Anonymous - Śro 15 Lut, 2006 Temat postu: wkladkachcialbym znac wasza opinie i doswiadczenia z wymiany seryjnego filtra na sportowa wkladke
wiem ze sa podzielone opinie na ten tematKonradMK - Czw 16 Lut, 2006 Nie mam zdania, mam stożek bo lubię dźwięk silnika.carlose - Czw 16 Lut, 2006 przy wkładce też dźwięk się zmieni, ale nie zadużo, napewno więcej powietrza wpadnie do silnika niż w seryjnym, ale stożek ma dosiebie to iż powietrze też ma inny rodzaj ciągu i dużo lepszy efekt dźwiękwy saxorulez - Czw 16 Lut, 2006 Ja z doświadczenia powiem tak że do silnika z VVTi w Yarisie 1.0 założyłem Stożek z nadmuchem zimnego powietrza i spalanie wzrosło a elastyczność się zjebała... Potem kupiłem wkładkę i poczułem że zyskałem troche z dołu.. nie w mocy ale poprostu szybsza reakcja na dodanie gazu. Zapewne masz zmienna długość kanałów dolotowych i zabawy ze stożkami są ryzykowne poniewaz układ dolotowy jest obliczany od samego wlotu, puszka i kanały dolotowe.. każda zmiana pociąga za sobą to że seryjne ustawienia odnośnie przełączania dlugości kanałów przestaja pasowac do długości zmienionego ukladu. W przypadku Yaris 1.0 kanały zmienią dlugość oprzy 3300RPM nie wiem jak jest w TSie. Wiem że możn azmienić czas i moment zmiany długości kanałów.. ale czy warto dla samego filtra wydawać kase na dodatkowe strojenie... Ja zostałbym przy wkładce. Polecam GREENAnonymous - Czw 16 Lut, 2006 Ja jeżdżę na wkładce K&N-a. Różnicy nie poczułem żadnej, ale przynajmniej jest świadomość, że kompresor zasysa przez bawełnę, a nie przez papier
Na lato planuję zakup największego stożka jaki będzie na rynku + podstawka mocująca. W zimie się boję, bo nie chcę aby kompresor syf zaciągnął.saxorulez - Czw 16 Lut, 2006
44FG napisał/a:
Na lato planuję zakup największego stożka jaki będzie na rynku + podstawka mocująca. W zimie się boję, bo nie chcę aby kompresor syf zaciągnął.
a masz intercooler??Anonymous - Czw 16 Lut, 2006 No pewno :562:Vlodarsky - Czw 16 Lut, 2006 Temat postu: hę ?a co do mojego ?Anonymous - Czw 16 Lut, 2006 Skarpetka... innego wyjścia nie widzę saxorulez - Czw 16 Lut, 2006 Temat postu: Re: hę ?
Vlodarsky napisał/a:
a co do mojego ?
wkładka najlepiej się sprawdza w zwykłych autach.. chyba że bardzo zależy Ci na dzwięku..KonradMK - Czw 16 Lut, 2006 Temat postu: Re: hę ?
Vlodarsky napisał/a:
a co do mojego ?
oddam ci pończochę, gdzieś ją jeszcze mam Vlodarsky - Czw 16 Lut, 2006 dobra skąd wkładke ? jaki to koszt ? i co ona da ? czystsze powietrze ? łatwiejszy przelot ? dzik - Czw 16 Lut, 2006 Jesli chodzi o dzwiek to wkladka daje troche, stozek daje duzo
Co do osiagow to nie ma gdybac, bierzemy wkladke i jedziemy na hamownie.
Najlepiej jak uda sie od kogos "pozyczyc"
Co do stozka, to mozna zrobic symulacje na rurze pcv i skarpecie, po zalozeniu stozka moc sie nie zmieni.Anonymous - Czw 16 Lut, 2006 czyli podsumowujac,
szybsza reakcja na gaz,
ale nie ma przyrostu mocy,
generalnie podchodze do tematu pod wgledem zainwestowania w wkladke i jej mycia co np 5tysi aby zawsze byla swierza
pod tym wgledem oplaca sie miec wkladke
stozka nie chce , sa fajne zestawy k&n typhoony ale sa zajebiscie drogie nie ma sensu moze przy turbo faktycznie bylby sens
a jak z filtrowaniem , slyszalem ze wkladki nasaczane olejem potrafia go osadzac na czujniku przeplywu?
i jakiej firmy wybrac k&n green bmc?saxorulez - Czw 16 Lut, 2006 co do firm ja bym brał GREEN, importer jest na Jagiellońskiej 58 firma chyba PTS sie nazywa...
co do brudzenia olejem - ja miale m wkłdkę w 3 samochodach nigdy nie zbrudziłem. zalezy jak nasączysz.. jeśliz filtra poprostu cieknie olej bo jest go zadużo to skutek jest logiczny.. wkładka ma nim być NASĄCZONA