To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Saxo 8v - jak to jest

saxorulez - Wto 12 Lut, 2008
Temat postu: Saxo 8v - jak to jest
Dzisiejsze zajrzenie pod maseczkę Oskara,
nakłoniło mnie do umieszczenia małego info o silnikach serii TU 8v jakie żyły pod maską Saxo

(uwaga podkreślam saxo, nie 106)

takie coś miało 90KM


takie też miało 90KM (srebrna pokrywa, komp na jednej kości, jedna sonda lambda)


takie coś miało 98KM (srebrna pokrywa, komp na 3 kości, 2 sondy lambda)


Wiec Oskar Ty masz 90KM w serii, a teraz 112KM = 22KM

z wydechu całego
dolotu
głowicy

Chyab nie najgorszy przyrost :D

kubas - Śro 13 Lut, 2008

No dobra a ktory komp jest lepszy ten z 1 koscia czy ten z 3 ?
Moze zrobimy jakis topic z zestawieniem wszystkich silnikow tu ?

saxorulez - Śro 13 Lut, 2008

do dłubania ten z jedną kością
Maciusiowy - Śro 13 Lut, 2008

To jest chyba cały układ Boscha w tym jednokościowym...bo z tego co wiem były też Magnetti-Marelli. A właśnie...a jak z osiągami poszczególnych jednostek? :>
Maciek - Śro 13 Lut, 2008

Magnetti-Marelli było w rallye :D
CHRZANEK - Śro 13 Lut, 2008

Zgadza się i miało toto 103KM :D :D :D
Tak sie składa że mam taki jeden komputerek do sprzedania :D :D :D

Grzesiek VTS - Śro 13 Lut, 2008

Maciek napisał/a:
Magnetti-Marelli było w rallye :D


i w saxo 1.4 vtr 1999 :*

Właśnie 8v ma więcej potencjału jak 16v z tego co widać !!!!

WHY !!!!!!

Anonymous - Czw 14 Lut, 2008

ktoś napisał na forum ze wersja 90 i 98km rożniła się kształtem tłoków,
dziś słyszałem opinię, że różnica wynika nie tyle z tłoków co z z wałka no i pewnie kompa,
ktoś wie jak to jest tak naprawde i bankowo?:)

saxorulez - Czw 14 Lut, 2008

pajonk napisał/a:
ktoś napisał na forum ze wersja 90 i 98km rożniła się kształtem tłoków,


na jakim forum? bo chyba nie na tym?
Nie ma różnicy w tłokach, są nawet takie same jak w 16v, tylko że 16v ma podcięcia pod zawory ssące

pajonk napisał/a:
dziś słyszałem opinię, że różnica wynika nie tyle z tłoków co z z wałka no i pewnie kompa,
ktoś wie jak to jest tak naprawde i bankowo?:)


Róznica wynika z kompa, kolektora wydechowego, kolektora ssącego,
wałkami się różnią te silniki ale chyba nie czasami otwarcia ale maxymalnymi wzniosami, jedne miały 5,25mm drugie 5,90mm - to jest pewne, nie wiem jak z czasem otwarcia, pewnie troszkę go zmienili ale są to raczej kosmetyczne zmiany.

Anonymous - Czw 14 Lut, 2008
Temat postu: Re: Saxo 8v - jak to jest
saxorulez napisał/a:

Wiec Oskar Ty masz 90KM w serii, a teraz 112KM = 22KM

z wydechu całego
dolotu
głowicy

Chyab nie najgorszy przyrost :D


wiec jest ULICZNY PROJEKT do publikacji :]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group