Loko - Pon 24 Wrz, 2007 Temat postu: Kontrolka AJERBAGUMozę ktoś przypadkiem ogarnaia, chodzą słuchy na mieści ze mozna oszukać kompa w aucie wpinajac w miejce airbagu, czy napinacza jakis rezystor i wtedy komp sobie elegancko mysli ze wszystko jest w porządku? Mozę ktos wie gdzie mozna znaleźć jakieś info na ten temat, sam cos wie, albo ma jakieś wskazówki jak sie do tego zabrać.carlose - Pon 24 Wrz, 2007 tak, jest taka możliwość i ja w swojej kadencji mechanicznej spotakałem się już z kilkoma przypadkami, rezystor (opornik) działa jako urządzenei, czyli poduszka lub napinacze, jeżeli oporność jest taka sama, to komputer myśli że jest ok i nie ma żadnych błędów, niestety przy zwykłej diagnozie tego nie wyłapiesz, ponieważ nawet zewnętrzny komputer serwisowy nie zczyta błędów - w takim wypadku, trzeba być spotrzgewaczym czy coś było wymieniane, odkręcane, poduszki, pasy.. a później prześwietlać całą wiązke SRS ! !Anonymous - Pon 24 Wrz, 2007 z tego co czytalem to problem wynika albo z poduszki powietrznej albo z napinaczy.
Jesli wymienia sie fotele to najprostrzym sposobem jest podczepienie do nich od spodu elektroniki od napinaczy i sprawa zalatwiona.
Jesli chodzi o aribag to nie wiem czy naby nie sa tak robione zeby symulowaly obecnosc poduszki. Czytalem tez ze ludzie po prostu zalepiaja kontrolke albo po prostu wyciagaja z niej zarowke
http://www.saxperience.co...le.php?artid=83carlose - Pon 24 Wrz, 2007 no tak.. ale jeżeli zrobi się rezystor na jedną poduszkę (kieorowcy, ponieważ mamy sportową kiere) to poduszka pasażera będzie działała, a jeżeli zostawisz z błędem to nie będzie działała ani pasażera ani kierowcy, komputer odcina całość - chyba też tak jest w saxo, ale głowy obciąć sobie nie dam carlose - Pon 24 Wrz, 2007 aha, jeżeli chcesz loko wiedzieć jaki to ma być rezystor to napisz, to postaram się dowiedzieć dokładnie co to za typ... ale pamiętaj, to NIELEGALNE ! Loko - Pon 24 Wrz, 2007 No to jak masz taka mozliwosć to ja bardzo chętnie , problem jest włąśnie taki ze mam kiere i fotel, jak był sam fotel to nie było problemu, bo woziłem ustrojstwo od napinacza pod dywanikiem, ale teraz z kierownicą juz to nie przechodzi bo musiał bym jeszcze poduszke na kolanach wozić.
No a chce wlasnie tak jak napisaleś oszukać kompa, żeby działał napinacz pasów na fotelu pasażera.carlose - Pon 24 Wrz, 2007 opornik 2,2 oma, poproszę kolege by zrobił mi fotke to sobie gdzieś w elketrycznym kupisz Loko - Pon 24 Wrz, 2007 Dzieki za pomoc , postaram sie jak najwczesniej to ogranac i wypróbowac, pomagacz sie oczywicie nalezy carlose - Wto 25 Wrz, 2007 mam dla Ciebie ten opornik odezwij się na pwLoko - Wto 02 Paź, 2007 Jeszcze raz wielkie podziekowania, opornik doszedl, wsadzilem go dzis do auta i kontrolka sie nie swieci, wszystko gra i buczy
:564:
Naprawde wielke dzieki, bylem w szoku jak napisales ze mi go przyslesz, taki super klimat to tylko na hot hatchu, to jest niepowtarzalne michool_vt - Wto 02 Paź, 2007 w czwartek musze obczaic to u ciebie i zastosowac u mnie carlose - Śro 03 Paź, 2007 dobrze, ale oporników więcej nie mam
super Loko, ciesze się że mogłem pomóc Grzesiek VTS - Pią 12 Paź, 2007 A poduszka pasażera będzie działać w czasie dzwonu normalnie ???
Czy da się tak zrobić żeby poduszka pasażera działała bez oryginalnego napinacza ??
Bo to chyba trzeba oszukać napinacz kierowcy ,pasażera i poduszkę kierowcy jeszcze ??
JAK TO ZROBIC ????Loko - Pią 12 Paź, 2007 Tak, wkładając opornik oszukujesz komputer i on myśli ze caly uklad jest sprawny.Grzesiek VTS - Pią 12 Paź, 2007 Ja mam tylko poduchę pasażera cala brak napinaczy brak poduchy kierowcy jak to zrobić żeby pasażera działała