HH.ORG na Torze - David vs Goliat
BaRtO_206GT - Wto 03 Lip, 2007 Temat postu: David vs Goliat Postanowiłem opisać troche inny wyscig od wszystkich. Wczoraj zanabyli¶my do firmy dostawczego Peugeota Partnera 1.6Hdi.. Samochod kupiony w okolicach leszna, klimka elektryka pelen bajer ale nie o tym mialo byc. W drodze powrotnej ja lecialem Partnerem (1.6HDi cale 75 koni i 170 niutków i 1130 kg wagi) a moj braciak Renault Trafic (2.5 Dci 140 koni ok 310 niutkow i 1737kg..) bylem bardzo ciekawy jak bedzie wygladal powrot bo braciszek twierdzil ze nie bede mial szans zeby go dojsc. O dziwo latajac kilka razy Trafic'em w trase nie bylo najmniejszego problemu zeby leciec 180 i jeszcze szybciej.. Wystartowalismy spod bramek na autostradzie Poznan, pelen ogien i.. Partner odchodzi!! Dopiero przy ok 150 Trafic zaczal mnie dochodzic i wyprzedzil (katalogowo partner ma vmax 150 ja lecialem licznikowe 165). Lecac pozniej bocznymi drogami ja non stop na lewym pasie pelnym ogniem a Trafic zostawal z tylu mimo ze ma 310 niutkow to mu odchodzilem podczas wyprzedzania i to dosc ostro.. Pozniej sie zamienilismy i tak samo Partner mi odchodzil i mialem zajebiste problemy zeby go dojsc!! Myslalem ze prawie 60 koni i 140 niutkow wiecej w Traficu bedzie mialo wieksze znaczenie niz masa.. a jednak 600 kg mniej zrobilo swoje i Partner z palcem w d.. klepal o wiele mocniejszego Trafica.
To takie moje male spostrzezenie jesli chodzi o ważnosc masy w aucie :564:
FreeMan - Wto 03 Lip, 2007
Barto masa to jedno , a opory powietrza to drugie.... Traffic ma duzo wieksza powierzchnie przednia.
Fajnie ze udalo wam sie kupic cos.
BaRtO_206GT - Wto 03 Lip, 2007
FreeMan napisał/a: | Barto masa to jedno , a opory powietrza to drugie.... Traffic ma duzo wieksza powierzchnie przednia.
Fajnie ze udalo wam sie kupic cos. |
To tez prawda.. bo trafic to ma aerodynamike kiosku
My tez sie cieszymy i to bardzo bo w porownaniu z tymi co ogladalismy to ten jest naprawde cacuszko. 2006 rok, 40 tys przebiegu, srebrny, pelna elektryka, klima, poducha, abs, radio z cd, w srodku czysciutko, zadbany, byl bardzo lekko uderzony, dobrze zrobiony, wszystko orginalne. Oby sie dobrze sprawowal.
Jakarti - ¦ro 04 Lip, 2007
szok
jestesmy zajebisci. wyobraz sobie, ze to opisujesz gdzies indziej.. np na sr..
Vlodarsky - ¦ro 04 Lip, 2007
gratuluje ¶wietnego killa
a tak poważnie to nareszcie co¶ znaleĽli¶cie... co to za partner ? ile ? który rok ?
anjas - Pi± 06 Lip, 2007
Vlodarsky napisał/a: | co to za partner ? ile ? który rok ? |
To Barto ma nowego partnera?????
Ile ma lat? Przystojny chociaż?
mi - Pi± 06 Lip, 2007
anjas napisał/a: | To Barto ma nowego partnera?????
Ile ma lat? Przystojny chociaż? |
złe pytanie - obszerniak jaki¶?
dzik - Pi± 06 Lip, 2007
W dodatku mialem wrazenie ze traffic ma przelozenia jakby bardziej "ciezarowe".
Nie mozna tych samochodow porownywac, szczegolnie podniecac sie momentem
Trafiic by zabral takiego partnera na pake
k-mart - Pi± 06 Lip, 2007
Te nowe fury dostawcze typu traffic, master, sprinter, t5 itd. jezdza zajebiscie, a w srodku czujesz sie prawie jak w osobowym. Dzisiejsze japonskie dostawcze przy europejskich to (jak dla mnie) niezle gowna. Raz na jakis czas gdzies jezdze takimi sprzetami i zawsze sie jaram.
Kiedys mialem transita 2.4d, caly pordzewialy i strasznie toporny, ale latal bokami. Vmax z stromej gorki to 135kmh.
Najlepszy i tak zostanie mecenasik 410d
CHRZANEK - Pi± 06 Lip, 2007
k-mart napisał/a: | Kiedys mialem transita 2.4d, caly pordzewialy i strasznie toporny, ale latal bokami. Vmax z stromej gorki to 135kmh.
|
Tez takiego mialem (max dlugi i wysoki).
Jak nim w 2005 roku wpadlem na karow± na 2 dni przed Barbórk± to chyba zebralem wieksze owacje niz by Loeb xsara jechal
|
|
|