grzech - Nie 17 Cze, 2007 Temat postu: odchudzanie autaHej,
wyrzucilem dzisiaj tylna kanape i wysciolke z bagaznika, i bylem zaskoczony jak malo to w sumie wazy. Nie wiem w jaki sposob udaje Wam sie zejsc z waga o jakies 50 kg, poradzcie, hilfe !BaRtO_206GT - Nie 17 Cze, 2007 katalogowo moj pug wazy 1080kg jak bylem na wadze to wyszlo ~950kg (to bylo przed wyjeciem podlogi i wygluszen spod deski rozdzielczej oraz schowka). Tylko ze u mnie w srodku jest tylko kubelek, podsufitka i czesc deski rozdzielczej.. poza tym nie ma nic gola blacha. Poza tym mam lekka maske. W moim samochodzie najwiecej wazyly wygluszenia, maska i fotel pasazera.Anonymous - Nie 17 Cze, 2007 u mnie w Hondzie nawiecej ważyła wykłądzina na podłodze i wygłuszenia pod nią tgz mata bitumiczna ale nie radze tego zdzierac, bo wyglada potem jakby stado koni przebieglo po podzlodze i wypada ją pomalować BaRtO_206GT - Nie 17 Cze, 2007 ale Twoja Honda pomimo ze jest wybebeszona wazy wiecej niz seryjna Anonymous - Nie 17 Cze, 2007 tylko kiedy Ty jedziesz ze mną
Jesli ktos chce odchudzic auto to zdecydowanie nie polecam wspawania do niego klatki....106 - Nie 17 Cze, 2007 wyciagaj wszystko co nie potrzebne. caly srodek /seryjne pasy, fotele,
wykladziny, dolna polka przy recznym, przedni schowek, polki w drzwiach/,
boczki mozna zastapic docieta blacha, ja mam pousuwane rurki od
dmuchawy /wieje tylko na szybe i na srodek/, wygluszenia z podlogi i
komory silnika, zamki - zamontuj zapinki, mocowanie kola zapasowego...
takie tam drobiazgi :]
... a dalej to juz tak jak planuje marek, szyby z plexi...k-mart - Nie 17 Cze, 2007 bede odchudzal gtt, zastanawiam sie nad wycinaniem niepotrzebnej blachy.nox - Nie 17 Cze, 2007 oglądałem kiedyś fieste mk1 robioną pod track daye chłopaki nawiercali blache wszędzie gdzie się dało robiąc dziorki o średnicy ~8 cm poczynajac od drzwi kończąc na niektórych elementach podłogi oczywiście wszystkie wzmocnienia w drzwiach i inne któe niemiały nic wspolnego z sztywnością karoserji poszły out .dzik - Nie 17 Cze, 2007
k-mart napisał/a:
bede odchudzal gtt, zastanawiam sie nad wycinaniem niepotrzebnej blachy.
Nie rob tego. Jak osiagniesz granice silnika to wtedy bedziesz blache wycinal mi - Nie 17 Cze, 2007 eeee, w tylnej klapie na przykład (zakładając pozostanie przy stali) śmiało można całą konstrukcję wywalić zostawiając tylko zewnętrzną skorupkę, podobnie w prawych drzwiach...polll - Pon 18 Cze, 2007 kolo zapasowe lewarek glosniki radio dywaniki k-mart - Pon 18 Cze, 2007 No ja wlasnie sugeruje sie profi R5 (buda Gtt), silnik F7R, 230KM z NA, zrobione wszystko co mozliwe. Samochod wazy ~700kg i nie ma na niego bata w slalomach i gorskich jesli nie trafi sie jakis zawodowowy kierwoca, bo posiadacz R5 nie nalezy do najlepszych.dzik - Pon 18 Cze, 2007
k-mart napisał/a:
No ja wlasnie sugeruje sie profi R5 (buda Gtt), silnik F7R, 230KM z NA, zrobione wszystko co mozliwe. Samochod wazy ~700kg i nie ma na niego bata w slalomach i gorskich jesli nie trafi sie jakis zawodowowy kierwoca, bo posiadacz R5 nie nalezy do najlepszych.
Ale dowiesz sie jaka byla lista modyfikacji
Co do wagi, jesli Ci na niej zalezy to poszukaj budy z campusa, tam na starcie jest 100kg mniej.CHRZANEK - Pon 18 Cze, 2007 Wywal tylną wycieraczke, troche waży.
W saxo np boczki w drzwiach czy tylne siedzenia są bardzo lekkie.
Żeby odchudzić auto o 50Kg musisz iśc ekstremalnie i wywalić wszystko co nie sluży do kierowania samochodem.
O car audio to nawet nie wspominam k-mart - Pon 18 Cze, 2007
dzik napisał/a:
Ale dowiesz sie jaka byla lista modyfikacji
No widzialem samochod nie raz na roznych wyscigach bo byl to eks-wspolpracownik zioma, wiec mialem okazje pogadac.
Specyfikacja jest w sumie taka jak w A-grupie, czyli silnik zakuty, przepustnice i tyle