To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - regeneracja Turbo

r26rulez - Wto 04 Gru, 2007
Temat postu: regeneracja Turbo
Oprocz renowki- dzieki ktorej moge w tym szacownym gronie uczestniczyc, posiadam jeszcze cytrynke- ktora na pewno nie jest Hatchem i bynajmniej nie Hotem :D
dokladnie chodzi o C5 2.2 hdi (2001rok).
Bedac ostatnio na przegladzie ( oczywiscie w ASO na krakowskiej ) Panowie powiedzieli mi ze turbosprezarka wypuszcza olej ( czy jakos tak bo niestety pod wzgledem mechanicznym do orlow nie naleze). Dobrze ze rozmawialem z mechanikiem, ktory powiedzial mi zebym lepiej tego nie mowil Panom przyjmujacym samochody do serwisu- bo z pewnoscia bede chcieli mi wmowic ze trzeba cale turbo wymienic a koszta (3500zl) sa duze.
I tutaj mam pytanie
Nie wiecie kto moze sprawdzic dokladnie co jest z ta turbosprezarka- i jezeli jest nie sprawna to ja poprostu wymienil badz zregenerowal- -za troche mnie niz w ASO :D
Z gory dziekuje
Pzdr.
Michal
p.s. jezeli napisalem nie w tym miejscu co trzeba to przepraszam

Anonymous - Wto 04 Gru, 2007

odezwij sie do TRAX RACING - Paweł 605 360 360 ;) - powiedz pawłowi,ze masz nr ode mnie :p
Vlodarsky - Wto 04 Gru, 2007

u mnie (też ASO Citroen) Turbosprężarka regenerowana + wymiana to 2767 brutto. Citroen Polska też Ci zaproponował napewno regenerkę. Jak chcesz to możesz do nas też wpaść i rzetelnie odpowiemy Ci na pytanie. Z tym, że dopiero za tydzień mniej więcej bo teraz koniec roku jest tyle roboty, że nie mamy kiedy na hh.org pisać nawet !!!! :)
r26rulez - Wto 04 Gru, 2007

Marcel 08 a czy firma TRAX RACING
miescie sie na bemowie ??
i tak trzeba bedzie tam podjechac.

Vlodarski dzieki za info jak cos to na pewno podjade

Anonymous - Wto 04 Gru, 2007

lachim83 napisał/a:
firma TRAX RACING
miescie sie na bemowie ??
i tak trzeba bedzie tam podjechac.



a i owszem :p

r26rulez - Wto 04 Gru, 2007

Marcel 08 napisał/a:
a i owszem

to jutro moze podjade, moze pomoga :) )

wasq - Wto 04 Gru, 2007

jesli delikatnie puszcza olej to regeneracja przynjamniej w lodzi z roczna gwarancja kosztuje kolo 750-800 jesli dojdzie wymiana "wirnika" to wiadomo ze koszta rosna

warto tez spisac oznaczenia z tabliczki i przedzwonic naprzyklad do cer motor w Wawie oni sciagaja miedzy innymi Garety KKK i inne nowki sztuki

r26rulez - Wto 04 Gru, 2007

wasq napisał/a:
warto tez spisac oznaczenia z tabliczki


to w takim razie nie wiecie gdzie taka tabliczka znajduje sie w C5??

tylko nie mowcie ze na turbosprezarce- tylko gdzie dokladnie.

Anonymous - Wto 04 Gru, 2007

lachim83 napisał/a:


to w takim razie nie wiecie gdzie taka tabliczka znajduje sie w C5??

tylko nie mowcie ze na turbosprezarce- tylko gdzie dokladnie.


niestety tam ;)

ale wydaje mi sie ze mozesz dojsc jakos po VINie !!

wasq - Wto 04 Gru, 2007

lachim83 napisał/a:
wasq napisał/a:
warto tez spisac oznaczenia z tabliczki


to w takim razie nie wiecie gdzie taka tabliczka znajduje sie w C5??

tylko nie mowcie ze na turbosprezarce- tylko gdzie dokladnie.


sorry nie dodalem na turbo sprezarce :)

trzba spisac oznaczenia z turbosprezarki i wtedy mozna zamowic identyko sztuke

jednak nie ma co liczyc ze za nowke sztuke zejdziesz z cena ponziej 2500 tak plus minus :)



po vinie mozna dojsc ale tylko w przypadku zamawiania turbinki w serwisie iw tedy masz opcje do wyboru nowki (strzelam) z cena cos plus minus 7000-8000 lub regenerki tak jak Vlodarsky pisal

r26rulez - Wto 04 Gru, 2007

Marcel 08 napisał/a:
niestety tam


Czyli pewnie bede musial podjechac gdzies do warsztatu bo silnik w C 5 jest niezle obudowany.
Ci z firmy TRAX RACING bede mogli to sprawdzic??

Anonymous - Wto 04 Gru, 2007

lachim83 napisał/a:

Ci z firmy TRAX RACING bede mogli to sprawdzic??


maja mozliwosci warsztatowe wiec wydaje mi sie ze tak ;)

Anonymous - Wto 04 Gru, 2007

powiem wam ze cena naprawy turbo mnie przerazila,
kupujesz oszczednego dizla i sie okazuje to wiekszosc dizli niewazne czy to toya vw czy citro maja problemy z silnikami, jak nie popmowtryskiwacze , turbo to kolo zamachowe,
i tak naprawde sa to bardziej awaryjne silniki niz NA beznyna, szok
dlatego ja wole benzynke NA moze nie jest najoszczedniejsza ale jest prosta w konstrukcji i jest mniejsza szansa ze sie popsuje



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group