Techniczne - Predkosciomierz - po zmianie FD - przeklamuje.
Anonymous - Czw 09 Sie, 2007 Temat postu: Predkosciomierz - po zmianie FD - przeklamuje.[b]Dlaczego i jak ten temat ogarnac ? Czy nic nie da sie z tym zrobic. ?saxorulez - Czw 09 Sie, 2007 nie da sie.. kłamie i tyle
i to sporo.. jakie masz?Anonymous - Czw 09 Sie, 2007 4.28 zamiast 3.93 - ale mysle nad czyms jeszcze krotszym moze.saxorulez - Czw 09 Sie, 2007 ja mam 4,53 i chyba można jeszcze krócej pojechać ze skrzynią...CHRZANEK - Czw 09 Sie, 2007 Nie dokręcasz 5tki do odcięcia ???Anonymous - Czw 09 Sie, 2007 4,53 kusilo. I tak mysle sobie. ;] Tylko mysle poki co.saxorulez - Czw 09 Sie, 2007 wsadziłem dł€gą piątkę wieć nie ma problemu..Anonymous - Czw 09 Sie, 2007 Nie ma problemów z trakcją na 1-szym biegu na 4,53?saxorulez - Czw 09 Sie, 2007 są.. niestety..
na 1 nce dostaje od seryjnego vtsagrzech - Czw 09 Sie, 2007 13/64 rules, jesli gdzies takie znajdziecie to dajcie znac.
Lukasz, dobre kapcie zalatwiaja sprawe , ale i tak na Twojej jedynce (ale nie seryjnej jedynce) powinienes objechac serie, bo rozumiem ze seria moze Cie dochodzic tylko w jednym momencie, jak Ty bedziesz juz musial wrzucic 2 a seria jeszcze przez moment pociagnie na 1. Przymajmniej jak takie cos zaobserwowalem jak sprawdzalem swoje saxo ze 106 z 13/59, do jakichs 5500 tak bardzo sie nie zostawal, ale powyzej to tak jakby 106stka dala po heblach, po prostu gdzies znikla saxorulez - Czw 09 Sie, 2007 ja mam w tym roku szmatławe opony... wiec całą jedynkę kołą sie ślizgają..
a w seryjnym saxo aż tak bardzo nie jest.Anonymous - Pią 10 Sie, 2007 59/13 - wlasnie znalazlo sie dzis u mnie. I musze powiedziec, ze jest calkiem.. sensowne - z piatka dluzsza o 7% robi sie bardzo fajnie, a na jedynce wcale nie jest tak zle. Loko - Pią 10 Sie, 2007 A nie ma jakichś krzynek w których jest dłuższe jeden które pasuje do krzynki saxo pugowej? Wtedy mozna by zrobić taka mini wyścigową skrzynke z długą jedynką i ciasnymi kolejnymi biegami.saxorulez - Pią 10 Sie, 2007 no właśnie nie ma... są krótsze jedynki ale nie pasują do wałka głównegoCHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007 Więc może nie warto skracac ża bardzo glównego, a jedynie podmienić wyższe biegi, zeby auto mialo "więcej pary" przy wyzszych prędkościach.
Ekstremalnie krótkie przelożenie to równiez problem z trakcja także na 2gim biegu.
Mnie tak kiedyś uczono że kazda zmiana biegu to czas (0,4s), więc nie ma co przesadzać. Na seryjnej skrzyni 100km/h przy wysokim odcieciu robisz na 2ce.
Na 13/59 na 3ce.
Trzeba mieć naprawde mocny motor (Rulez ma ) żeby to skompensować, a i dochodzi jeszcze jedna kwestia: kazda zmiana biegów to możliwość blędu