HydePark - Jaka fura do tworzacego pucharu hothatchy z lat 80tych?
pcs - Czw 12 Lip, 2007 Temat postu: Jaka fura do tworzacego pucharu hothatchy z lat 80tych?Ax juz sie co najmniej 2 szykuja ..
R5 juz co najmniej 3 ..
Fiesta juz jest ...
Pug 205 juz chyba 3 sztuki ...
R11 turbo
Golf II
Co nam jeszcze zostalo:
- rover 114 gti (jakos nie przepadam, dziwne zawieszenie hydropneumatyczne)
- uno turbo mk1 (pytanie czy turbo da rade, niby na wtrysku wiec lepiej niz R5 GTT sie bedzie spisywac)
- ritmo abarth?
- corsa A gsi
- kadet A gsi
- Golf I
- Polo G40
- charade gtti
- escort mk* 1.6t
- fiesta XR2i
macie jeszcze jakies pomysly?Misiek_lbn - Czw 12 Lip, 2007 r5 campus 1.1
nadaje się
jest jeszcze r11 turbo tutaj chyba...CHRZANEK - Czw 12 Lip, 2007 Jest jeszcze Golf MkII Barana Troszke zeswapowany, ale jednak lata 80-te nox - Czw 12 Lip, 2007 był golf mk1 Micaba ale gosc przestał się już dawno udzielaćnox - Czw 12 Lip, 2007 Aha no i ja mam fieste mk1 a jest jeszcze mk2 z lat 80 nawet szybsza w serii i wiećej gratów do nie jest Peter - Czw 12 Lip, 2007 proponuje Corse A GSI. Kumpel lata tym po KJSach i swego czasu namawial mnie na to auto. Podobno skrzynie i silniki montowane w wielu innych modelach opla, tak wiec ceny niskie, dostepnosc duza.CHRZANEK - Czw 12 Lip, 2007 Temat postu: Re: Jaka fura do tworzacego pucharu hothatchy z lat 80tych?
pcs napisał/a:
Co nam jeszcze zostalo:
- rover 114 gti (jakos nie przepadam, dziwne zawieszenie hydropneumatyczne)
- uno turbo mk1 (pytanie czy turbo da rade, niby na wtrysku wiec lepiej niz R5 GTT sie bedzie spisywac)
- ritmo abarth?
- corsa A gsi
- kadet A gsi
- Golf I
- Polo G40
macie jeszcze jakies pomysly?
Dajhajsu Charade Gt ti (kiler szczególny)
To Yo Ta corolla GTnox - Czw 12 Lip, 2007 brakuje jeszcze Forda Escort Rs turbo S1 to juz prawdziwi klasyk i rarytas s2 nieco nowszy wyokrąglony ale juz z przełomu lat 80/90 motor 1600 turbo skrzynia z szperą itp sporo gratów ale mało popoularny w pl .dzik - Czw 12 Lip, 2007 Temat postu: Re: Jaka fura do tworzacego pucharu hothatchy z lat 80tych?
pcs napisał/a:
- uno turbo mk1 (pytanie czy turbo da rade, niby na wtrysku wiec lepiej niz R5 GTT sie bedzie spisywac)
Ale nie kojarze zadnego mocnego w PL.
W R5 na gazniku spokojnie >200KM sie robi.
U mnie to fanaberia troche, ale sie okaze na ile sluszna.pcs - Czw 12 Lip, 2007 przeciez mi nie chodzi o moc, tylko ze w R5 gtt ze wzgledu na brak odcinki i mozliwosc wystrojenia nie bedzie sie latwo po torze smigac. Mysle ze uno wystarczy te 120-130km zeby stawac do boju z r5 gte 1.816v
ja wogole zadnego w dobrym stanie nie widzialem (2 lata temu jedna niezla byla na sprzedaz i to czarna)Bart - Czw 12 Lip, 2007 makaroniarze w latach 80 robili kilka niezłych hotheczy:
uno turbo, dwójka weszła do produkcji w 89, więc jeszcze się łapie, w dwójkach bywały silniki 1.4 112KM, 8s do 100, swego czasu novitec oferował ten silnik rozwiercony na 1.6 z mocą 241KM,
alfa 33 1.7 16v, fwd lub awd, ~8s do 100,
ritmo 125TC,
no i przede wszytkim delta integrale 177/200/210KM, w tej ostatniej wersji wg fabrycznych danych setkę robiła w 5.7ssaxorulez - Czw 12 Lip, 2007
Cytat:
Ale nie kojarze zadnego mocnego w PL.
W R5 na gazniku spokojnie >200KM sie robi.
U mnie to fanaberia troche, ale sie okaze na ile sluszna.
a ja kojarzę Punto 1.4 230KM jezdzi takwe po wawce.Anonymous - Czw 12 Lip, 2007 z lat '80 to koniecznie Honda CRX Vlodarsky - Pią 13 Lip, 2007 wypraszam sobie nasz AX jest z 1990 roku mi - Pią 13 Lip, 2007 łosz fak, nie zwróciłem uwagi, jakie lata 80? Mój pug jest '91 ("jest" to chyba za duże słowo :573: )