HydePark - Do informatyków: Jak się zapisuje w PDFie??
saxorulez - Nie 06 Maj, 2007 Temat postu: Do informatyków: Jak się zapisuje w PDFie?? Czy musze mieć zainstalowaną jakaś wersje Acrobat Reader ??
Anonymous - Nie 06 Maj, 2007
Nie jestem informatykiem i właściwie się na tym nie znam,ale wydaje mi się ,że acrobat reader to darmowy program do odczytywania plików pdf,a do tworzenia jest adobe acrobat professional.
saxorulez - Nie 06 Maj, 2007
aha..
poszukam
M - Nie 06 Maj, 2007
A co by kolega chcial zapisac?
Jesli dokumenty biurowe, word excel ppt lub pokrewne to polecam zainstalowanie pakietu openoffice i tam jest to natywne ze zapisujesz jako pdf... rowniez dokumenty ms'oftu.
Druga kwestia to jesli nie sa to pliki biurowe to sciagasz jeden z wielu programow "drukarek pdf" - po prostu instalujesz sobie taka pseudo drukarke i ona Ci drukuje w pdf.
Proste.
Michał - Nie 06 Maj, 2007
Tak jak napisał em
sciągnij sobie
PDFcreator - http://dobreprogramy.pl/i...z=2&t=62&id=569
i zainstaluj
Jak napiszesz tekst to klikasz drukuj ( w wordzie rozumiem ) i tam gdzie masz wybór drukari wybierasz PDFCREATOR i dalej juz cie za rączke poprowadzi wizard.
carlose - Nie 06 Maj, 2007
no i są takie " doc2pdf "
dzik - Nie 06 Maj, 2007
primopdf, instalujesz jako drukarke i masz pdf'y
Anonymous - Pon 07 Maj, 2007
u mnie w osx jest normalne ze moge zapisac wszycho w pdfie, na windzie jak widac znowu masa schodow zeby cos zrobic meczcie sie dalej z windami ehhehehehehe
Michał - Pon 07 Maj, 2007
:DDDDD
ja zaraz sobie pogram w tysiace gier , a ty dalej sobie zapisuj w pdfie
Anonymous - Pon 07 Maj, 2007
heheheh ja do tysiaca gier mam ps2 a do pracy i internetu maca a ty dalej masz ryzyko wirusow i spywerow i dziury i laty
pozdr
M - Pon 07 Maj, 2007
SPOKÓJ!!!
dzik - Pon 07 Maj, 2007
mikson napisał/a: | u mnie w osx jest normalne ze moge zapisac wszycho w pdfie, na windzie jak widac znowu masa schodow zeby cos zrobic meczcie sie dalej z windami ehhehehehehe |
U mnie w pracy wszyscy kochaja OSX.