To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - My Hothatch TOP 5

saxorulez - Sob 28 Lip, 2007
Temat postu: My Hothatch TOP 5
Miałem mega problem żeby je wybrać - myślałem o Lancii Delta, Focusie RS.. Clio Williams i R5, Civicu EP9 i wielu innych
Nie wszytskimi jeżdziłem...
Ale to takie TOP 5 już nie produkowanych...

Miejsce 5
Escort Cosworth

Miejsce 4
Honda Civic Type R EK9

Miejsce 3
Peugeot 205 1.9 GTi

Miejsce 2

Miejsce 1
Peugeot 106 Rallye Ph 1 1.3 8v 103KM

ps - Sob 28 Lip, 2007

uuu - ciekawie - czemu ten Pug pierwszy??

Ja bym ustawil podobnie, tylko dokladnie odwrotnie :D

dzik - Nie 29 Lip, 2007

Nigdy stycznosci z taka 106-tka nie mialem ale jakos mnie parametry nie przekonuja, nie odstaje od reszty?

Ogolnie pugi mnie nie pociagaly nigdy, czy to 205 czy 106, citroeny owszem.

Dla mnie Nr 1 to williams, bardzo bym chcial miec kiedys, zadbany oryginal.

BaRtO_206GT - Nie 29 Lip, 2007

Top 10 to jeszcze jakos bym ogarnal ale Top 5... ufff.. no wiec tak na szybko:


5. Honda Integra Type R und Peugeot 205 GTI und Toyota Celica 2.0T 4x4 Carlos Sainz







4. Nissan Sunny GTi-R



3. Renault Clio Williams



2. Ford Escort Cosworth



1. Lancia Delta Integrale Evo II


Anonymous - Nie 29 Lip, 2007

5. 205 GTI 1.9 ofkorse - kiedys miałem jezdziłem - miło wspominam ;)


4. Civic EE9 1.6 16v DOHC VTEC - cudowne auto :) (a ideał do model EF9 - niedostępny w PL) auto produkowane w latach 1990-91 z silnikiem b16a1 , EF9 -> b16a :)


3. wg mnie HOT Chevrolet CAPRICE rok 91 siolnik 5,7l


2. wg mnie stylowy HOT HATCH - Subaru Impreza 22B


1. Zdecydowanie nr 1 INTEGRALE i to białe :)

qbus - Nie 29 Lip, 2007

106 rallye ph1 kozackie, to musi byc maszyna, dobry wybor jak na 1 miejsce :D
Marek23 - Nie 29 Lip, 2007

5. Reanult 5 Turbo, ale te z silnikiem z tyłu i napędem na tył. Coś dla ogarniętych.
4. Peugeot 205 Gti, według magazynu EVO najlepszy hot.
3. Peugeot 106 s16, taki złoty na białej feldze, jak miałem. Sentyment panowie, sentyment.
2. Honda Civic Type R EK9, z tego co wiem to 185 koni i 1.6 pojemnność. Masakra!
1. Reanult Clio Williams i tak jak Killer z Kielc na programie miał 173 konie na hamowni. Auto latało nie jeździło, SZOK. Takiego bym chciał.

Nie dałem tu 22B, Integrale, Cossi,itd... Bo to inna liga. 4WD daje stabilizację, inny świat. Dla mie hothatch to puszka, w której lecąc powyżej 150 robi się nerwowo, a Tobie się wydaje, że większej jedności z samochodem nie można osiągnąć. Piękne uczcucie.

PS. Tak się podjarałem, że idę odpalić cliacza...

saxorulez - Nie 29 Lip, 2007

Cytat:

Nie dałem tu 22B, Integrale, Cossi,itd... Bo to inna liga. 4WD daje stabilizację, inny świat. Dla mie hothatch to puszka, w której lecąc powyżej 150 robi się nerwowo, a Tobie się wydaje, że większej jedności z samochodem nie można osiągnąć. Piękne uczcucie.


Piękne słowa.. dlatego nie dałem tutaj Integry która jest mistzrzem ale juz chyba wychodzi poza kanon HH.. tak jak i Caprice Marcelku.

Escorta dałem jakoś tak bez przekonania... miałem sporo opcji na 5 -te miejsce i patrzać z perspektywy chyab nie potrzebnie go wsadzięłm ale niech zostanie.

Cytat:
Nigdy stycznosci z taka 106-tka nie mialem ale jakos mnie parametry nie przekonuja, nie odstaje od reszty?


Ziom to jest klasa sama w sobie...
Stworzony do walki ze Swiftem GTI
SIlnik 1294cm
8v
103KM
kręcący się do 7200rpm a to sporo jak na 8v (wiem ze twoje R5 może wyżej ale to inna konstrukcja silnika)
Kozacki aluminiowy kolektor ssący

Majstersztyk o który właściciele 106 8v sie zabijają po prostu..
Masa 830kg :)
I możliwość pojechania z mocą do ok 150KM dlatego jest moim zdaniem na 1 miejscu, najlepszy stosunek wartości do fanu z jazdy.

To jest najbardziej hardcorowa fura w towarzystwie.. bez klimy, elektryki, (nie pamiętam jak ze wspomaganiem było) ultra lekka.

Czas do 100 nie powala bo to zależnie od zródła 9 do 9,7 ale lekka masa czyni z niego mistrza krętego toru...

106 - Nie 29 Lip, 2007

saxorulez napisał/a:
SIlnik 1294cm
8v
103KM
kręcący się do 7200rpm a to sporo jak na 8v (wiem ze twoje R5 może wyżej ale to inna konstrukcja silnika)
Kozacki aluminiowy kolektor ssący

do tego seryjnie montowana krotka skrzynia z przelozeniem 13x59 - klasyk

saxorulez - Nie 29 Lip, 2007

106 napisał/a:
do tego seryjnie montowana krotka skrzynia z przelozeniem 13x59 - klasyk


ja bym zrobił sobie z niego Nke ze szperą na wydechu Pug Sport i programie i spoko pod 120KM podchodzę.. a masa w porwónaniu z Saxo mniejsza

szymlorek - Nie 29 Lip, 2007

5. Sunny GTiR/323 GT-R

4. Clio Williams

3. Golf MK I GTI


2. Escort Cosworth

1. Delta integrale evo 3

Anonymous - Nie 29 Lip, 2007

saxorulez napisał/a:
wychodzi poza kanon HH.. tak jak i Caprice Marcelku.
...


dlatego wg mnie jest HOT piekne auto , ale chyba kazdy moze miec swoje kategorie ... moze lekko "spaczone" ale jakze piekne :D



stary CAPRICE werja policyjna tez jest kozakiem :D

kubas - Nie 29 Lip, 2007

sie zgadza wszystko ale dla mnie jeszcze wiekszym rarytasem niz 106 rallye jest 205 rallye 1,3 103 KM (wersja na 2 gaźnikach) w porownaniu do 205, 106 jest juz mega ugrzecznione wyciszone itd a tu w srodku wersja ABC (absolutnie bez czegokolwiek) ale jak to jezdzi mmmmmmm :) lepsze to niz 1,9 gti :)

saxorulez - Nie 29 Lip, 2007

Zgadza sie 205 rallye to dopiero raytasik, jeżdziły takie w A grupie z tego co pamiętam niezłe hardcory
mi - Nie 29 Lip, 2007

5. 205 gti
4. golf 1 gti
3. clio williams/sunny gtir
2. escort cossie
2. delta integrale

pewnie jutro obstawiłbym inaczej, ale dziś piszę tak :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group