To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Impreza STi - pierwsze wrażenia

Anonymous - Sob 24 Lis, 2007
Temat postu: Impreza STi - pierwsze wrażenia
Dziś na targach sportów motorowych w Sztokholmie pomacałem sobie nową Imprezę STI :556:
(zdjęcia robione komórką)



Powiem Wam, że na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach.
Jakości wykonania nie mam nic do zarzucenia
Fotele Recaro, które w Europie (w odróżnieniu np. od USA) będą w standardzie,
są bez porównania lepsze niż w poprzednim modelu. Ale niestety, nie są super.
Siedzisko jest zbyt płaskie i słabo trzyma. Za to trzymanie boczne oparcia jest ok.
Fotel można też sporo obniżyć, dzięki czemu zajmuje się niską pozycję.



Regulacja kierownicy jest bardzo zadowalająca, a zegary bardzo ładne-
inne niż w pozostałych wersjach Imprezy.
Pedały, mimo że podwieszane, są dobrze rozstawione i nie trzeba się gimnastykować do międzygazu.
Sprzęgło wydaje się być jadowite (pedał najpierw idzie ciężko, potem wpada)
a skrzynia biegów- z tego co dało się zauważyć "na sucho"- bardzo przecyzyjna.
Przełączniki są może niezbyt solidne, ale dość porządne, a materiały w miarę dobre,
oprócz w całości plastikowego obicia drzwi z taniego, łatwego do porysowania paznokciami.
Podrapania już było widać na tym wystawianym egzemplarzu. Dlaczego nie zrobić wstawek
z alkantary jak np. w Type-Rze? Są i ładniejsze, i praktyczniejsze.



Nowa Impreza to hatchback, ale hatchback hatchbackowi nierówny.
STI ma długą i niezbyt opadającą maskę, czym znacznie różni się od większości
Dzięki temu jej kontury widać zza kierownicy dość dokładnie, a więc nie trzeba się
domyślać gdzie się auto zaczyna. To duży plus.

Widoczność do tyłu jest niezła, choć patrząc do tyłu trudno mi było nie zachodzić w głowę,
dlaczego w aucie tak drogim nie ma tak prostej i potrzebnej w półkombi rzeczy, jak tylna półka !!! :546:
Skoro się mówi A i robi z Imprezy hatchbacka, to powinno się powiedzieć B i dać taką oczywistą rzecz!

Wciskają za to na siłę w standardzie nawigację i automatyczną klimę :/
Ale niektóre rzeczy są pomysłowe i praktyczne jak np. podgrzewanie... wycieraczek! :D
To zdjęcie akurat zrobiłem na modelu 2.0 Sport, w STI tego nie było.
Może opcja dodatkowa, a może nie było jej tam dlatego, że to był model na rynek japoński.
Nie miał też np. halogenów które w Europie będą w standardzie.



W standard wchodzą też 18-calowe felgi ze świetnymi oponami Bridgestone RE070 235/45



Zobaczcie na zdjęciu od spodu jak wygląda ten wydech z czterema wylotami.
Jeśli ktoś woli pierdzący wydech, łatwo go przerobić go na 2 wielkie wyloty.
Na pewno nie tylko wygląd, ale i względy głośności podyktowały rozwiązanie takie a nie inne.



Dla firm tuningowych od razu widzę pole do popisu: szersze tylne boczne lampy, lepiej
wypełniające wnękę powstałą po poszerzeniu błotników. Nie mogę wyjść ze zdziwienia,
że Subaru samo nie montuje ładniej pasujących lamp- wyglądają jak od młodszego brata :/



Najgorsze na koniec: ten model z jakiegoś niewyjaśnionego powodu,
ma być znacznie droższy od poprzedniego :/ 48.000 Euro! :553:

Loko - Sob 24 Lis, 2007

Prosze Cie z tym wydechem bo ręce opadają, już jedna osoba tutaj na forum próbowała dokleić do tego teorie ze to są względy technologiczne :D
Teraz Ty próbujesz dolepić do tego teorie, ze na pewno chodzi o głośność :570:

A wydech jaki jest było juz wiadomo jakiś czas temu, i tak jak pisałem w temacie o imprezie jest to po prostu bajer "tjuninkowy" od silnika leci jedna rura wchodzi do końcowego tłumika i potem rozchodzi się na 4 końcówki :570: No po prostu zajebista sprawa :D

Jakbyś zobaczył w ctrze 4 końcówki wystające pod zderzakiem z jednego tłumika to podejrzewam że płakał byś ze śmiechu tak samo jak ja, a tutaj mówisz ze to względy głośności, prosze bądż obiektywny. Takie dolepianie końcówek niczemu nie służy.

Prosze bardzo tutaj sprzedają takie samo genialne "rozwiązanie technologiczne" jak subaru za jedyne 69 zł
http://moto.allegro.pl/it...na_okragla.html

Fajne chyba zamontuje do siebie :D

szymlorek - Sob 24 Lis, 2007


48.000 Euro!



Nie ma to jak kupić za 48k Euro auto, którego wloty z przedniego zderzaka sa żywcem skopiowane z 5d punto :D

k-mart - Nie 25 Lis, 2007

Loko napisał/a:
Fajne chyba zamontuje do siebie :D


:D :D :D

Bylo juz kilkanascie smutnych stron na jej temat...

Loko - Nie 25 Lis, 2007

Aj tam nie ma tragedi, pozbywamy sie tylko tjuningowych gadżetów typu wydech i światła z tyłu i jak dla mnie wizualnie to auto jest ok.

Zreszta jest już projekt wersji po lifcie, więc nie ma się co łamać :D


Anonymous - Nie 25 Lis, 2007

slabe to vt
GOKART - Nie 25 Lis, 2007

tak sobie czytam o tych (p)odgrzewanych wycieraczkach przedniej szyby i myślę sobie że samuraje zebrali się do kupy i wymyslili jakiś fajny patent, genialny w swej prostocie ...
a tu po zewnetrznej na szybie takie piękne pomarańczowe zwoje jak na płytce drukowanej od TV rubin :D No po prostu JDM w czystej formie... idealnie się komponują razem z lansersiem poczwórnym wydechem :556:

Anonymous - Nie 25 Lis, 2007

Nie oceniam tych rozgałęzień, stwierdzam tylko fakt, że rozgałęzienie na dwa mniejsze
zamiast pojedyńczego większego wpływa na głośność. To wynika po prostu z fizyki.

Mało ważne, jak to podgrzewanie wycieraczek wygląda, ważne że jest to nowatorskie i genialne w swojej prostocie. I pierwsze na świecie.

Widać tu na forum jest modne złe pisanie o Subaru. Ktoś się odważy przeciwstawić? :D
(60 spojrzeń na temat i tylko 6 odpowiedzi i same nagatywne :554: )

206 Gti - Nie 25 Lis, 2007

Moim zdaniem nie ma co się czepiac na siłe wydechu .. lamp wlotow w zderzaku .. itp..

Auto jest po prostu wizualnie brzytkie jak noc i tyle ,,, mozna zakończyc dyskusje.

Anonymous - Nie 25 Lis, 2007

moja byla negatywna w sprawie zmyslonego 'projektu' liftingowego.

Podgrzewanie wycieraczki mam w miniaku od zawsze, tylnej, dziala dokadnie w ten sam sposob takze nie robi to na mnie wrazenia. Ten samochod nic nie zmienia w moim zyciu takze wisi mi i powiewa, az sie dziwie ze niektorym sie chce tak zarliwie go krytykowac... Tymbardziej ze nikt z nas nim nie jezdzil.

k-mart - Nie 25 Lis, 2007

mAbZ napisał/a:
rozgałęzienie na dwa mniejsze
zamiast pojedyńczego większego wpływa na głośność

Mozesz to oprzec jakimis faktami lub dac przyklady gdzie to sie sprawdzalo??


Ja nic pozytywnego na jej temat nie powiem, bo mi sie wcale nie podoba. Subaru zepsulo tym modelem piekna tradycje i unikatowy design ktory istnial od 1994 roku.
Teraz mozna ich z daleka pomylic z lanosem.

Loko - Nie 25 Lis, 2007

mAbZ napisał/a:
Nie oceniam tych rozgałęzień, stwierdzam tylko fakt, że rozgałęzienie na dwa mniejsze
zamiast pojedyńczego większego wpływa na głośność. To wynika po prostu z fizyki.

Mało ważne, jak to podgrzewanie wycieraczek wygląda, ważne że jest to nowatorskie i genialne w swojej prostocie. I pierwsze na świecie.

Widać tu na forum jest modne złe pisanie o Subaru. Ktoś się odważy przeciwstawić? :D
(60 spojrzeń na temat i tylko 6 odpowiedzi i same nagatywne :554: )


Jeśli chodziło by tylko o głośnosć to panowie z subaru zrobili by po prostu większą puszke ;) , tak to się robi od zawsze, a nie bawili sie w końcóweczki.

Genialne w swojej prostocie to było ogrzewanie wycieraczek w wiekszości starszych aut, gdzie dmuchawa po prostu waliła na szybe centralnie w miejscu wycieraczek :D

Modne nie modne, po prostu jest naprawde bardzo ciężko napisac coś pozytywnego o tym aucie, nawet fani subaru w znacznej większości piszą o imprezie 2008 same negatywy a kto jak kto ale oni na pewno najbardziej staraja sie znaleźć jakiś pozytyw.
Jedyny pozytyw jaki udało mi sie znaleźć to taki, że w pierwszych testach ludzie jezdzący i subaru i mitsu, nie byli w stanie stwierdzić które z aut jest lepsze i uznali ze różnice są zbyt małe by to ocenić.

saxorulez - Nie 25 Lis, 2007

Panowie,

czy ważne jest to czy ma 5 czy 6 końcówek. ważne jak jeżdzi.

Bijecie troche piane bo Mabz napisal cos o koncówkach, lapiecie za slowa troche za bardzo.

Fajnie ze wkleil foty nie z internetu a sam je zdobyl. Poczekajcie az pojawi sie kilka testow tego aukta i bedziemy wiedzieli czyjest fajne czy nie bardzo.

W mojej opinii przy tak znacznej zmianie designu powinni pokusic sie o nowa nazwe dla tego modelu.

k-mart - Nie 25 Lis, 2007

saxorulez napisał/a:
W mojej opinii przy tak znacznej zmianie designu powinni pokusic sie o nowa nazwe dla tego modelu


dokladnie :D

anjas - Nie 25 Lis, 2007

też tak myślę. Powinny go nazwać "balanga".
A mitsubishi kolejną generację powinno nazwać "szpaner" zamiast "lanser" ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group