To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [s] - poduszki silnika z poliuretanu

kubas - Czw 13 Gru, 2007
Temat postu: [s] - poduszki silnika z poliuretanu
Do sprzedania poduszki z poliuretanu do wszystkich modeli. Potrzebne tylko dokladne wymiary poduszki i moge zalatwic wszystko. Jak ktos chce to do wachaczy i innych ruchomych miejsc tez. Ceny atrakcyjne bo od około 60zł w zwyż. Cena zależy od stopnia skomplikowania oraz ilosci materialu potrzebnego do uzycia.

Dodaje zdjecie poduszki z puga 205 gti.

Misiek_lbn - Czw 13 Gru, 2007

stefan staszczak --> stux ?? :>

szkoda że troche za późno napisałeś, wymieniałem poduszkę z tydzień, półtora(max dwa) temu

kubas - Czw 13 Gru, 2007

tak tak stux lub stef :) ) Sharx nic nie stoi na przeszkodzie zeby wymienic jeszcze raz :D
Greg - Czw 13 Gru, 2007

Po 60zł zaczynają już się Powerflexy do zawiasu (Saxo). :D
kubas - Czw 13 Gru, 2007

No do zawiasu a ja mowie o poduszcze silnika. Napisalem ze cena zalezy od ilosci zuzytego materialu a chyba do zawiasu potrzeba mniej niz na poduszke prawda ?
saxorulez - Czw 13 Gru, 2007

Greg napisał/a:
o 60zł zaczynają już się Powerflexy do zawiasu (Saxo). :D


ale trzeba na nie czekać rok :D

Rudello - Pią 14 Gru, 2007

a prosze mi wytlumaczyc :D :D
Jakie sa jej zalety w porownaniu z seryjna.I jak to sie przeklada na uzytkowanie i jazde.. chodzi mi tez do zawieszenia.

kubas - Pią 14 Gru, 2007

A wiec tak przy poduszcze silnika to wyglada tak ze:
+ precyzyjna zmiana biegow, lepsze wyczucie sprzegla
- srodek zaczyna trzeszczec, wibracje przenoszone sa na karoserie.

A w zawieszeniu:
+ robi sie twardziej i sztywniej
- komfort mocno spada... LOL

Moze doktor.profesor napisze cos wiecej bo jezdzil z czyms takim takze wie jakie sa wrazenia...

saxorulez - Pią 14 Gru, 2007

kubas napisał/a:
A w zawieszeniu:
+ robi sie twardziej i sztywniej
- komfort mocno spada...


Nie stosować na ulicy.

Ta pod silnikiem jeszcze do jazdy codziennej moze być, ale jest głosniej w samochodzie, auto wibruje bardzo szczególnie an wolnych obrotach

mi - Pią 14 Gru, 2007

ja w 205 mam od dłuższej chwili i faktycznie wibruje dość :)
CHRZANEK - Pią 14 Gru, 2007

kubas napisał/a:
doktor.profesor napisze cos wiecej bo jezdzil z czyms takim


Dr Prof mial w swojej rallycrosówce zamienniki z aluminium to to byl wogóle hardcore.
W polączeniu z agresynwna mapą (nierówne wolne obroty) oraz metalowym sprzęglem bez tlumików) bylo cholernie glośno, niekomfortowo i niepraktycznie.

Natomiast poliuretan - do tuningowanego auta - mysle jak najbardziej godny polecenia.

No bo jezeli komus nie przeszkadza twardy zawias że autem trzęsie że aż plomby z zębów wypadaja, to juz na pewno nie beda przeszkadzac wibracje przenoszone z ukladu napedowego na nadwozie ;) ;) ;)

Ja jestem wstepnie zainteresowany do puga - tylko ze rozumiem to ze w tym celu nalezy wymontowac seryjne poduchy i przekazac je do Ciebie (Kubas o tobie mowa) a ty sie zajmiesz tym zeby byly zrobione - tak ?? ?? ??

kubas - Pią 14 Gru, 2007

Nie trzeba wymontowytwac wystarcza mi dokladne wymiary. W intercarsie pewnie sa podane dokladne wymiary poduszki.
Anonymous - Sob 15 Gru, 2007

tak nieśmiało zapytam czy nie ma problemu z wykruszeniem się poliuretanu przy poduszkach silnika? Jednak jest to zupełnie inna charakterystyka pracy niż przy zawieszeniu a obiło mi się o uszy że poliuretan potrafi się kruszyć.
Loko - Czw 20 Gru, 2007

To jak z tymi poliuretanami do zawieszenia? nadaje się to do używania w normalnym aucie, czy nie bardzo? spotkałem się z opiniami, że dla budy moze to być zabójcze.
Jakie są ich plusy i minusy?

saxorulez - Pią 21 Gru, 2007

na forach w UK (Saxo) nie polecają tego na ulicę, bo
- buda dostaje wycisk
- zawieszeni głośniej pracuje
- jest bardziej bezkompromisowo

ale sa tez plusy:

+ bosko się prowadzi

to chyab jeden plus :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group