To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - tuning yts

Anonymous - Wto 17 Kwi, 2007
Temat postu: tuning yts
kto zna wegierski
http://www.boxter.hu/oldalak/benzinestuning.htm
bo tu jest cos o korekcie afr i krzywej mocy

saxorulez - Wto 17 Kwi, 2007

zwkłe strojenie i tyle..
nie znam wegierskiego ale AFR to nic innego jak zabwa z paliwem

Anonymous - Wto 17 Kwi, 2007

tnx :) masz racje
nox - Wto 17 Kwi, 2007

AFR= Air/Fuel Ratio ,AFR to skład mieszanki paliwo/powietrze a dokładnie jego stosunek.
Czyli jak cie to interesuje szukaj tunera wyposazonego w sondę szerokopasmową.

Anonymous - Wto 17 Kwi, 2007

tnx nox , musze sie tylko dowiedziec czy moj komp jest programowalny bo kiedys jeden czlowiek powiedzial mi ze w yts nie jest a 1.3 jest ,, troszke to dziwne ale musze to sprawdzic
M - Wto 17 Kwi, 2007

mysle ze w yts to mozna z 5koni wyrwać max....
dzik - Wto 17 Kwi, 2007

z tego co po glowie mi chodzi, toyota zmieniala sterowniki w tym samym silniku, wiec napierw trzeba sprawdzi jaki a pozniej pytac tunerow.
Ale fakt, 5KM to bedzie duzo.

np nowe diesle toyoty sa programoodporne

Anonymous - Wto 17 Kwi, 2007

a myslicie ze bylo by to odczuwalne czy to tylko sztuka dla sztuki, ? w sumie yaris jest lekki
M - Wto 17 Kwi, 2007

mikson napisał/a:
a myslicie ze bylo by to odczuwalne czy to tylko sztuka dla sztuki, ? w sumie yaris jest lekki

przy takiej pojemnosci niekoniecznie od razu...
jakbys zainwestowal w modyfikacje wydechu i dolotu to już szybciej...

nox - Wto 17 Kwi, 2007

Cytat:
ie tylko dowiedziec czy moj komp jest programowalny bo kiedys jeden czlowiek powiedzial mi ze w yts nie jest a 1.3 jest ,, troszke to dziwne ale musze to sprawdzic


dokłądnie to co EM pisze ,jakis dolocik i wydeszek powinien dać rade.Kolejnym etapem mogła by być poprawka głowicy tzn. porting i delikatna obrobka

saxorulez - Wto 17 Kwi, 2007

eM napisał/a:

przy takiej pojemnosci niekoniecznie od razu...
jakbys zainwestowal w modyfikacje wydechu i dolotu to już szybciej...


zgadza się.. w nowych auta to catback, dolot (koniecznie jakiś markowy - albo dobrze zaprojektowany). To co Nox napisal to juz nie koniecznie - nie każda głowica wymaga grzebania. Nie wiem jak ejst w przypadku YTSa. Ale ja wydech i dolot zakończył bym mapą.. moze na papierze mocy nie bezie dużo - ale jak w przypadku Darka Saxo będzie to bardzo porządnie jechać.

nox - Wto 17 Kwi, 2007

niemówie o profi obrobce tylko o delikatnej poprawce porting delikatna obrobka zawory w "kąty" :D i ful polerka moze z 2-3 KM da :)
M - Wto 17 Kwi, 2007

Porting zawsze cos daje bo to jest dobra kosmetyka...
ale grzebanie japonskich glowic to jest juz inna bajka :)
Ja to sie nie znam wiec nie bede sie dalej mądrzył.

Anonymous - Czw 10 Maj, 2007

tnx chlopaki
catbacka ma sebringa, dolot seryjny i wkladka, robilem wieksza dolotowa rure, minimalnie lepiej sie zbieral, lepsza reakcja na gaz, ale glosniejszy byl teraz zalozylem seryjna rure dolotowa o 3krotnie mniejszej powierzchni zasysanego powietrza, jest ciszej , :)
sa kity k&n na stozkach ale odpuszczam sobie ten temat

dzieki za rady





a tu turbawka z ladna fela



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group