Techniczne - Zawias przod 106
Anonymous - Nie 08 Lip, 2007 Temat postu: Zawias przod 106 Skonczylo sie zycie amortyzatorow w pugu. I czas na zmiany. Pierwotnie mialo byc b6 + eibach + rozporeczka. = 1400 PLN.
Ale pomyslalem sobie, ze moze za te pieniadze da rade jakies regulowane Koni znalezc i moze bedzie to lepszy wybor.
Ktos ma jakies doswiadczenia ? Ile trzeba liczyc za sama czesc zestawu na przod ?
Czy lepiej nie kombinowac, kupic bilsteina i juz ?
qbus - Nie 08 Lip, 2007
Nie kombinuj, kupuj billa i juz.
Nie ma cudow.
Loko - Nie 08 Lip, 2007
Jak juz masz to rozebrane to mozesz wymienic poduszki amora i łożyska, koszt niezawielki a przynajmniej do kolejnej zmainy amorów nie bedziesz tego musiał rozbierać.
polll - Nie 08 Lip, 2007
a mial ktos stycznosc z KYB regulowanym ? niestety nie pamietam oznaczen ale jest tylko 1 model z reg.
Anonymous - Pon 09 Lip, 2007
Kayaba AGX.Kumpel ma w astrze.To samo co Koni tylko inny sposób regulacji tzn .przód - w komplecie jest śrubokręcik którym się kręci u góry na amorze 4 stopnie regulacji z tego co pamiętam(w Koni zdejmowane pokrętełko),tył - pokrętło na amorze- trzeba wejść pod samochód - chyba też 4 stopnie regulacji
michool_vt - Pon 09 Lip, 2007
jezeli chcesz krótszą sprężyne to chyba lepiej b8 albo koni zolte (saxorulez moze chyba załatwic cały kit koni 1130, 4 amorki + sprezyny:) )
natomiast najlepsze ceny bilsteina ma chyba mts, cennik na stronie http://www.mts24sklep.pl/
Anonymous - Pon 09 Lip, 2007
p106rallye napisał/a: | Kayaba AGX.Kumpel ma w astrze.To samo co Koni tylko inny sposób regulacji tzn .przód - w komplecie jest śrubokręcik którym się kręci u góry na amorze 4 stopnie regulacji z tego co pamiętam(w Koni zdejmowane pokrętełko),tył - pokrętło na amorze- trzeba wejść pod samochód - chyba też 4 stopnie regulacji |
Co do regulacji koni to jesli w 106 jest taki sam zawias jak w saxo a raczej jest to niestety nie ma zadnego pokretla trzeba wyciagnac amora i dopiero wtedy da sie to regulowac... Pomysl troche lipny bo za duzo roboty a tylne tez trzeba wyciagac do regulacji ale z tym jest mniej roboty.
106 - Pon 09 Lip, 2007
tommi napisał/a: | Co do regulacji koni to jesli w 106 jest taki sam zawias jak w saxo a raczej jest to niestety nie ma zadnego pokretla :/ trzeba wyciagnac amora |
jak tak mialem w fordzie. trzeba bylo wyciagnac amortyzator, scisnac
go na maxa i dopiero krecic... troche to bez sensu bylo :/
Anonymous - Pon 09 Lip, 2007
dokladnie tak jest jak piszesz, dotyczy to przodu:/ z tylu jest taki guzicek, naciska sie , i wtedy sie kreci ale trzeba wyjac amortyzator
Anonymous - Pon 09 Lip, 2007
Ja miałem Koni z przodu w sportingu i tam było takie pokrętełko, które nasadzało się na amor od góry i kręciło.Przez 1.5 roku było ustawione u mnie na max twardo i pózniej już sie tego ciulstwa nie dało przekręcić.Myślałem,że Koni ma taki system do każdego auta .
|
|
|