BaRtO_206GT - Sob 15 Wrz, 2007 Temat postu: Pompa PaliwaNa 95% w moim pugu po zrobieniu programu wysrała się pompa paliwa. Przy przekręceniu kluczyka nie slychac zeby pracowala, po odlaczeniu jej od przewodow idacych z samochodu i podpieciu na krotko od aku tez nie pracuje, po zdjeciu przewodu paliwowego przy wtryskach wylecialo tylko to paliwo ktore bylo w przewodzie i wiecej nie podaje. Bezpiecznik sprawdzilem. Pojade jeszcze do Adasia na diagnoze.
I teraz pytanie bo kompletnie sie na tym nie znam.. Jaka pompe kupic?? czy kupowac taka jak byla seryjnie tej samej wydajnosci (niestety nie wiem dokladnie jakiej)?? czy jest prawdopodobienstwo ze ta tez padnie bo np. bedzie za slaba?? czy szukac jakiejs wydajniejszej (jakies Walbro czy cos)?? jesli tak to jaka musi miec wydajnosc?
Kompletnie sie na tym nie znam wiec wszelkie rady mile widziane. Fajnie jakby Dzik sie wypowiedzial bo on chyba ogarnia ten temat.BaRtO_206GT - Sob 15 Wrz, 2007 aha i po sprawdzeniu miernikiem dochodzi prad do pompy.. moze to przekaznik od pompy padl?? tylko jak to sprawdzic..
a i jeszcze dzien wczesniej zanim nie moglem odpalic samochodu podczas jazdy samochod zaczynal mi przerywac i zapalala sie kontrolka samodiagnostyki silnika! czy to moze byc zwiazane z dlubanym kompem czy mozna go wykluczyc?Vlodarsky - Sob 15 Wrz, 2007 no jak dochodzi prąd do pompy to do tego momentu wszystko gra przecież... to czemu przekaźnik ? pompa raczej BartekAnonymous - Sob 15 Wrz, 2007 Zdecydowanie WALBRO 255 - Polecam koszt ok 400-500złFreeMan - Sob 15 Wrz, 2007 http://www.allegro.pl/search.php?string=walbro+255
tylko to jest wewnetrza pompa BaRtO_206GT - Sob 15 Wrz, 2007 czy po wsadzeniu wydajniejszej pompy seryjne wtryskiwacze to wytrzymaja??BaRtO_206GT - Sob 15 Wrz, 2007 cos takiego: http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232134.html ??Anonymous - Sob 15 Wrz, 2007 powinny wytrzymac, a jakie masz?
ja w civicu mialem 240cc i do 200PS daje radeAnonymous - Sob 15 Wrz, 2007
czy po wsadzeniu wydajniejszej pompy seryjne wtryskiwacze to wytrzymaja??
Przeciez za to martwi sie regulator paliwa.
Seryjna pompa przy takich zmianach spokojnie powinna dawac rade, a to jaka pompe zalozysz zalezy jaka masz teraz. Czy jest zewnetrza, jesli tak to latwiej cos dobrac.
Jesli dla Ciebie 400PLN to OK to bierz walbro, a jesli chcesz wydac mniej to wystarczy taka od wiekszego silnika. Pytasz Vlodarskiego jaki wozek 3.0 mial podobna pompke i kupujesz zamiennik.
Policz przyrost % w stozunku do serii. Mi w GTT seryjna stara zajezdzona pompa dala 150% mocy, seryjna nowa dala by pewnie wiecej.saxorulez - Sob 15 Wrz, 2007 Tak jak dzik, wydajniejsza pompa nie jest nie koniecznie jest potrzeba,
Zdiagnozuj to dokładnie co nie hula i dlaczego. Jeśli to pompa to może po prostu padło bo jest francuska.Anonymous - Sob 15 Wrz, 2007 ale wydajeniejsza pompa paliwa nie zaszkodzi Młody Papież - Nie 16 Wrz, 2007 napewno nie zaszkodzi... ale po co komu pompa dająca 7bar jak i tak zostaje na np 3barach bo na tyle pozwoli regulator ciśnienia...chyba że się planuje jakieś modyfikacje...
tylko jeszcze pytanie, jak to wygląda w praktyce? czy jezeli producent podaje np 5bar to pompa faktycznie zawsze tyle nabija?
Ostatnio znajomy kupił pompe 3,5barową a po podłączeniu 2,9barowy regulator nawet na chwile nie otworzył odpływu... czy to normalne? :562:jarek-malopolska - Pon 04 Paź, 2010 Potrzebuje szybkiego info:czy jest ktoś w stanie powiedzieć/sprawdzić gdzieś czy w saxo PHII pompa paliwa jest taka sama w 1.6 16V co w 1.6 8V ??