Greg - Śro 20 Lut, 2008 Temat postu: Clio 172 vs. Clio 182Siema!
Nigdzie nie mogę znaleźć porównania obu wersji. Czym rózni sie 182 od 172, dodatkowe 10KM to kwestia jedynie wydechu? Jakieś inne zmiany? Osiągi odczuwalnie lepsze? Michał - Śro 20 Lut, 2008 niezle skaczesz od saxo do c 182 .... duza rozpietość porfela ...Greg - Czw 21 Lut, 2008
Michał napisał/a:
niezle skaczesz od saxo do c 182 .... duza rozpietość porfela ...
Trochę ostatnio udało mi się zarobić i wszystko wskazuje na to, że jeszcze trochę sie uda, więc pojawia się realna szansa...
Już od jakiegoś czasu szukam właściwie tylko Clio, a o 182 pytam raczej z ciekawości, chociaż przewinęło mi się kilka ofert.strick - Czw 21 Lut, 2008 Tak mi sie wydaje,z e to które dałem w napotkanych jest do sprzedania i ogłoszenie było na allegro...
Powiem Ci ze z wygladu jest warte swej ceny, wygladało idealnie...Greg - Czw 21 Lut, 2008
strick napisał/a:
Tak mi sie wydaje,z e to które dałem w napotkanych jest do sprzedania i ogłoszenie było na allegro...
Powiem Ci ze z wygladu jest warte swej ceny, wygladało idealnie...
To jest juz auto niejakiego Lewap'a Udziala się m.in. na forum.subaru.pl - kupił tego cliacza w walentynki, faktycznie ponoc ideał. Ale cena 48k zabija, nie dla mnie. MoRToN - Czw 21 Lut, 2008 Z tego co się orientuje to dolot i wydech. Też chętnie bym sie dokladnie dowiedział i poznał możliwości Marek23 - Czw 21 Lut, 2008 Kolektor w clio 172 jest 4-1, a w 182 4-2-1...Anonymous - Czw 21 Lut, 2008 Sam kolektor to na pewno nie dalby takiej roznicy. Zreszta ciekawe ile w rzeczywistosci maja obydwa modele, bo jesli mnie pamiec nie myli, to podczas testow przeprowadzanych w magazynach motoryzacyjnych te moce okazywaly sie dosc pozawyzane.Marek23 - Czw 21 Lut, 2008
stux napisał/a:
Sam kolektor to na pewno nie dalby takiej roznicy. Zreszta ciekawe ile w rzeczywistosci maja obydwa modele, bo jesli mnie pamiec nie myli, to podczas testow przeprowadzanych w magazynach motoryzacyjnych te moce okazywaly sie dosc pozawyzane.
172(czyli takie jak moje) mają średnio około 165 koni... Ale od 5000 do 7000 uśredniając jest około 160 koni, dlatego sporty są szybkie. Kolektor jest chyba największą różnicą, co jeszcze to nawet nie wiem. 182 jest trochę cięższe, więc generalnie różnicy w osiągach nie ma.CHRZANEK - Czw 21 Lut, 2008
stux napisał/a:
podczas testow przeprowadzanych w magazynach motoryzacyjnych te moce okazywaly sie dosc pozawyzane
Ale ten problem dotyczy wiele wspólczesnych samochodów - szczególnie N/AGreg - Czw 21 Lut, 2008
Marek23 napisał/a:
182 jest trochę cięższe
Naprawdę? Myslałem, że jest lżejsze bo np. nie ma całej wnęki na koło zapasowe i tegoz koła również nie posiada. Skąd więc ta masa?
Sprawdziłem - wg. danych na róznych stronkach (czemu nie zawsze mozna ufać) 172 waży 1035kg a 182 1100kg... ?!?!?! Marek23 - Czw 21 Lut, 2008
Greg napisał/a:
Sprawdziłem - wg. danych na róznych stronkach (czemu nie zawsze mozna ufać) 172 waży 1035kg a 182 1100kg... ?!?!?!
Moje clio w serii na OZetach 15stkach z rezerwą 16stką ważyło dokładnie 1108kg(zważyłem).
182 jest bankowo cięższe, nie wiem czy nie wiąże się to z lepszym wyposażeniem. Myślę, że Dzik i Freeman moga więcej powiedzieć.BaRtO_206GT - Czw 21 Lut, 2008 z tego co mowil kiedys FreeMan to podobno Clio 182 jest wolniejsze od 172 ale co jak i dlaczego to nie wiem. Mysle ze jak spec wroci to sie wypowie.anjas - Czw 21 Lut, 2008
BaRtO_206GT napisał/a:
z tego co mowil kiedys FreeMan to podobno Clio 182 jest wolniejsze od 172
mnie się wydaje, że Krzysiek wtedy mówił o clio 182 vs jego 172 Greg - Czw 21 Lut, 2008 Niecierpliwie czekamy na poniedziałkowy powrót FreeMana.