MotorSport - Jakie opony do KJS?
KonradMK - Pon 29 Paź, 2007 Temat postu: Jakie opony do KJS? Chwaliłem się że na wiosnę będę chciał spróbować się w KJS. Zanim do tego dojdzie muszę zrobić hamulce, silnik, przekładnię kier itp Do tego będę potrzebował opon i tu pytanie -
jaki profil opony będzie dla mnie najlepszy? czy 13" wystarczy, czy lepiej założyć 14" albo i 15"? Czy warto kupować opopny niskoprofilowe (chyba nie?).
Vlodarsky - Pon 29 Paź, 2007
Konrad... załóż slicki z kolcami :556: :556: :556: :556: :556: :556: :556: :556: na nich będziesz prawdziwym samurajem
a ja myślę, że to zależy od nawierzchni...
KonradMK - Pon 29 Paź, 2007
co kurwa zależy od nawierzchni? ja się nie pytam o typ opony ani o producenta tylko o jakiś sensowny profil. główne moje pytanie to takie, czy na oponach o normalnym profilu np. 65 jeździ się normalnie czy jest już za mientko?
CHRZANEK - Pon 29 Paź, 2007
Konrad: Opony do KJS powinny być tanie i o normalnym profilu
Myślę że jak masz 13 to zostań przy 13.
Poza tym mala średnica kola da ci krótsze przelozenie.
No chyba że wsadzisz hamulec większy to wtedy 14.
Z tylu kola nie powinny być za szerokie żeby auto dalo się zawinąć na rękawie.
Im są szersze tym trudniej.
KonradMK - Pon 29 Paź, 2007
ok czy 185/65/13 będzie ok?
Czy warto ustawiać zbieżność w nagatywie na przedniej osi?
Bad-i - Pon 29 Paź, 2007
jezeli chodzi o rozmiar to ja bym szedl 195/50/15 sa tanie i jest tego pelno. Rozumiem ze to ma byc opona do 5ki
qbus - Pon 29 Paź, 2007
Cytat: | Czy warto ustawiać zbieżność w nagatywie na przedniej osi? |
Ja na ostatnim kjsie sprobowalem takiego manewru... auto rewelacyjnie reaguje na ruchy kierownica, skreca duzo lepiej ale... ale hamowania sa przejebane!! myszkuje niesamowicie, trzeba sie przyzwyczaic... czy warto... musisz sam sprobowac. Przy wysokich predkosciach wcale nie jest lepiej.
KonradMK - Pon 29 Paź, 2007
a ile miałeś stopni? bo jeśli powyżej 2 to faktycznie mogłeś przegiąć
Opona ma być do R5, problem w tym że 15" felgi mi się w R5 nie podobają no i trzeba ciąć nadkola
Anonymous - Pon 29 Paź, 2007
ja mam 185/55 r14 sa optymalne - auto sie mocno nie "uchyla" na oponie i jest troszke gumy ...
65 profil wydaje mi sie ze ciut za duze!!
Gaydek - Pon 29 Paź, 2007
Bad-i napisał/a: | ja bym szedl 195/50/15 sa tanie i jest tego pelno |
Puma w KJSie pojechała na takich oponach i... wygrała .
Marcel 08 napisał/a: | 65 profil |
IMO zdecydowanie za dużo.
k-mart - Pon 29 Paź, 2007
Konrad musisz isc w 15", sa najbardziej dostepne.
CHRZANEK - Pon 29 Paź, 2007
Marcel 08 napisał/a: | ja mam 185/55 r14 sa optymalne |
Kondziu komplecik Continentalów w takim rozmiarze - stan idealny - pisz na PW to się może dogadamy.
Co prawda jeszcze sa na samochodzie, ale już pora na wintery, a na przyszly rok mam 15tki, wiec gdyby co to wiesz gdzie mnie szukać.
Co do kombinowania z geometrią to nie ma zlotego środka.
Prawda jest to co napisal Qbus: im wiekszy negat tym lepiej na zakretach ale gorsza trakcja i hamowanie.
Ja w KJSach jeżdzilem na "0" (zero), ale nie R5 tylko samochodem o którym wolalbym Ci nie pisac bo sie zacznie
A co do opon to niestety nie zgodze sie z przedmówcami.
195/50R15 są za wielkie do renaty, wiem że tanie, ale chyba niepotrzebne takie balony.
KonradMK - Pon 29 Paź, 2007
k-mart napisał/a: | Konrad musisz isc w 15", sa najbardziej dostepne. |
I będę rzeźbił nadkola? poza tym wygląda to kiepsko
Anonymous - Pon 29 Paź, 2007
KonradMK napisał/a: | k-mart napisał/a: | Konrad musisz isc w 15", sa najbardziej dostepne. |
I będę rzeźbił nadkola? poza tym wygląda to kiepsko |
dlatego wg mnie 185/55 r14 - duza dostepnosc u wulkanizatorów w stanie do upalania w niskiej cenie a rozmiar jak juz wspominalem wg mnie IDEALNY
KonradMK - Pon 29 Paź, 2007
i tak też będzie. dzięki i można zamknąć Chrzanek - może się dogadamy, ale przed wiosną to nie kupuję bo i po co?
kto myślał że dostanie pochwę niech się buja
|
|
|