To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - skrzynia BE w saxo

grzech - Pią 11 Maj, 2007
Temat postu: skrzynia BE w saxo
znacie jakiegos magika ktory potrafi to zrobic ?
saxorulez - Sob 12 Maj, 2007

a wiesz wogole co trzeba zrobic?

temat juz byl przerabiany... to ma byc BE5 czy BE6?

grzech - Sob 12 Maj, 2007

wiem ze jest masa roboty, ale co i jak dokladnie to jeszcze nie, dlatego pytam o magika :)
Ktos juz na tym jezdzi skoro temat byl przerabiany ?

Chce sie zorientowac jak duze przerobki trzeba robic i jaki moze byc tego koszt, zeby po prostu ocenic czy warto. Wiem np. ze trzeba wymieniac polosie np pugsport albo customowe, a to juz jest nie maly koszt.

No i jesli ktos na tym jezdzi to czy rzeczywiscie sa takie pancerne. Skrzynie MA sa dosc delikatne i jesli jest lepsze rozwiazanie to warto to sprawdzic :)

Michał - Sob 12 Maj, 2007

co to sa za skrzynie BE5 - BE6 - MA ??
106 - Sob 12 Maj, 2007

a jak z waga takiej skrzyni? to samo co MA?
grzech - Sob 12 Maj, 2007

niestety nie :( , jest ciezsza, podobno nawet trzeba sprzezyny na twardsze zmieniac, to sa wlasnie informacje ktore gdzies tam wyczytalem i chcialbym potwierdzic u jakiegos magika.
saxorulez - Sob 12 Maj, 2007

BE nie pasuje do bloku TU, ale wiadomo wszystko da sie obejsc.

Okazuje sie ze w Berlingo/Partnerze wystepowaly silniki z serii TU ze skrzynia BE i nalezy znalezc taki motor zdemontowac z niego specjalna tuleje laczaca blok TU ze skrzynia BE. Chyba w dieslu 1.9 byla tez taka tuleja lacza i pasowala wlasnie do bloku TU i skrzyni BE

Next step to kwestia czy skrzynia 5 czy 6 biegow ta druga jest wieksza :) inie wiem czy pasuja do niej półosie Pugsport... Jeszcze wszystkie ciegna trzeba wymienic.

Nie pamietam jak tam jest ze sprzeglem czy nie jest hydrauliczne (w MA jest na lince)

I to chyba tyle - półosie, tuleja, ciegna no i inne mocowanie ma ta skrzynia.

PS. Zmniejsza promien skretu!

grzech - Sob 12 Maj, 2007

ale na francuskich forach z ogloszeniami z czesciami rajdowymi jest chyba wiecej skrzyn BE do saxo niz MA, wiec chyba jest to nieglupie rozwiazanie.
saxorulez - Sob 12 Maj, 2007

jasne ze jest nie glupie bo wytrzymuje trudy rajdow. Jana twoim miejscu zeszperowal bym MA i osral temat.

Za duzo dlubania i jakiejs dziwnej roboty.. Jesli budujesie silnik do amaorskiej zabawy a zdaje sie ze taki masz plan lepiej nie utrudniac sobie zycia. W tej chwili czesci do MA sa tak tanie ze mozesz kupic za 500PLN w dobrym stanie taka skrzynie i miec komplet synchronizatorw i kol na zapas.

Michał - skrzynie MA to takie jak masz w saxo.. BE wystepowaly z silnikami 2.0 i byly 5 i 6 biegowe.

Michał - Sob 12 Maj, 2007

dzieki łukasz
Anonymous - Sob 12 Maj, 2007

W 307 z silnikiem TU(TU5JP4) tez jest skrzynia BE-oto przykład takiej skrzyni do sprzedania na allegro.Skrzynia ta ma prawdopodobnie(nie jestem pewien) przełozenie główne 15/74(4,933) czyli dosyć krótkie,ale nie wiem jakie są przełożenia poszczególnych biegów.
saxorulez - Sob 12 Maj, 2007

O wiec jeszcze ciekawiej.. nie wiedziałem ze w 307 chodziły te skrzynie.

ALe juz widać ze bez tuleji nie podejdzie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group