lenny - Czw 31 Sty, 2008 Temat postu: dobra guma potrzebna....Panowie, staję właśnie przed problemem, z którym wielu nas styka się co wiosnę: jaką oponę wybrać....
potrzebuję 2 sztunie na przód, na tyle zostawiam continental contisportcontecty2 - są jeszcze w stanie dobry+, może w połowie sezonu będę wymieniał...
i teraz tak:
w gre wchodzą następujące opony:
1. contisportcontact 2
2.contisportcontact 3
3. pirelli pzero nero
4.bridgestone potenza
5.bf goodrich gforce
tego nie musze chyba wklejac...
co powiecie?FreeMan - Czw 31 Sty, 2008 Bierz pzero nero.
ja jezdzilem w poprzednim sezonie i jestem mega zadowolony.
Tez musze 2 dokupic w tym sezonie i biore pzero nero.
Wczesniej mialem Toyo T1R i roznica byla zasadnicza.lenny - Czw 31 Sty, 2008 jezdzilem na toyo - bylo calkiem fajnie... aa skoro pirellka lepsiejsz ma byc to warto sie zastanowic....
a czy któryś z szanownych dzieci neostrady tu przebywających ma dostęp do rabacików?? jakichkolwiek... jestem sknerą...:) stawiam whiskey za PW w tej sprawie.... PiTT - Czw 31 Sty, 2008 G Y F1
całkiem tanio można nabyć
chyba nienajgorsza opona jak za taką kasę
obecnie jeżdżę na nich i spisują się bardzo dobrze
www.opony.com - tutaj masz sporo rabacików
anjas - Czw 31 Sty, 2008 ja też mam gy f1 w yarku i jest bardzo fajnie.
Co więcej, za komplet do yarka zapłaciłem niecałe 900zeta, mniej niż za zimowe barumy.
Myślę, że dla sknery efjedynki to dobry wybór Stf - Czw 31 Sty, 2008 dokładnie !! heh od 2 dni przeglądam ten sam temat i przy okazji pojawiło się pytanie czy ktoś z Was jeździł sezon na co dzień r888 ? Pytam głównie w kwestii wytrzymałości opony na ścieranie - czy przejeżdżą z 20-30 tyś ?Gotti - Czw 31 Sty, 2008 nero
dwa sezony przejeżdżone na dwóch kompletach - rewelacja.Maciusiowy - Czw 31 Sty, 2008 Bierz Conti SportContact 2 (może trochę stara, ale jara)....jak dla mnie najlepsza opona + piękny wzór bieżnikaGOKART - Czw 31 Sty, 2008 olej laski z kalendarza Pirelli i ładny wzór bieżnika Continental.
Bierz Bridgestone Potenza RE-050A - człowiek jeszcze nic lepszego nie wymyślił
Przyczepna a zarazem dość trwała jak na tą klasę. Wzmocnione barki po zewnętrznej dzięki którym nie będą się zawijać na zakrętach ale mało komfortowa (jeżeli to jest ważne)
Mają w nieżłej cenie (mój rozmiar) Pirellki Pzero Nero , Good Year'y F1 oraz Bridgestony.
Wystawiają faktury, transport gratis przy 4 sztukach.
Kupiłem tam w sumie 12 opon i nie było żadnej lipy. Opony z aktualnego rocznika etc itpqbus - Czw 31 Sty, 2008
Cytat:
Wzmocnione barki po zewnętrznej dzięki którym nie będą się zawijać na zakrętach
Naprawde odczuwasz to w niskoprofilowej oponie? Owszem to ze zimowka mi sie podwija to czuje, ale na letnich (przez pol roku zajezdzilem 3 rozne typy opon) akurat tego w zaden sposob nie odczuwalem, roznice przyczepnosci, granica jej utraty itp. Ale podwijanie sie niskoprofilowej opony? Z ciekawosci pytam...
a do tematu... bierz potenze... ja zakupielem teraz 2 re720 (wiem nie ta klasa wielkosc itd) i sa ekstra.GOKART - Czw 31 Sty, 2008 nie wiem czy czuć podwijanie niskoprofilowej opony ale pewnei można to odczuć w precyzji kierowania.
Ponadto wystarczy spojżeć na zużycie opon po zewnętrznej - jak zobaczyłem u ludzi Toyki powycierane właśnie po zwnętrznej do połowy opony to zdałem sobnie sprawę że te wzmocnienia barków się przydająM - Czw 31 Sty, 2008 Yokohama Parada
Moj faworyt na lato
nox - Czw 31 Sty, 2008 to nalewka jest dżon to udowodnił Bad-i - Czw 31 Sty, 2008 durex lub unimil strick - Czw 31 Sty, 2008
Bad-i napisał/a:
durex lub unimil
Czekałem az to powiesz
Wiedziałem ze to bedziesz Ty