To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ

forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Do informatyków: Jak się zapisuje w PDFie??

saxorulez - Nie 06 Maj, 2007
Temat postu: Do informatyków: Jak się zapisuje w PDFie??
Czy musze mieć zainstalowaną jakaś wersje Acrobat Reader ??
Anonymous - Nie 06 Maj, 2007

Nie jestem informatykiem i właściwie się na tym nie znam,ale wydaje mi się ,że acrobat reader to darmowy program do odczytywania plików pdf,a do tworzenia jest adobe acrobat professional.
saxorulez - Nie 06 Maj, 2007

aha..
poszukam

M - Nie 06 Maj, 2007

A co by kolega chcial zapisac?
Jesli dokumenty biurowe, word excel ppt lub pokrewne to polecam zainstalowanie pakietu openoffice i tam jest to natywne ze zapisujesz jako pdf... rowniez dokumenty ms'oftu.

Druga kwestia to jesli nie sa to pliki biurowe to sciagasz jeden z wielu programow "drukarek pdf" - po prostu instalujesz sobie taka pseudo drukarke i ona Ci drukuje w pdf.

Proste.

Michał - Nie 06 Maj, 2007

Tak jak napisał em

sciągnij sobie
PDFcreator - http://dobreprogramy.pl/i...z=2&t=62&id=569
i zainstaluj
Jak napiszesz tekst to klikasz drukuj ( w wordzie rozumiem ) i tam gdzie masz wybór drukari wybierasz PDFCREATOR i dalej juz cie za rączke poprowadzi wizard.

carlose - Nie 06 Maj, 2007

no i są takie " doc2pdf " :)
dzik - Nie 06 Maj, 2007

primopdf, instalujesz jako drukarke i masz pdf'y
Anonymous - Pon 07 Maj, 2007

u mnie w osx jest normalne ze moge zapisac wszycho w pdfie, na windzie jak widac znowu masa schodow zeby cos zrobic :) meczcie sie dalej z windami ehhehehehehe
Michał - Pon 07 Maj, 2007

:DDDDD
ja zaraz sobie pogram w tysiace gier , a ty dalej sobie zapisuj w pdfie :P

Anonymous - Pon 07 Maj, 2007

heheheh ja do tysiaca gier mam ps2 :) a do pracy i internetu maca a ty dalej masz ryzyko wirusow i spywerow :) i dziury i laty :)

pozdr

M - Pon 07 Maj, 2007

SPOKÓJ!!! :D
dzik - Pon 07 Maj, 2007

mikson napisał/a: