To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - C20XE (2.0 16v astra GSI) w chrupku

KonradMK - Pon 03 Mar, 2008
Temat postu: C20XE (2.0 16v astra GSI) w chrupku
Nie śmiejcie się jeszcze, pomyślałem o szybkim kombi, streetkillerze w niepozornej budzie. Auto waży <1000kg więc z silnikiem z GSI powinno wymiatać. Do zmiany by był silnik ze skrzynią (+ pełna elektryka, komputer) i zawias. Co myślicie?
Anonymous - Pon 03 Mar, 2008

skoncz r5 :faja:
Stacho - Pon 03 Mar, 2008

Powinno robić robote,
u nas w Lublinie jest Astra Kombi z c20xe i jakoś to się odpycha ogólnie :)
warto próbować :spoko:

k-mart - Pon 03 Mar, 2008

mysle ze w przypadku astry A jest to finansowo osiagalne, ale nie znam sie na tej marce wiec nie daje slowa.
Ale projekcik zacny! :pom:

dzik - Pon 03 Mar, 2008

Jak chcesz uzyskac <1000kg w tym smietniku?

Marcel dobrze gada, skoncz R5

seryjne clio vs kadett gsi 16v kombi
http://www.dziki.pl/clio/filmy/kadett.avi

KonradMK - Pon 03 Mar, 2008

Astra F nie A ale to bez znaczenia. Silnik ze skrzynią kupię za ok 3000, zawias zależnie od pomysłu. No sam nie wiem :)

Marcel 08 napisał/a:
skoncz r5 :faja:


się robi szefie ;)

KonradMK - Pon 03 Mar, 2008

dzik napisał/a:
Jak chcesz uzyskac <1000kg w tym smietniku?


moje kombi jest lekkie, nie przekracza 1100kg

dzik napisał/a:
Marcel dobrze gada, skoncz R5

seryjne clio vs kadett gsi 16v kombi
http://www.dziki.pl/clio/filmy/kadett.avi


gsi ma 156 KM a clio 170 więc sam widzisz chyba różnicę

Marek23 - Pon 03 Mar, 2008

Według mnie bezsensu mieć dwa takie samochody, chyba, że masz super mechanika i dużo pieniędzy. Ale silnik C20XE jest super, zrobić w nim 180 koni to żadne problem, a i 200 jest osiągalne. Mój ziom wchodzi w taki projekt, ale wkłada wszystko do budy corsy, tej najstarszej. I to według mnie jest pomysł... Taka corsa 180 koni, biała...

Ale tak czy owak, mieć dwa swapowane lub mocno dłubane auta to niemądre. Lepiej jedno, dopieszczone, którym upalasz i znasz,itd...

KonradMK - Pon 03 Mar, 2008

no tak, ale kombi jest ogólnie dopieszczone, nic mu nie dolega, na tym setupie który ma pojeździ jeszcze pewnie ze 100 tys km, szkoda mi go sprzedać bo dostanę za niego psie pieniądze (max 10 tys) a palce świerzbią ;)
Anonymous - Pon 03 Mar, 2008

To w sumie zaden nadzwyczajny swap poniewaz astry kombi wychodzily z tymi silnikami seryjnie. Tak czy siak czasami szybkie kombi moze sie przydac :)
Marek23 - Pon 03 Mar, 2008

Pamiętaj jednak, że C20XE są dość awaryjne, lubią olej, bardzo się grzeją,itd...
Więc dupowóz to nie będzie.

Bad-i - Pon 03 Mar, 2008

tak dla zachęty (kierowce Astry mysle ze niektorzy znaja)

GSI 200 KM vs STI 300 KM ;)

http://www.youtube.com/watch?v=0_b8emtynII

CHRZANEK - Pon 03 Mar, 2008

stux napisał/a:
astry kombi wychodzily z tymi silnikami seryjnie.

Stux ma racje - byly kombi GSI 16V

Moim zdaniem fajna sprawa - auto by bylo cholernie niepozorne.
Koszty chyba niewielkie.
Marek ma racje że z silnika można wycisnąć bardzo duzo, ale na ulice zostawil bym seryjne 150kucy.
To i tak dwa razy więcej niż masz teraz.
Bylby to very fast "chrupek" ...

Anonymous - Pon 03 Mar, 2008

Bad-i napisał/a:

GSI 200 KM vs STI 300 KM ;)

http://www.youtube.com/watch?v=0_b8emtynII

Dobry filmik :) To jest ta slawna Pulawska? - zastanowilo mnie to hamowanie subaryny.

Anonymous - Pon 03 Mar, 2008

to nie były chyba GSI w kombi a 2.0 Ecotec 136PS ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group