Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [s] - poduszki silnika z poliuretanu
kubas - Czw 13 Gru, 2007 Temat postu: [s] - poduszki silnika z poliuretanuDo sprzedania poduszki z poliuretanu do wszystkich modeli. Potrzebne tylko dokladne wymiary poduszki i moge zalatwic wszystko. Jak ktos chce to do wachaczy i innych ruchomych miejsc tez. Ceny atrakcyjne bo od około 60zł w zwyż. Cena zależy od stopnia skomplikowania oraz ilosci materialu potrzebnego do uzycia.
Dodaje zdjecie poduszki z puga 205 gti.
Misiek_lbn - Czw 13 Gru, 2007 stefan staszczak --> stux ??
szkoda że troche za późno napisałeś, wymieniałem poduszkę z tydzień, półtora(max dwa) temukubas - Czw 13 Gru, 2007 tak tak stux lub stef ) Sharx nic nie stoi na przeszkodzie zeby wymienic jeszcze raz Greg - Czw 13 Gru, 2007 Po 60zł zaczynają już się Powerflexy do zawiasu (Saxo). kubas - Czw 13 Gru, 2007 No do zawiasu a ja mowie o poduszcze silnika. Napisalem ze cena zalezy od ilosci zuzytego materialu a chyba do zawiasu potrzeba mniej niz na poduszke prawda ?saxorulez - Czw 13 Gru, 2007
Greg napisał/a:
o 60zł zaczynają już się Powerflexy do zawiasu (Saxo).
ale trzeba na nie czekać rok Rudello - Pią 14 Gru, 2007 a prosze mi wytlumaczyc
Jakie sa jej zalety w porownaniu z seryjna.I jak to sie przeklada na uzytkowanie i jazde.. chodzi mi tez do zawieszenia.kubas - Pią 14 Gru, 2007 A wiec tak przy poduszcze silnika to wyglada tak ze:
+ precyzyjna zmiana biegow, lepsze wyczucie sprzegla
- srodek zaczyna trzeszczec, wibracje przenoszone sa na karoserie.
A w zawieszeniu:
+ robi sie twardziej i sztywniej
- komfort mocno spada... LOL
Moze doktor.profesor napisze cos wiecej bo jezdzil z czyms takim takze wie jakie sa wrazenia...saxorulez - Pią 14 Gru, 2007
kubas napisał/a:
A w zawieszeniu:
+ robi sie twardziej i sztywniej
- komfort mocno spada...
Nie stosować na ulicy.
Ta pod silnikiem jeszcze do jazdy codziennej moze być, ale jest głosniej w samochodzie, auto wibruje bardzo szczególnie an wolnych obrotachmi - Pią 14 Gru, 2007 ja w 205 mam od dłuższej chwili i faktycznie wibruje dość CHRZANEK - Pią 14 Gru, 2007
kubas napisał/a:
doktor.profesor napisze cos wiecej bo jezdzil z czyms takim
Dr Prof mial w swojej rallycrosówce zamienniki z aluminium to to byl wogóle hardcore.
W polączeniu z agresynwna mapą (nierówne wolne obroty) oraz metalowym sprzęglem bez tlumików) bylo cholernie glośno, niekomfortowo i niepraktycznie.
Natomiast poliuretan - do tuningowanego auta - mysle jak najbardziej godny polecenia.
No bo jezeli komus nie przeszkadza twardy zawias że autem trzęsie że aż plomby z zębów wypadaja, to juz na pewno nie beda przeszkadzac wibracje przenoszone z ukladu napedowego na nadwozie
Ja jestem wstepnie zainteresowany do puga - tylko ze rozumiem to ze w tym celu nalezy wymontowac seryjne poduchy i przekazac je do Ciebie (Kubas o tobie mowa) a ty sie zajmiesz tym zeby byly zrobione - tak ?? ?? ??kubas - Pią 14 Gru, 2007 Nie trzeba wymontowytwac wystarcza mi dokladne wymiary. W intercarsie pewnie sa podane dokladne wymiary poduszki.Anonymous - Sob 15 Gru, 2007 tak nieśmiało zapytam czy nie ma problemu z wykruszeniem się poliuretanu przy poduszkach silnika? Jednak jest to zupełnie inna charakterystyka pracy niż przy zawieszeniu a obiło mi się o uszy że poliuretan potrafi się kruszyć.Loko - Czw 20 Gru, 2007 To jak z tymi poliuretanami do zawieszenia? nadaje się to do używania w normalnym aucie, czy nie bardzo? spotkałem się z opiniami, że dla budy moze to być zabójcze.
Jakie są ich plusy i minusy?saxorulez - Pią 21 Gru, 2007 na forach w UK (Saxo) nie polecają tego na ulicę, bo
- buda dostaje wycisk
- zawieszeni głośniej pracuje
- jest bardziej bezkompromisowo