To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Trakcja zimową porą

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008
Temat postu: Trakcja zimową porą
Panie i Panowie.

Pierwszy raz uzytkuje hot-hatcha w zimie.
No i jest bardzo duzy problem z trakcja o_O

Pod swiatlami ruszam tak samo dynamicznie jak auta o polowe slabsze.
Albo mieszam kolami w miejscu, albo naciskam delikatnie gaz. Jak wcisne z centymetr nizej, to juz kola sie obracaja :/

Najgorsze jest to, ze nie mozna wykorzystac mocy nawet w celu dynamicznej zmiany pasa.
Jedziemy wsrod innych aut powiedzmy 40km/h. jade lewym pasem, ale widze ze prawy prawie pusty, musze tylko przeleciec przez srodkowy, ktory jedzie deko szybciej niz lewy.
Redukcja na II bieg, kierunek w prawo, gaz do dechy i...........nie przyspieszam :wall:
Kola miela w miejscu :/
Jak popada deszczyk to i na III biegu takie akcje sa o_O

Jezdze Punto niecaly miesiac, a juz mysle o jakims 4x4, typu Subaru, czy chociaz Audi :F

Nie wiem jak jezdza ludzie z chipowanymi TDI. Chyba pocieszyc sie moca i momentem moga tylko na trasie przy przyspieszeniach od 100km/h wzwyz, bo przy nizszych predkosciach tylko kola sie kreca i auto tanczy.

Opony mam w sumie nie takie najgorsze, zimowki Nokian.

Czekam na lato :]

Stacho - Wto 22 Sty, 2008

Szczerze to narazie nie mam takich problemów :|
Ja staram się do 4tys obrotów powoli i od 4tys kieruje pedał w podłoge i łapie trakcje czy to ślisko czy mokro.
Na sniegu to nawet nie próbuje tak robic :)

Misiek_lbn - Wto 22 Sty, 2008

Drone, nie przesadzaj,bo opisałeś tak, jak byś miał conajmniej 200 koni i momentu niewiadomo ile ;)

ja używałem hacza z podobną mocą i momentem od samego dołu, ale nigdy nie narzekałem na takie coś
przy zmianie pasa nie musisz przecież redukować na 2, żeby wcianąć się jakoś
możesz to równie dobrze zrobić na 3
ruszanie...nauczysz się :)

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

to moze idz raz jeszcze na kurs prawa jazdy do pana zdzisia albo wsiadaj do tramwaj jak pada deszcze lub sniej .... bo jestes potencjalnie niebezpiecznym uzytkownikiem ruchu .... taki troszke niedzielny kierowca w kapeluszu

WTF co to ma byc za temat :wall:

206 Gti - Wto 22 Sty, 2008

No tak rozumiem ze w Twoim aucie masz dwie pozycja Gazu.

Moze 126p.?

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

sharxhunter napisał/a:
Drone, nie przesadzaj,bo opisałeś tak, jak byś miał conajmniej 200 koni i momentu niewiadomo ile ;)


Chodzi o to, ze momentu jest calkiem niewiele, a mocy w sumie tez nie za duzo ;D

A juz problemy .

Nie tak dawno temu jezdzilem Lanosem 1.6. Owszem mocy mial sporo mniej, ale momentu juz nie tak wiele mniej i jakos kurna nie pamietam, zeby byly takie problemy.

Misiek_lbn - Wto 22 Sty, 2008

napęd na tył może zabić...


jeśli coś 4x4 to może...






206 Gti napisał/a:
No tak rozumiem ze w Twoim aucie masz dwie pozycja Gazu.

to samo zauważyłem

istnieje też coś takiego jak jazda płynna,nad tym popracuj i nie będziesz chciał zamieniać hagieciaka na nic innego ;)

CHRZANEK - Wto 22 Sty, 2008

Drone: może koledzy powyżej ostro Cie skrytykowali, ale faktycznie w samochodzie N/A nie jest to takie trudne... Gaz ma dużo pozycji, spróbuj poćwiczyć.
Wcześnie zmieniaj biegi, jeżdzij jak dziadek ;D

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

206 Gti napisał/a:
No tak rozumiem ze w Twoim aucie masz dwie pozycja Gazu.

Moze 126p.?


Tak 126p jezdzilem sporo i tam byl gaz tylko 0/1 :D

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

sharxhunter napisał/a:
napęd na tył może zabić...


;)


zajebista sprawa na zime - ja POLECAM tylko w okolicach 200HP :]

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Drone: może koledzy powyżej ostro Cie skrytykowali, ale faktycznie w samochodzie N/A nie jest to takie trudne... Gaz ma dużo pozycji, spróbuj poćwiczyć.
Wcześnie zmieniaj biegi, jeżdzij jak dziadek ;D


Jak dziadek powiadasz ;)

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

Jak Ci koła mielą po redukcji to prosta rada- nie redukuj.
Takie zerwanie przyczepności podczas zmiany pasa może źle się skończyć-
auto pojedzie nie tam gdzie planowałeś a w ruchu miejskim może nie być wiele miejsca na pomyłkę.

Jeździsz miesiąc - to niedużo. Przyzwyczaisz się :]

Gotti - Wto 22 Sty, 2008

sharxhunter napisał/a:
napęd na tył może zabić...



Jebło Cię już całkiem?

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

A nie? Nie raz łebki w beemkach tylko mi smigają we wstecznych lusterkach.
Przyciśnie taki na zakręcie i już leci w trawę (na torach)

Ale to selekcja naturalna, po prostu :rotfl:

Misiek_lbn - Wto 22 Sty, 2008

pisałem to w oparciu o text z którego wynikało że nie da się jeździć samochodem FWD o mocy 130km...

w tym wypadku RWD mogło by doprowadzić do wielu szkód jak by tak tracił przyczepność przy zmianach pasów

jaśniej ?






mAbZ, coś takiego ostatnio miało miejsce w centrum miasta u nas

http://img170.imageshack....dsc00170ul2.jpg
http://www.fotosik.pl/pok...dfd4c91a9d.html
http://img186.imageshack....dsc00824yp6.jpg
dałem linki do fot, żeby nie straszyć tu zdjęciami



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group