HH.ORG na Torze - Clio Sport Marek23 E. zmasakrowane na prostej...
Marek23 - Pią 13 Lip, 2007 Temat postu: Clio Sport Marek23 E. zmasakrowane na prostej...Po prologu rajdu krakowskieog i lajtowym spotkaniu z Micholem_vt,Lokiem i Tommim. Wracam do domu. Jeszcze przed autostradą trafiłem na Prelude 2.3, na prostej szło mu to nieźle i potem pokazałem mu, że przy 160 na mokrym można kogoś wyprzedzić bokiem i poleciałem na autobahn richtung Katowitz.
Jadę sobie lajtowo 120 km/h mijają mnie różne wózki, ale ja bez zajawy, bo myslami estem gdzieś indziej. No więc myślę sobie czy w poniedziałek spotkam się z przepiękną Olą, czy pojechać na super oes do Kielc w niedzielę, czy kiedyś się ustatkuję, gdzie zatakować jakieś dziwki w sobotę, czy jutro pójść na siłownię czy też zrobić trening szykbościowy,itd...
Dużo mysli w głowie, a tu lewym pasem wyprzedza mnie czarna Calibra, 4 wydechy, niezła felga, bez jakiś odpustowych lotek. To ja redukcja, na lewy i mówię do zioma, że wieśniackie Calibaje trzeba wyleczyć.
Chwila jakiś tam ruch przed nami, wolne ja but na 4 z 4000, on but i poszliśmy równo.
Ja myślę, kurna, miałem zredukować na 3, to pewno dłunbnięte 2.0 t, bo 204 konie to za mało, żeby clio nie dojechało mu do tyłka.
On zjeżdża na prawy, ja lewy, 4 bieg, 5000, pełen gaz, zmieniam na 5, przelatuję obok niego. Kiedy był za mną z 2 długości,ja dalej pełen but, nagle Calibra przelatuje obok mnie.
PRZELATUJE, MASAKRUJE!!!!!!!!!!
Myślę, NOS, ale po chwili sytuacja się powtarza. JA SZOK!!!!!
Dojeżdżamy do bramek przy Katowicach, pokazuję żeby kolo dał szybę w dół.
Pytam się zajarany, "co Ty masz pod maską?"
-silnik
ja trochę wkurzony "a dokładniej"
- 3.0 z Omegi MV6
- ale seria??? Dłubany???!!!!!
-tak
- tzn turbo?
-tak
-ile koni
-na hamowni 330 koni.
Panowie, 3.0 turbo, 330 koni. Koleś powiedział, że jak mnie wyprzedzał, to nie redukował na 5, tylko na 6 mnie upokarzał!!! Szok. Zero zajawy na calibry, 400m,itd, ale ta Calibaja odpychała się masakrycznie...M - Pią 13 Lip, 2007 Hmm z takim silnikiem i setupem to Mareczku nie masz sie co wstydzić ze Cie objechał.Vlodarsky - Pią 13 Lip, 2007
eM napisał/a:
mm z takim silnikiem i setupem to Mareczku nie masz sie co wstydzić ze Cie objechał.
eM ma się czego wstydzić... choćby była ze złota to dalej........... calibraBaRtO_206GT - Pią 13 Lip, 2007 3.0 z MV6 nie bylo seryjnie na turbinie.. heheheh to sie nazywa cichociemna fura.. kazdy sobie mysli ze upokorzy Calibre bo to wies tuning itd a tu zonk.. a jesli to jest ta Calibra o ktorej mysle to ona na zawodach robila wysokie 12 niskie 13 ( o ile sie nie myle). Marku nie ma sie co lamac bo nie miales nawet najmniejszych szans!! :564:Vlodarsky - Pią 13 Lip, 2007
BaRtO_206GT napisał/a:
3.0 z MV6 nie bylo seryjnie na turbinie.. heheheh to sie nazywa cichociemna fura.. kazdy sobie mysli ze upokorzy Calibre bo to wies tuning itd a tu zonk.. a jesli to jest ta Calibra o ktorej mysle to ona na zawodach robila wysokie 12 niskie 13 ( o ile sie nie myle). Marku nie ma sie co lamac bo nie miales nawet najmniejszych szans!!
Tobie tez sie sufit spadl na leb ? przeciez to calibra !!!!!! jak bym z nia przegral to bym sie zaszyl i spalil swoj samochod BaRtO_206GT - Pią 13 Lip, 2007 Calibra Calibra Calibra TEAM!!!!!!!!! Ziom Calibra to budzi respect na dzielni!! jak tylko slysze ta nazwe to zaczyna mi szybciej serce bic i mam miekkie nogi mi - Pią 13 Lip, 2007 co się dziwicie:
clio - damsko-miejski samochód z Francji
calibra - sportowa furmana z Niemiec
nie szkodzi, że turbo i 6 garów - z cali powinno się wygrywać zawsze, dla zasady. Załóż duuuże turbo, nosa i ustaw się z nim jeszcze raz Anonymous - Pią 13 Lip, 2007
Marek23 napisał/a:
Pytam się zajarany, "co Ty masz pod maską?"
-silnik
fajny gostek, podzielisz sie numerem? chce go poznac dobrzeMarek23 - Pią 13 Lip, 2007 Ja to nie ma problemu, że mnie ten Opel wyprzedził. Śmialiśmy się z kolegą jeszcze długo po tym, że co jak co,ale Calibaja pozamiatała Cliówką...pcs - Pią 13 Lip, 2007 wczoraj clio mialo slaby dzien .. mnie pojechalo (i to 2 3 probach) BMW 5 poprzednie, calkiem cichociemne, ladne kolo, wydech o dziwo w dol ale gruby i pojedynczy, brzmial jak wielocylindrowa benzyna i klepal mi ok 4 dlugosci do 15km/h. Siakies 535i czy cos.Marek23 - Pią 13 Lip, 2007 Takie życie... Dlatego nie wiem czy w niedzielę nie pojadę na tor do Kielc się odgryżć. Może ktoś z Wawy wpadnie?CHRZANEK - Pią 13 Lip, 2007 Marek: No chcialoby sie powiedzieć "trafila kosa na kamień", ale...
-po pierwsze 3,0T to nie to samo co 2,0NA
-po drugie na prostej na v-max to kto ma wiecej KM ten szybszy
-po trzecie podejrzewam że pan z cali by na torze niewiele pokazal.
Jesli to byl swap do Cali 4x4 to z zatrzymanego pewnie tez by cie zjadl.
Ale jak to kiedyś powiedzieli kibice "arki gdynia" : Szacunek dla was za to że podjeliście walke Marek23 - Pią 13 Lip, 2007 Ja to byłe w szoku. Po tym jak tą Meganę R26 naklepałem, to jakoś nie mogłem uwierzyć, że coś mnie tak wyprzedza.
CHRZANEK napisał/a:
-po drugie na prostej na v-max to kto ma wiecej KM ten szybszy
Przyśpieszenie też zależy tylko od koni, ewentualnie jak krzywa mocy wyglądą przy danych obrotach. Pamiętaj, że Dzik czuwa.
CHRZANEK napisał/a:
-po trzecie podejrzewam że pan z cali by na torze niewiele pokazal.
Pewno nie... Ale to była pierwsza Cali, która uzasadniała ten swój look ala "wiejskie ferrari", bo miała takie jebnięcie, że hej.CHRZANEK - Pią 13 Lip, 2007 Przyspieszenie zależy tez od masy - twoje slowa Marku
Chodzi mi o to że Kg mniej przeszkadzają w Vmax, niż w 0-100Marek23 - Pią 13 Lip, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Przyspieszenie zależy tez od masy - twoje slowa Marku
Chodzi mi o to że Kg mniej przeszkadzają w Vmax, niż w 0-100