To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Seicento - jaki zawias do KJS ?

Anonymous - Pią 15 Cze, 2007
Temat postu: Seicento - jaki zawias do KJS ?
Witam, jestem tu nowy.
Mam nadzieje, ze pytam sie w dobrym dziale ;)

Kupilem drugie Seicento. To ma sluzyc do zabawy w KJS.
Jest to wersja van i w porownaniu z tym Seicento ktore ujezdzam na codzien, to van zawieszenia nie ma. Buja sie jak statek na morzu i zakrety to smierc w oczach.
Ten na codzien to Abarth.

Bede bral udzial w KJSach raczej tylko asfaltowych, raczej tych wolniejszych, czyli place i slupki, a nie duze predkosci (chociaz tam nieczesto i tak sa duze predkosci).

Reszta auta narazie jest seryjna, ale bedzie w miare wolnego czasu i dostepnych srodkow przebudowywana (silnik i skrzynia ze Stilo).

Wlasciwie taki zawias z Abartha by mi wystarczyl na poczatek, ale mysle, ze jakby juz wydawac pieniadze, to moze cos o jeden krok twardszego.
Ja tym autkiem czasem bede jezdzil po miescie i chcialbym zeby bylo mozliwe przejechanie wszystkich progow i wjazd na kraweznik ;)

Ktos cos poleca, w miare przystepnego ? :)

Jakarti - Pią 15 Cze, 2007

przywitaj sie w dziale HYDEPARK/ Tu sie witamy ;)
saxorulez - Pią 15 Cze, 2007

Jak równe asfalty to KONI - jeśli robi do tego auta
Jak na syf to billstein

Anonymous - Pią 15 Cze, 2007

saxorulez napisał/a:
Jak równe asfalty to KONI - jeśli robi do tego auta
Jak na syf to billstein


OK, ale jakie KONI i jaki Bilstein ?
Amorki planowalem kupic Bilstein B6, ale jakie sprezyny ;)
Nie wiem czy zestaw -50 pozwoli mi jezdzic normalnie po miescie :/

CHRZANEK - Pią 15 Cze, 2007

Jak ma być tanio to "puchar"
Jak ma być drożej to bilstein
Jak ma byc TOP to proflex

Napisz coś więcej o abarcie.

CHRZANEK - Pią 15 Cze, 2007

saxorulez napisał/a:
Jak równe asfalty to KONI - jeśli robi do tego auta
Jak na syf to billstein


Saxorulez - KONI robi zawias do CC/SC ja mialem w CC do KJSów Żóte KONI z regulacja twardości i niestety od Kjsowej jazdy pękl (tak tak) amortyzator.
Ja odradzam - lepiej od razu kupić Billa B6 - nie wiem czy taniej nie wyjdzie.

Anonymous - Pią 15 Cze, 2007

CHRZANEK napisał/a:
Jak ma być tanio to "puchar"
Jak ma być drożej to bilstein
Jak ma byc TOP to proflex

Napisz coś więcej o abarcie.


Tak, jestem raczej zdecydowany na Bilstein ;)
Glownie nie wiem jakie sprezyny mam wstawic

A Abarth, to zwykle SC Sporting z krotsza skrzynia i dopasiony w wyposazenie i pare spojlerow.
Jak kazdy Sporting ma zawias -20mm. Moj z tego co mowia mechanicy ma Bilsteiny B4 wstawione, ale ja ich tam nie wstawialem, byc moze poprzedni wlasciciel, a byc moze tak wyjezdzaly na rynek niemiecki, bo moj Sej jest sprowadzony z Niemiec.

Sek w tym, ze Abarth jest sporo ciezszy od vana, bym sie nie zdziwil gdyby to bylo ze 100kg. No i na takim zawiasie van moze nie prowadzic sie tak dobrze i nie byc tak niski jak Abarth (to napewno).
Roznica w przyspieszeniu jest zdecydowanie na plus dla vana i to mimo tego ze van ma tragicznie dluga skrzynie, a Abarth mega krotka. Oba maja te same silniki.

saxorulez - Pią 15 Cze, 2007

Do Billsteina polecam Eibach
CHRZANEK - Pią 15 Cze, 2007

Saxorulez mnie uprzedzil ;)
Ale ma racje.
Ja po próbach z utwardzana serią, pucharowym z krosna, koni, w końcu zalozylem bilsteina który dzialal bez zarzutu. Zarówno w kjsach, a pózniej w rallycrosie
Jezeli chodzi o springi to ja jezdzilem na "tuningowych" eibachach - w kolorze czeronym.
O ile przód faktycznie troche nizej stoi (ok 20mm) o tyle tyl na eibachu stoi... wyzej.
Ja tyly obciąlem o caly zwój i to dopiero dalo obnizenie -20-30mm.

Bierz taki zestaw, i bedziesz mega zadowolony.

I jeszcze jedna moja sugestia tyly w Seju ustawiaj znacznie bardziej "softowo" niz przód.
Po pierwsze auto bedzie posluszniejsze
Po drugie nie będziesz musial co 3-4 kjsy wymieniac tylnej belki (siadaja silentblocki)
A jak jesteśmy przy belce to polecam ją obspawac krótkimi sciegami.

saxorulez - Pią 15 Cze, 2007

Ja tylko nie polecam ciecia zwojów..
CHRZANEK - Pią 15 Cze, 2007

Ja tez nie! - ale tamte mialy liniową charakterystykę innej mozliwosci nie bylo.
Fura stala jak PF 125p po wiejskim tuningu (Przód -20mm, tyl +20mm)

Anonymous - Sob 16 Cze, 2007

w najgorszym wypadku mozesz udac sie do kowala i o jakies 30-40mm moze ci "skrócic" sprezyne bez ciecia jej :]
Marek23 - Sob 16 Cze, 2007

Kup sobie rajdowe Krosno(wyjdzie tanio), chłopaki u mnie w miście takie mają, a pod maską 1.2 16v i jest git. Napisz priva do Paluchto, on ma cc i sc w małym palcu.
Anonymous - Pon 18 Cze, 2007

jeśli chodzi o zawias to piórowe resory od robura to podstawa...będzie twardo jak skór*ysyn i amorków nie potrzeba :556:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group