MotorSport - POWRÓT ABARTHA - czyli coś dla Jakartiego ;-)
CHRZANEK - Wto 27 Lut, 2007 Temat postu: POWRÓT ABARTHA - czyli coś dla Jakartiego ;-)Jak widać turbodoładowane modele Peugeota 207, VW polo, itp zmotywowaly Fiata do reaktywowania marki Abarth.
Ale to chyba z korzyścią dla wszystkich
Szykuje się godny następca Uno Turbo i Punto 1 GT.dzik - Wto 27 Lut, 2007 Tylko ze kiedys silniki robilo sie bez komputerow, bloki byly zeliwne a tuleje to byly solidne kawalki stali.CHRZANEK - Wto 27 Lut, 2007 No na to to ja niestety nic już nie poradze Jakarti - Wto 27 Lut, 2007 niedawno widzialem na zywo S2000 - 272 KM
uplynie jeszcze troche czasu zanim powiem, ze Grande Punto mi sie podoba..kocham Fiata i Turyn ale jakos niebardzo mi to auto podchodzi.
co do turbo.. hmm.. 180 KM w Grande Punto nie bedzie super rezultatem.. mysle, ze wyniki beda zblizone do Stilo Abarth 2,4. Stilo 1,8 rozpedza sie katalogowo w 9,9s do 100, a ma 130 KM. te 50 KM napewno skroci ten czas ale rakieta to niestety nie bedzie bo Grande Punto jest raczej Grande niz Punto
jest pare sposobow zeby Grande Punto wygladalo fajnie.. ale takie prosto z Fabryki nie bardzo mi sie podoba.. co nie zmienia faktu, ze Fiat zawsze potrafil zrobic auta, ktore (oprocz tego momentu kiedy nie jezdza) to kiedy juz jada to wyzwalaja glownie pozytywne emocje. jakkolwiek to zabrzmi ale moim zdaniem dzwiek fiatowskiego silnika 1,2 na wysokich obrotach jest duzo ciekawszy niz niektorych jednostek 1,6 CHRZANEK - Wto 27 Lut, 2007 Ja celuje w osiągi zblizone do nowego Puga 206RC.Jakarti - Wto 27 Lut, 2007 pogrzebalem troche i:
Grande Punto 1,9 (diesel) wazy 1205 kg - ma 130 KM i 9,5 do 100
Grande Punto 1,4 (benzyna) wazy 1060 - ma 95KM i 11,4 do 100
- HGT z 1,8 wazy 1040 i przyspieszenie to 8,5 do 100
Stilo 1,4 wazy 1135 - ma 95KM i 12 do 100
Stilo Abarth 2,4 wazy 1265 - ma 8,5 do 100
ok.. z tych wszystkich danych wynika moim zdaniem, ze Grande Punto nie bedzie szybsze niz 8,5 ..wiec rakieta to nie bedize.. 180KM przy wadze rzedu 1250 - 1300 (musza... dodac milion elektroniki i to Turbo ) to jednak ciut za malo.CHRZANEK - Wto 27 Lut, 2007 Jakarti - myslisz że bedzie cięższe od DIesla 1,9 ???
Ja myslę że jednak nie - 1200Kg - ale da to moze przyśpieszenie 8,3-8,4 wiec szału nie ma.
Ale na pocieszenie zostaje to że jak się za auto weźmie NOVITEC to pewnie bedzie ze 250KMMaciek - Wto 27 Lut, 2007 Lepiej by chyba zrobili jakby dali do tego silnik od fiata coupe chyba. Jakoś do mnie nie przemawiają te doładowane 1.4 saxorulez - Wto 27 Lut, 2007 1.4 - 150KM nie powinno być żle... będą w Punto niedługo i w Bravo to się okażeJakarti - Wto 27 Lut, 2007 jesli w zwyklym Punto, a nie Grande to to pojedzie... i to daleko
a Bravo to tak jak Stilo albo i bardziej.. wiec bedzie bez rewelacji.strick - Wto 27 Lut, 2007 W Grande Punto mozna mieć nawet wiecej niż 150 w gruźliku, to bezyne mogli ciekawsza zrobić! Zawiodłem sie troche! Myślałem ze jak wprowadzają s2000 to będzie cos lepszego!Marek23 - Wto 27 Lut, 2007 Ten mały Fiat, jak on ma się nazywać. Tam ma być dużo turbo koni i nim się jaram. Lubię lekki samochody i kobiety.GOKART - Wto 27 Lut, 2007 hmmm przy 180 kucach i 1,2 tony wagi auto powinno zejść poniżej 8,5 s do 100 ...
Miniak własnie tyle waży (1150 - 1250 zalezy od wyposażenia) i z mocą 170 km zbiera się w 7 z groszkiem do paczki więc może nie bedzie tak źle Jakarti - Śro 28 Lut, 2007 rozumiem ale Stilo, ktore wazy ~ 1250 ma 170KM i osiagami nie powala.. 8,5 do 100..GOKART - Śro 28 Lut, 2007 ale w Stilo był silnik wolnossący (?) u tu byłby z pompką więc inna baja