Caly czas chce mnie wyciagnac zebym z nim pojechal obejrzec ten egzemplarz i ewentualnie kupic. Ale ja kompletnie nie znam sie na tych samochodach, nie wiem czy warto w ogole je kupowac czy przypadkiem nie jest to samochod skarbonka, jakie silniki sa najlepsze, na co zwrocic uwage przy zakupie itd. Ma ktos z was jakies doswiadczenia z tym modelem?? 944 chyba lepsze od 924??
Wszystkie opinie mile widziane Bart - Czw 21 Lut, 2008 swego czasu (dobre kilka lat temu) znajomy bujał się 944 2.5. Wtedy z częściami zamiennymi było trochę kłopotów, o ile dobrze pamiętam majątek kosztowała np. tylna szyba. Od tamtej pory na pewno wiele się w tej materii zmieniło (in plus).
Czyli w sumie niczego mądrego nie napisałem
Uwagę zwróciłbym, podobnie jak w wypadku innych sportowych samochodów sprzed lat, na. cały układ napędowy (924 z linku ma jeszcze automatyczną skrzynię), korozję i wypadkową przeszłość.
edit: poczytaj to:
http://924.pl/news.php http://www.porscheclub.ho...6&highlight=924KonradMK - Czw 21 Lut, 2008 wczoraj w GM taki wjeżdżał na parking. pierdział, bekał i srał pod siebie, imho nie warto tego kupować. 911 turbo tylko pcs - Czw 21 Lut, 2008 bardzo ciekawy temat, mysle ze 924/944/968 w sumie mozna uznac za hothatcha
ja sie calkiem powaznie zastanawiam nad 944 jako autem do zabawy. Mi sie 944 bardziej podoba, jezdzi tez lepiej i Ska ma jzu konkretne osiagi 211km 6.7 do 100tki, nie mowiac o turbo, ktore juz wogole wymiata.
924 z ogloszenia jest automacie. Automat do porsche nie pasuje kompletnie. I cena mega okazyjna nie jest. Za 18 chodza przyzwoite 944 s.M - Czw 21 Lut, 2008 A co sądzicie o 928 S4,GT lub GTS?
Bo to jest moja niespełniona miłość CHRZANEK - Czw 21 Lut, 2008 924- ogólnie starawa konstrukcja (debiut w latach 70tych)
2,0 - to silnik z audi 115Km
W tym jest 2,5 - ten silnik (chyba) najdlużej byl montowany w T4 (też konstrukcja z lat 70tych)
Części zamienne - problematyczna sprawa
Skrzynia automat - podzielam zdanie przedmówców - nie pasuje do porsche
Aha i jeszcze jedna ciekawostka: Wjcha ręcznego jest po lewej stronie jak w fiacie ducato
eM: 928 to inna liga. 959 też bylo cool ale to nie temat o innych porsche tylko o 924 BaRtO_206GT - Czw 21 Lut, 2008 mysle ze spokojnie to moze byc temat 924/944 bo jak tylko da rade bede pana Krzyska namawial na 944 bo szczerze mowiac jak dla mnie 924 to straszna kupa i za duzy old school.
Moze mnie ktos oswiecic jakie w tym modelu byly silniki??Młody Papież - Czw 21 Lut, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Skrzynia automat - podzielam zdanie przedmówców - nie pasuje do porsche
do porsche faktycznie nie pasuje... ale tutaj mowa o 924... kubas - Czw 21 Lut, 2008 A mi sie ten pasc bardzo podoba !! Opisywali to w classic auto. I podobno prowadzi sie genialnie No i ma tylny naped co wedlug mnie jest wypasem do zabawy. Na fotach w ca bylo takie fajnie czerwone z bialymi felgami odrazuuuuuuu mi sie spodobalo. A z czesciami obecnie chyba nie ma az takiego problemu.Bart - Czw 21 Lut, 2008 silniki w 924:
2.0 125KM,
2.0turbo 170-177KM,
limitowane serie 924 carreraGT (210KM) GTS (245KM) i GTR (280KM)
924S 150-160KM (silnik z 944)
automatyczna skrzynia miała 3 biegi
944 turbo 2.5 - 220KM, turbo 2.5S - 250KM.mi - Czw 21 Lut, 2008 to jak - 924 bywały szybsze niż 944?! Łosz w pytkę...Bart - Czw 21 Lut, 2008 924S były szybsze od 944 z tym samym silnikiem
waga czyni cuda mi - Czw 21 Lut, 2008 to oczywiste, ale:
924 podstawowe było wolniejsze niż 944 podstawowe
924S było wolniejsze niż 944s
924 turbo było wolniejsze niż 944 turbo
...i nagle najszybsze 924 to potwór 280-konny, który łoi 944 wszystkie Bart - Czw 21 Lut, 2008 924 carrera GTR
mi - Czw 21 Lut, 2008 no to wszystko jasne, ta jakaś wersja niekupowalna po prostu, aaaaiiiiiii? 20 sztuk, 50?