To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Co to za przepustnica?

dzik - Czw 08 Mar, 2007
Temat postu: Co to za przepustnica?
Witam

Na szrocie zapuscilem sie w dzial z przepustnicami, jedna byla idealna i zamontowalem ja u siebie.
Srednica ok 35mm wiec pojemnosc mala, cos w okolicach 1,2 pewnie.
Jest super bo ma idealnie montowania, tps, iat, krokowy w jednym opakowaniu.

Od czego to jest?
Na 99% jakis francuz, duzo bylo takich calych platikowych, a jedna byla aluminiowa.

michool_vt - Czw 08 Mar, 2007

jakos mi to znajomo wyglada :)

u mnie tak wyglada :D prawie identycznie :)

dzik - Czw 08 Mar, 2007

To wiemy ze citroen :)
Ale pewnie gdzies jeszcze wystepowaly, nie wierze by na szrocie mieli akurat 10 przepustnic od vts'a. Bylo ich pelno, ale plastikowych :)

Pytam bo chce kupic wiazke od wlasciwego samochodu aby nie miec klopotow z wtyczkami :)

P.S. Gdybym zrobil liste plac to byloby ciekawie.
Wtryski - felicia, niebawem nissan
Przepustnica - jakis citroen
Zlaczki z do przewodow paliwowych, gardena, sa super, znacznie lepsze od "wlasciwych"
Mocowanie do AFR - pocieta lopata fiskars + nakretki daewoo

P.S2. Mocowanie ktore widac: spawacz aluminium co samochodami sie zajmuje chcial 60zeta po negocjajach, spawalem w serwisie... jachtow, zaplacilem 10zeta i chcieli jeszcze fakture wystawiac :570:

michool_vt - Czw 08 Mar, 2007

lista płac wyglada ciekawie :D

te gniazda, co widac na fotce, w saxo sa identyczne :) nie wiem w czym to moze jeszcze byc :/ ale pewnie wszystkie tu5j.. maja takie :)

Vlodarsky - Czw 08 Mar, 2007

prawie na 100% TU3JP czyli np Xsara 1,4 albo saxo 1,4 albo 106 albo 306 albo berlingo albo partner ale mimo wszystko obstawiam, że to TU3JP
M - Czw 08 Mar, 2007

Dziku na takiej przepustnicy 38mm to bedzie wydawac dzwiek jak puzon :D

Rozumem ze taka mala to tylko do testów right?

Vlodarsky - Czw 08 Mar, 2007

nie - taka mała musi być... Dzik ma 1,4 turbo a nie 6,0 V12...
M - Czw 08 Mar, 2007

Zaraz... ja mam 1.6 i 60mm.
Moze czegos nie ogarniam to oswieccie mnie :)

dzik - Pią 09 Mar, 2007

Seryjny kolektor dolotowy ktory mam teraz ma taka srednice wejscia i nie ma mozliwosci rozwiercenia. Gdybym dal wieksza to mialbym WOT przy czesciowym otwarciu.
Ale to testy, dokladnie.
Docelowo ma byc inna glowica, a tam inny lepszy kolektor. Tutaj na kolektor szkoda mi kasy a z drugiej strony technicznie trudna sprawa.
Obecny zestaw sluzy do nauki strojenia, szkoda sie uczyc na docelowym silniku :)

P.S. Przy gazniku mialem zwezke 24mm wiec i tak jest lepiej :)

Vlodarsky - Pią 09 Mar, 2007

dzik napisał/a:
Seryjny kolektor dolotowy ktory mam teraz ma taka srednice wejscia i nie ma mozliwosci rozwiercenia. Gdybym dal wieksza to mialbym WOT przy czesciowym otwarciu.
Ale to testy, dokladnie.
Docelowo ma byc inna glowica, a tam inny lepszy kolektor. Tutaj na kolektor szkoda mi kasy a z drugiej strony technicznie trudna sprawa.
Obecny zestaw sluzy do nauki strojenia, szkoda sie uczyc na docelowym silniku

P.S. Przy gazniku mialem zwezke 24mm wiec i tak jest lepiej


Wracając do tematu to jeszcze zajrze jak będe miał auto z takim silnikiem czy się nie pomyliłem.

nox - Pią 09 Mar, 2007

ja mam 4x 40 mm :) a była opcja nawet 4x45 :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group