To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Predkosciomierz - po zmianie FD - przeklamuje.

Anonymous - Czw 09 Sie, 2007
Temat postu: Predkosciomierz - po zmianie FD - przeklamuje.
[b]Dlaczego i jak ten temat ogarnac ? Czy nic nie da sie z tym zrobic. ?
saxorulez - Czw 09 Sie, 2007

nie da sie.. kłamie i tyle :)
i to sporo.. jakie masz?

Anonymous - Czw 09 Sie, 2007

4.28 zamiast 3.93 - ale mysle nad czyms jeszcze krotszym moze.
saxorulez - Czw 09 Sie, 2007

ja mam 4,53 i chyba można jeszcze krócej pojechać ze skrzynią...
CHRZANEK - Czw 09 Sie, 2007

Nie dokręcasz 5tki do odcięcia ???
Anonymous - Czw 09 Sie, 2007

4,53 kusilo. I tak mysle sobie. ;] Tylko mysle poki co.
saxorulez - Czw 09 Sie, 2007

wsadziłem dł€gą piątkę wieć nie ma problemu..
Anonymous - Czw 09 Sie, 2007

Nie ma problemów z trakcją na 1-szym biegu na 4,53?
saxorulez - Czw 09 Sie, 2007

są.. niestety..
na 1 nce dostaje od seryjnego vtsa

grzech - Czw 09 Sie, 2007

13/64 rules, jesli gdzies takie znajdziecie to dajcie znac.

Lukasz, dobre kapcie zalatwiaja sprawe :) , ale i tak na Twojej jedynce (ale nie seryjnej jedynce) powinienes objechac serie, bo rozumiem ze seria moze Cie dochodzic tylko w jednym momencie, jak Ty bedziesz juz musial wrzucic 2 a seria jeszcze przez moment pociagnie na 1. Przymajmniej jak takie cos zaobserwowalem jak sprawdzalem swoje saxo ze 106 z 13/59, do jakichs 5500 tak bardzo sie nie zostawal, ale powyzej to tak jakby 106stka dala po heblach, po prostu gdzies znikla :)

saxorulez - Czw 09 Sie, 2007

ja mam w tym roku szmatławe opony... wiec całą jedynkę kołą sie ślizgają..
a w seryjnym saxo aż tak bardzo nie jest.

Anonymous - Pią 10 Sie, 2007

59/13 - wlasnie znalazlo sie dzis u mnie. I musze powiedziec, ze jest calkiem.. sensowne - z piatka dluzsza o 7% robi sie bardzo fajnie, a na jedynce wcale nie jest tak zle. :D
Loko - Pią 10 Sie, 2007

A nie ma jakichś krzynek w których jest dłuższe jeden które pasuje do krzynki saxo pugowej? Wtedy mozna by zrobić taka mini wyścigową skrzynke z długą jedynką i ciasnymi kolejnymi biegami.
saxorulez - Pią 10 Sie, 2007

no właśnie nie ma... są krótsze jedynki ale nie pasują do wałka głównego
CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007

Więc może nie warto skracac ża bardzo glównego, a jedynie podmienić wyższe biegi, zeby auto mialo "więcej pary" przy wyzszych prędkościach.
Ekstremalnie krótkie przelożenie to równiez problem z trakcja także na 2gim biegu.

Mnie tak kiedyś uczono że kazda zmiana biegu to czas (0,4s), więc nie ma co przesadzać. Na seryjnej skrzyni 100km/h przy wysokim odcieciu robisz na 2ce.
Na 13/59 na 3ce.
Trzeba mieć naprawde mocny motor (Rulez ma ;) ) żeby to skompensować, a i dochodzi jeszcze jedna kwestia: kazda zmiana biegów to możliwość blędu ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group