HydePark - Seicento - jaki zawias do KJS ?
Anonymous - Pią 15 Cze, 2007 Temat postu: Seicento - jaki zawias do KJS ? Witam, jestem tu nowy.
Mam nadzieje, ze pytam sie w dobrym dziale
Kupilem drugie Seicento. To ma sluzyc do zabawy w KJS.
Jest to wersja van i w porownaniu z tym Seicento ktore ujezdzam na codzien, to van zawieszenia nie ma. Buja sie jak statek na morzu i zakrety to smierc w oczach.
Ten na codzien to Abarth.
Bede bral udzial w KJSach raczej tylko asfaltowych, raczej tych wolniejszych, czyli place i slupki, a nie duze predkosci (chociaz tam nieczesto i tak sa duze predkosci).
Reszta auta narazie jest seryjna, ale bedzie w miare wolnego czasu i dostepnych srodkow przebudowywana (silnik i skrzynia ze Stilo).
Wlasciwie taki zawias z Abartha by mi wystarczyl na poczatek, ale mysle, ze jakby juz wydawac pieniadze, to moze cos o jeden krok twardszego.
Ja tym autkiem czasem bede jezdzil po miescie i chcialbym zeby bylo mozliwe przejechanie wszystkich progow i wjazd na kraweznik
Ktos cos poleca, w miare przystepnego ?
Jakarti - Pią 15 Cze, 2007
przywitaj sie w dziale HYDEPARK/ Tu sie witamy
saxorulez - Pią 15 Cze, 2007
Jak równe asfalty to KONI - jeśli robi do tego auta
Jak na syf to billstein
Anonymous - Pią 15 Cze, 2007
saxorulez napisał/a: | Jak równe asfalty to KONI - jeśli robi do tego auta
Jak na syf to billstein |
OK, ale jakie KONI i jaki Bilstein ?
Amorki planowalem kupic Bilstein B6, ale jakie sprezyny
Nie wiem czy zestaw -50 pozwoli mi jezdzic normalnie po miescie
CHRZANEK - Pią 15 Cze, 2007
Jak ma być tanio to "puchar"
Jak ma być drożej to bilstein
Jak ma byc TOP to proflex
Napisz coś więcej o abarcie.
CHRZANEK - Pią 15 Cze, 2007
saxorulez napisał/a: | Jak równe asfalty to KONI - jeśli robi do tego auta
Jak na syf to billstein |
Saxorulez - KONI robi zawias do CC/SC ja mialem w CC do KJSów Żóte KONI z regulacja twardości i niestety od Kjsowej jazdy pękl (tak tak) amortyzator.
Ja odradzam - lepiej od razu kupić Billa B6 - nie wiem czy taniej nie wyjdzie.
Anonymous - Pią 15 Cze, 2007
CHRZANEK napisał/a: | Jak ma być tanio to "puchar"
Jak ma być drożej to bilstein
Jak ma byc TOP to proflex
Napisz coś więcej o abarcie. |
Tak, jestem raczej zdecydowany na Bilstein
Glownie nie wiem jakie sprezyny mam wstawic
A Abarth, to zwykle SC Sporting z krotsza skrzynia i dopasiony w wyposazenie i pare spojlerow.
Jak kazdy Sporting ma zawias -20mm. Moj z tego co mowia mechanicy ma Bilsteiny B4 wstawione, ale ja ich tam nie wstawialem, byc moze poprzedni wlasciciel, a byc moze tak wyjezdzaly na rynek niemiecki, bo moj Sej jest sprowadzony z Niemiec.
Sek w tym, ze Abarth jest sporo ciezszy od vana, bym sie nie zdziwil gdyby to bylo ze 100kg. No i na takim zawiasie van moze nie prowadzic sie tak dobrze i nie byc tak niski jak Abarth (to napewno).
Roznica w przyspieszeniu jest zdecydowanie na plus dla vana i to mimo tego ze van ma tragicznie dluga skrzynie, a Abarth mega krotka. Oba maja te same silniki.
saxorulez - Pią 15 Cze, 2007
Do Billsteina polecam Eibach
CHRZANEK - Pią 15 Cze, 2007
Saxorulez mnie uprzedzil
Ale ma racje.
Ja po próbach z utwardzana serią, pucharowym z krosna, koni, w końcu zalozylem bilsteina który dzialal bez zarzutu. Zarówno w kjsach, a pózniej w rallycrosie
Jezeli chodzi o springi to ja jezdzilem na "tuningowych" eibachach - w kolorze czeronym.
O ile przód faktycznie troche nizej stoi (ok 20mm) o tyle tyl na eibachu stoi... wyzej.
Ja tyly obciąlem o caly zwój i to dopiero dalo obnizenie -20-30mm.
Bierz taki zestaw, i bedziesz mega zadowolony.
I jeszcze jedna moja sugestia tyly w Seju ustawiaj znacznie bardziej "softowo" niz przód.
Po pierwsze auto bedzie posluszniejsze
Po drugie nie będziesz musial co 3-4 kjsy wymieniac tylnej belki (siadaja silentblocki)
A jak jesteśmy przy belce to polecam ją obspawac krótkimi sciegami.
saxorulez - Pią 15 Cze, 2007
Ja tylko nie polecam ciecia zwojów..
CHRZANEK - Pią 15 Cze, 2007
Ja tez nie! - ale tamte mialy liniową charakterystykę innej mozliwosci nie bylo.
Fura stala jak PF 125p po wiejskim tuningu (Przód -20mm, tyl +20mm)
Anonymous - Sob 16 Cze, 2007
w najgorszym wypadku mozesz udac sie do kowala i o jakies 30-40mm moze ci "skrócic" sprezyne bez ciecia jej
Marek23 - Sob 16 Cze, 2007
Kup sobie rajdowe Krosno(wyjdzie tanio), chłopaki u mnie w miście takie mają, a pod maską 1.2 16v i jest git. Napisz priva do Paluchto, on ma cc i sc w małym palcu.
Anonymous - Pon 18 Cze, 2007
jeśli chodzi o zawias to piórowe resory od robura to podstawa...będzie twardo jak skór*ysyn i amorków nie potrzeba :556:
|
|
|