moc.
Co Wy na to?
p.s. chodzi o ten samochod:
saxorulez - Nie 15 Sty, 2006
swapować i dłubać
ok 140KM przy 900kg to jest sporo frajdy i napewno momentu tez ma sporo
dzik - Nie 15 Sty, 2006
Niezla opcja bo masz silnik.
Ja jestem zaskoczony jak ladnie sie konie w R5 zbieraja.
Moja jezdzi, laduje mniej niz seria, czyli mniej niz 120KM a jezdzi to ladnie.
R5 jest lekka, ten 1.8 bedzie ladnie latal
k-mart - Pon 16 Sty, 2006
z tego co pamietam w swojej r5 gtt (zanim mi padla w grudniu 2004) to dojeb byl niezly gdy turbo zaczelo ladowac. a na wolnym wydechu przy tym huku wrazenie bylo jeszcze wieksze...
wiec czas zbierac kase na wiosne, wtedy zabiore r5 do PL, silnik do bagaznika i trzeba bedzie sie temu przyjzec
dzik - Czw 19 Sty, 2006
Mi juz sie podoba mimo ze laduje ponizej serii, nawet nie do polowy wskaznika.
Ale niebawem bedzie wieksze turbo i wydech 2,5"
k-mart - Czw 19 Sty, 2006
czekam niecierpliwie na zdanie relacji! no i koniecznie jakies fotki!!!
Bart - Pią 15 Paź, 2010
ja bym został przy fabrycznym motorze 1.7 z GTE
KarQ - Pią 15 Paź, 2010
Ja wolałbym 2.4 andoria. Wykres płaski jak stół.
Bart - Pią 15 Paź, 2010
a w wersji turbo - gwizd sprężarki słychać z 3 kilometrów
Janusz - Pią 15 Paź, 2010
Bart napisał/a: | a w wersji turbo - gwizd sprężarki słychać z 3 kilometrów |
takie rzeczy tylko w lublinie czyli nowszej wersji żuka z plandekom
Cassis - Pią 15 Paź, 2010
Nie kojarzę komory w R5 ale 1.8 16v wejdzie bez problemów?
KarQ - Pią 15 Paź, 2010
Nie kojarzę komory 1.8 16V ale R5 wejdzie bez problemów?
anjas - Sob 16 Paź, 2010
nie kojarze komry r5, ale Kondziu miał kiedyś r5 1.8 16V i weszło bez problemów.
A dzikowi to weszło nawet 2.0
Bonczek - Sob 16 Paź, 2010
huy wie, ponoc mial kiedys ten problem
Anonymous - Sob 16 Paź, 2010
Pomyśl o B18FT z volvo To silnik renault Łatwo tanio znaleźć niezniszczony a potencjał ma również bdb
|
|
|