HydePark - tuning yts
Anonymous - Wto 17 Kwi, 2007 Temat postu: tuning yts kto zna wegierski
http://www.boxter.hu/oldalak/benzinestuning.htm
bo tu jest cos o korekcie afr i krzywej mocy
saxorulez - Wto 17 Kwi, 2007
zwkłe strojenie i tyle..
nie znam wegierskiego ale AFR to nic innego jak zabwa z paliwem
Anonymous - Wto 17 Kwi, 2007
tnx masz racje
nox - Wto 17 Kwi, 2007
AFR= Air/Fuel Ratio ,AFR to skład mieszanki paliwo/powietrze a dokładnie jego stosunek.
Czyli jak cie to interesuje szukaj tunera wyposazonego w sondę szerokopasmową.
Anonymous - Wto 17 Kwi, 2007
tnx nox , musze sie tylko dowiedziec czy moj komp jest programowalny bo kiedys jeden czlowiek powiedzial mi ze w yts nie jest a 1.3 jest ,, troszke to dziwne ale musze to sprawdzic
M - Wto 17 Kwi, 2007
mysle ze w yts to mozna z 5koni wyrwać max....
dzik - Wto 17 Kwi, 2007
z tego co po glowie mi chodzi, toyota zmieniala sterowniki w tym samym silniku, wiec napierw trzeba sprawdzi jaki a pozniej pytac tunerow.
Ale fakt, 5KM to bedzie duzo.
np nowe diesle toyoty sa programoodporne
Anonymous - Wto 17 Kwi, 2007
a myslicie ze bylo by to odczuwalne czy to tylko sztuka dla sztuki, ? w sumie yaris jest lekki
M - Wto 17 Kwi, 2007
mikson napisał/a: | a myslicie ze bylo by to odczuwalne czy to tylko sztuka dla sztuki, ? w sumie yaris jest lekki |
przy takiej pojemnosci niekoniecznie od razu...
jakbys zainwestowal w modyfikacje wydechu i dolotu to już szybciej...
nox - Wto 17 Kwi, 2007
Cytat: | ie tylko dowiedziec czy moj komp jest programowalny bo kiedys jeden czlowiek powiedzial mi ze w yts nie jest a 1.3 jest ,, troszke to dziwne ale musze to sprawdzic |
dokłądnie to co EM pisze ,jakis dolocik i wydeszek powinien dać rade.Kolejnym etapem mogła by być poprawka głowicy tzn. porting i delikatna obrobka
saxorulez - Wto 17 Kwi, 2007
eM napisał/a: |
przy takiej pojemnosci niekoniecznie od razu...
jakbys zainwestowal w modyfikacje wydechu i dolotu to już szybciej... |
zgadza się.. w nowych auta to catback, dolot (koniecznie jakiś markowy - albo dobrze zaprojektowany). To co Nox napisal to juz nie koniecznie - nie każda głowica wymaga grzebania. Nie wiem jak ejst w przypadku YTSa. Ale ja wydech i dolot zakończył bym mapą.. moze na papierze mocy nie bezie dużo - ale jak w przypadku Darka Saxo będzie to bardzo porządnie jechać.
nox - Wto 17 Kwi, 2007
niemówie o profi obrobce tylko o delikatnej poprawce porting delikatna obrobka zawory w "kąty" i ful polerka moze z 2-3 KM da
M - Wto 17 Kwi, 2007
Porting zawsze cos daje bo to jest dobra kosmetyka...
ale grzebanie japonskich glowic to jest juz inna bajka
Ja to sie nie znam wiec nie bede sie dalej mądrzył.
Anonymous - Czw 10 Maj, 2007
tnx chlopaki
catbacka ma sebringa, dolot seryjny i wkladka, robilem wieksza dolotowa rure, minimalnie lepiej sie zbieral, lepsza reakcja na gaz, ale glosniejszy byl teraz zalozylem seryjna rure dolotowa o 3krotnie mniejszej powierzchni zasysanego powietrza, jest ciszej ,
sa kity k&n na stozkach ale odpuszczam sobie ten temat
dzieki za rady
a tu turbawka z ladna fela
|
|
|