Bad-i - Pią 20 Kwi, 2007 Temat postu: 1.8 16V dlubać czy 2.0 16V kupicSluchajcie (pewnie po tytule Dzik juz ma odpowiedz - ale dam mu szanse zeby doczytal do konca )
Są teraz do wykonania dwie opcje:
A) mam silnik 1.8 16v ktory byl caly remontowany (poza tlokami i pierscieniami). Wlasnie kupilem do niego graty od 2.0 16V (czyli wal, tloki i korby od williego) i sie zastanawiam co dalej robic. W tej opcji zawoze silnik do Adamanta, place 1500 za robocizne plus jakies pewnie 1000 na czesci i robie 2.0 z 1.8 liczac ze Adamant wywalczy z tego silnika ile sie da. Dodatkowo dochodzi pytanie o komp , czy ten od 1.8 pociagnie po programie 2.0.
wersja
B) mam kupca na swoj silnik (ten opisany powyzej) raze ze skrzynia i kompem za 4.500 PLN. A wiec sprzedaje to wszystko nie bawiac sie w mody i kupuje za 10.000 silnik od williamsa tez po remoncie ale juz na kutych doprezajacych tlokach i wszystkich nowych gratach lacznie ze skrzynia od williego i kompem. Aha ten silnik ma juz wynik z hamowani i ma 200 KM i 200 NM taze tylko plug and play.
Podsumowujac powyzsze, robiac swoj silnik wychodzi mnie on jakies 2.500 pln. Natomiast sprzedajace 1.8 za 4.500 (plus dokladam to co bym musial wlozyc czyli 2.500) mam 7000. Dokladam teraz 3.000 i moge miec motor ktory byl zbudowany na bardzo dobrych czesciach a dodatkowo zamieniam skrzynie od 1.8 na ta od williego ktora jest uwazana za the best. No i co o tym myslicie.
Oczywiscie plan warty gry tylko wtedy kiedy kolega we wtorek powie ze kupuje odemnie ten za 4.500
?FreeMan - Pią 20 Kwi, 2007 Bad-i, nie baw sie.
Kup 2.0 !
Moj kolega, mial Astre 1.8, z ktorej zrobil 2.0 i do tegojeszcze turbo. kosztowalo go to 2 lata zycia... a mogl kupic silnik o calibry 2.0 turbo i nie byloby zadnego problemu.
Po co komplikowac sobie zycie.Bad-i - Pią 20 Kwi, 2007 wiesz to zawsze 3.000 pln
Jednoczesnie nie dokladam dmuchawy i wszystcy mowia ze wkladajac graty od 2.0 (poprostu go rozwiercajac) bede mial to samo co 2.0 jakby go kupil. ALe boje sie ze te 200 KM bedzie nie osiagalne. (a 3000 za 20 KM to nie duzo plus fakt ze pewnie te 20 KM otrzymuje za pomoca kutych tlokow wuessnera)
o ten silnik chodzi dokladnie i te tloki
dzik - Pią 20 Kwi, 2007 Kupuj 2.0 od Macka i sprzedaj 1.8
Podobno da sie 1.8 na 2.0, podobno.Bad-i - Pią 20 Kwi, 2007
dzik napisał/a:
Kupuj 2.0 od Macka i sprzedaj 1.8
Podobno da sie 1.8 na 2.0, podobno.
ok, kolejny glos za 2.0
Jezeli chodzi czy sie da, to da sie na 100% ale pytanie ile wyjdzie KM na koniec.strick - Pią 20 Kwi, 2007 Ja jestem laikiem tak więc brałbym nowy 106 - Pią 20 Kwi, 2007 polceam gotowe dzialajace co wazne hamowane 2.0 - odejdzie
stres i problemy jakie miales z 1.8 /np. afr/ :)
jesli chcesz robic 2.0 z 1.8 to zlec to tylko komus kto robil juz cos
takiego, efekty jego pracy zyja i sa zadawalajace.Bad-i - Pią 20 Kwi, 2007 no to widze ze teraz musze tylko liczyc na kupca ze sie nie rozmysli michool_vt - Pią 20 Kwi, 2007 2.0 + skrzynia od williamsa
jedyny minus to wieksze kosztaBad-i - Pią 20 Kwi, 2007
michool_vt napisał/a:
2.0 + skrzynia od williamsa
jedyny minus to wieksze koszta
tak jak napisalem 3.000 pln = 20 KM wiecej Peter - Pią 20 Kwi, 2007 kupuj tamten.Bad-i wiesz ile kosztowalo Cie nerwow i kasy modowanie obecnego silnika...Jakarti - Pią 20 Kwi, 2007 tez mysle, ze 2.0.
pewne to i zaoszczedzisz sobie czasu i kombinowania.. niestety troche drozej..k-mart - Pią 20 Kwi, 2007 po co sie bawic, 2.0 musi byc anjas - Pią 20 Kwi, 2007 weź 2.0 bo jak znam życie przy modowaniu 1.8 wyjdzie jakaś dodatkowa robota i finansowo wyjdzie na to samo...Anonymous - Pią 20 Kwi, 2007 Takl jak poprzednicy, nie bede odmieńcem 2.0!!
Powiem Ci, że jestem pełen podziwu, swap - tyle straconych nerwów, nigdy nie wiadomo czy jeszcze czegoś nie zmienić, nigdy nie wiadomo czy wszystko będzie jak ulał, ale jak szaleć to szaleć, życzę powodzenia