DeeS - Czw 07 Cze, 2007 Temat postu: Zawias do saxo !Bylo do puga do c2 i pytanie co zalozyc do saxo vts.
Co wymagam ?
Auto bedzie jezdzilo po kjs'ach , mini sprintach, ale rowniez sluzyc bedzie do codziennej jazdy.
Nie zalezy mi az tak na komforcie aczykolwiek nasze drogi sa jakie sa...
Oczywiscie w gre wchodzi B6 ale co jeszcze ?
Myslalem nad jakims gwintem ? Co polecicie ?k-mart - Pią 08 Cze, 2007 wloz jakis konkretny gwint, dopiero bedzie jazda! nox - Pią 08 Cze, 2007
DeeS napisał/a:
ale rowniez sluzyc bedzie do codziennej
k-mart napisał/a:
wloz jakis konkretny gwint
jedno z drugum niezabardzo współgra:)
ja bym myslał bardziej o Koni , spax do tego np poliuretanowe gumy i auto naprawde będzie się dobrze prowadziło przy czym będe dawało rade na Kjs'ach z domu po bułki saxorulez - Pią 08 Cze, 2007 Jeśli masz jeżdzić po dziurawych KJSach to Bilstein..
jeśli częsciej próby na torze to Koni
i to jest poprawna odpowiedz. Jak zadzwonisz do Koni to powiedzą Ci to samo ze Koni na dziury się nie nadaje.. Supersprinty takie jak są na południu gdzie jest wiecej prób po równych asfaltah to co innego niż np. KJSy w Warszawie gdzie wiecznie trzeba omijać jakiś wyryp wokół trzepaka.k-mart - Pią 08 Cze, 2007
nox napisał/a:
DeeS napisał/a:
ale rowniez sluzyc bedzie do codziennej
k-mart napisał/a:
wloz jakis konkretny gwint
jedno z drugum niezabardzo współgra:)
cos za cos albo jest zawias hardcore, albo wcale go nie ma, bo twardsze amorki to moim zdaniem raczej kompromis.
Ale fakt, na lubelskie drogi, ktore sa w czolowce najgorszych w PL, cos takiego codziennie sie lepiej sprawdzi.
Jak dla mnie najwiekszym "+" amorkow jest ich cena, bilstein i koni kosztuja z reguly 1/4 gwinta DeeS - Pią 08 Cze, 2007 No tak a jesli chodzi o gwin to co do saxo bedzie dobre ? Juz na cene narazie nie patrze aczykolwiek bez szalenstw.
Bardziej jestem za Koni w tym momencie chociaz kiedys pisalem wlasnie o B6.saxorulez - Pią 08 Cze, 2007 Gwint do saxo.. to tylko na przód - z tyłu i tak zwykłę amorki bedą.
Pewnie KW robi albo FKDeeS - Pią 08 Cze, 2007 FK ? pelna nazwa ?Michał - Pią 08 Cze, 2007 FK - FajneKwinty ??k-mart - Pią 08 Cze, 2007 KW sa o wiele lepsze, ale i sporo drozsze
Oprocz tego H&R sa niezlesaxorulez - Pią 08 Cze, 2007 Proszę..
FK
http://20054-fk-automotive.imosnet.de/data01/de/Peter - Pią 08 Cze, 2007 ja to Ci powiem ziomek ze b6 dla mnie to hit. dzis zalozylem u Vlodka bilsteiny na tyl i dla mnie rewelacja. przy tak duzym obnizeniu jak mam amor bez problemu daje sobie rade! co wiecej moge jezdzic juz w 3 osoby testowane juz przy duzej szybkosci na hopkach na trasie gdanskiej (tam gdzie przebudowy) oraz przy 3 osobowym wypadzie do sklepu.
moim zdaniem b6 tez nadaje sie na tor. po prostu zeby auto trzymalo sie dobrze drogi trzeba je troche opuscic (srodek ciezkosci idzie w dol, tym samym auto nie wychyla sie na boki), a zakladajac jakis dystans i zwiekszajac rozstaw kol, z Saxo robi sie go kart. jezdzilem na 15 calowych kolach bez dystansow i "z" i nie ma porownania. na prawde polecam opcje lekko w dol i dystans bo to na prawde gra Maciusiowy - Pią 08 Cze, 2007 A dystanse jakie i mniej więcej ile za sztukę? No a co do obniżania, to na razie na gwint nie mam kaski....co sądzicie o samych sprężynach, bo z tego co słyszałem to nic specjalnego nie dają (poza efektem wizualnym oczywiście)???Peter - Pią 08 Cze, 2007 ja akurat uzywam 17 mm ale sa one ciut za szerokie.polecam raczej tak 15 mm, wtedy bedzie git.do tego b6 i szafa gra. dla mnie taki setup jest w palke!106 - Pią 08 Cze, 2007 mam 10mm i 15" i jest gokart :]
co do zawiasu to stosunek jakosc / kasa / efekt jest najkorzystniejszy
w przypadku b6. duzo osob uzywa, wszyscy zadowoleni....