To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - wkladka

Anonymous - Śro 15 Lut, 2006
Temat postu: wkladka
chcialbym znac wasza opinie i doswiadczenia z wymiany seryjnego filtra na sportowa wkladke

wiem ze sa podzielone opinie na ten temat

KonradMK - Czw 16 Lut, 2006

Nie mam zdania, mam stożek bo lubię dźwięk silnika.
carlose - Czw 16 Lut, 2006

przy wkładce też dźwięk się zmieni, ale nie zadużo, napewno więcej powietrza wpadnie do silnika niż w seryjnym, ale stożek ma dosiebie to iż powietrze też ma inny rodzaj ciągu i dużo lepszy efekt dźwiękwy :)
saxorulez - Czw 16 Lut, 2006

Ja z doświadczenia powiem tak że do silnika z VVTi w Yarisie 1.0 założyłem Stożek z nadmuchem zimnego powietrza :) i spalanie wzrosło a elastyczność się zjebała... Potem kupiłem wkładkę i poczułem że zyskałem troche z dołu.. nie w mocy ale poprostu szybsza reakcja na dodanie gazu. Zapewne masz zmienna długość kanałów dolotowych i zabawy ze stożkami są ryzykowne poniewaz układ dolotowy jest obliczany od samego wlotu, puszka i kanały dolotowe.. każda zmiana pociąga za sobą to że seryjne ustawienia odnośnie przełączania dlugości kanałów przestaja pasowac do długości zmienionego ukladu. W przypadku Yaris 1.0 kanały zmienią dlugość oprzy 3300RPM nie wiem jak jest w TSie. Wiem że możn azmienić czas i moment zmiany długości kanałów.. ale czy warto dla samego filtra wydawać kase na dodatkowe strojenie... Ja zostałbym przy wkładce. Polecam GREEN
Anonymous - Czw 16 Lut, 2006

Ja jeżdżę na wkładce K&N-a. Różnicy nie poczułem żadnej, ale przynajmniej jest świadomość, że kompresor zasysa przez bawełnę, a nie przez papier :D

Na lato planuję zakup największego stożka jaki będzie na rynku + podstawka mocująca. W zimie się boję, bo nie chcę aby kompresor syf zaciągnął.

saxorulez - Czw 16 Lut, 2006

44FG napisał/a:

Na lato planuję zakup największego stożka jaki będzie na rynku + podstawka mocująca. W zimie się boję, bo nie chcę aby kompresor syf zaciągnął.


a masz intercooler??

Anonymous - Czw 16 Lut, 2006

No pewno :562:
Vlodarsky - Czw 16 Lut, 2006
Temat postu: hę ?
a co do mojego ?
Anonymous - Czw 16 Lut, 2006

Skarpetka... innego wyjścia nie widzę :D
saxorulez - Czw 16 Lut, 2006
Temat postu: Re: hę ?
Vlodarsky napisał/a:
a co do mojego ?


wkładka najlepiej się sprawdza w zwykłych autach.. chyba że bardzo zależy Ci na dzwięku..

KonradMK - Czw 16 Lut, 2006
Temat postu: Re: hę ?
Vlodarsky napisał/a:
a co do mojego ?


oddam ci pończochę, gdzieś ją jeszcze mam :D

Vlodarsky - Czw 16 Lut, 2006

dobra skąd wkładke ? jaki to koszt ? i co ona da ? czystsze powietrze ? łatwiejszy przelot ? :>
dzik - Czw 16 Lut, 2006

Jesli chodzi o dzwiek to wkladka daje troche, stozek daje duzo :)
Co do osiagow to nie ma gdybac, bierzemy wkladke i jedziemy na hamownie.
Najlepiej jak uda sie od kogos "pozyczyc" ;)
Co do stozka, to mozna zrobic symulacje na rurze pcv i skarpecie, po zalozeniu stozka moc sie nie zmieni.

Anonymous - Czw 16 Lut, 2006

czyli podsumowujac,
szybsza reakcja na gaz,
ale nie ma przyrostu mocy,

generalnie podchodze do tematu pod wgledem zainwestowania w wkladke i jej mycia co np 5tysi aby zawsze byla swierza :)

pod tym wgledem oplaca sie miec wkladke

stozka nie chce , sa fajne zestawy k&n typhoony ale sa zajebiscie drogie nie ma sensu moze przy turbo faktycznie bylby sens

a jak z filtrowaniem , slyszalem ze wkladki nasaczane olejem potrafia go osadzac na czujniku przeplywu?

i jakiej firmy wybrac k&n green bmc?

saxorulez - Czw 16 Lut, 2006

co do firm ja bym brał GREEN, importer jest na Jagiellońskiej 58 firma chyba PTS sie nazywa...
co do brudzenia olejem - ja miale m wkłdkę w 3 samochodach nigdy nie zbrudziłem. zalezy jak nasączysz.. jeśliz filtra poprostu cieknie olej bo jest go zadużo to skutek jest logiczny.. wkładka ma nim być NASĄCZONA



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group