Bad-i - Czw 06 Mar, 2008 Temat postu: Peugeot Sport Butiquewitam, poniewaz ostatnio dosc mocno interesuje sie ksiazkami homologacyjnymi, wymogami, zalacznikami itd...... wszedlem sobie na taka strone
Czytalem i czytalem i nie moge zrozumiec tego katalogu....... wynika z niego ze zbudowanie czy N czy A grupowego auta to jakis kosmos. Same walki dla przykladu to jakies ~1200 euro, katalizator jakies ~600 euro a wiemy przeciez ze walki mozna kupic o wiele taniej
O CO KAMAN??saxorulez - Czw 06 Mar, 2008 o to ze to jest ASO i o nic wiecej.CHRZANEK - Czw 06 Mar, 2008 Pytaj szpeca od tych spraw, Pana Saxoruleza
Bo moim zdaniem to jest tak że produkty dla Peugeot Sport robią firmy z zewnątrz, a placimy za "brand"...Bad-i - Czw 06 Mar, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Pytaj szpeca od tych spraw, Pana Saxoruleza
Bo moim zdaniem to jest tak że produkty dla Peugeot Sport robią firmy z zewnątrz, a placimy za "brand"...
wiesz, ja rozumiem ze oni zdzieraja itd....
Jest tez w Warszawie konkurent Łukasza ktory kupuje (nie wiem czy ma uklad) graty z tego butiqu a ceny ma o wiele nizsze niz oni na stronie......
Ale nie o same ceny chodzi, chodzi o sam fakt jak wszystko jest tam opisane. Co niby trzeba miec zeby miec a grupe a tloki na A grupowe nie wygladaja. To samo jest z wieloma innym czesciami.Anonymous - Czw 06 Mar, 2008
Bad-i napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Pytaj szpeca od tych spraw, Pana Saxoruleza
Bo moim zdaniem to jest tak że produkty dla Peugeot Sport robią firmy z zewnątrz, a placimy za "brand"...
wiesz, ja rozumiem ze oni zdzieraja itd....
Jest tez w Warszawie konkurent Łukasza ktory kupuje (nie wiem czy ma uklad) graty z tego butiqu a ceny ma o wiele nizsze niz oni na stronie......
Ale nie o same ceny chodzi, chodzi o sam fakt jak wszystko jest tam opisane. Co niby trzeba miec zeby miec a grupe a tloki na A grupowe nie wygladaja. To samo jest z wieloma innym czesciami.
Musisz mieć , daną część zgodną ze zdjęciem w homologacji bądz opisem,wymiarem , producentem itp. wszystko jest opisane.
Jeżeli chcesz założyć np.duży hamulec a w homologacji go nie ma to nie można go założyć,jeżeli jest to podają wymiary i zdjęcia zacisków i reszty układu.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK
Jeżeli chodzi o silnik to wałki są dowolne,chyba że jest konkretnie napisane jakie,a czy kupisz peugeot sport czy świątka nie ma znaczeniaVlodarsky - Czw 06 Mar, 2008 zadzwoń do Peugeot chyba w Jerozolimskich bo cena jest do ustalenia...CHRZANEK - Czw 06 Mar, 2008
PawelGTi napisał/a:
.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK
Nie chcialem tego Bad-iemu mówic bo biedak dopiero zacząl ogarniac co to jest homologacja, jakie są rodzaje licencji, i dlaczego nie wolno strtować KIT-CARem.
A VO i VK to może być ponad jego sily Bad-i - Czw 06 Mar, 2008
CHRZANEK napisał/a:
PawelGTi napisał/a:
.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK
Nie chcialem tego Bad-iemu mówic bo biedak dopiero zacząl ogarniac co to jest homologacja, jakie są rodzaje licencji, i dlaczego nie wolno strtować KIT-CARem.
A VO i VK to może być ponad jego sily
wal sie na pycho, codziennie przegladam i ucze sie ksiazek homologacyjnych do puga 106.
Bardzo podobaja mi sie graty do 106 maxi w ksiazce, wszystkie rozszerzenia sa jak najbardziej na miejscu
Natomiast n grupa to takie nic w stosunku do pozniejszych opisow Anonymous - Czw 06 Mar, 2008
CHRZANEK napisał/a:
PawelGTi napisał/a:
.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK
Nie chcialem tego Bad-iemu mówic bo biedak dopiero zacząl ogarniac co to jest homologacja, jakie są rodzaje licencji, i dlaczego nie wolno strtować KIT-CARem.
A VO i VK to może być ponad jego sily
VK czyli Variant KIt czyli częśći do zbudowania Kit Cara możesz używać w wozie ale ściśle określone według zdjęć i opisów , jednym słowem możesz sobie zbudować "prawie" Kit cara , prawie bo Kit Cary to samochody fabryczne przygotowane przez fabryke (homologowana buda z klatką) ,ale Kit carem (fabrycznym) nie możesz startować , to tak po krótce
ot taki przepis z dupy Bad-i - Czw 06 Mar, 2008 dlatego moje clio jest zblokowane - o tym to juz niestety wiem
a szkoda bo fajnie bylo by czyms takim wyjechac na OSCHRZANEK - Czw 06 Mar, 2008
Bad-i napisał/a:
a szkoda bo fajnie bylo by czyms takim wyjechac na OS
Jak sie zestarzeje do bedziesz mógl startować w historycznej
No i barbórka Warszawska też jest b.o. wiec nie narzekaj...Bad-i - Czw 06 Mar, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
a szkoda bo fajnie bylo by czyms takim wyjechac na OS
Jak sie zestarzeje do bedziesz mógl startować w historycznej
No i barbórka Warszawska też jest b.o. wiec nie narzekaj...
niestety nie kochany, zeby wystartowac w historycznej to musisz miec nadal zrobione wszystko z homo
na barborce chyba to samo - a wez teraz kup homologowane zawieszenie do Maxi CHRZANEK - Czw 06 Mar, 2008
Bad-i napisał/a:
a wez teraz kup homologowane zawieszenie do Maxi
A to ty nie masz takiego ?? ?? ??
EDIT: No nie masz No to zdejmujemy te laminaty i robimy normalną cliówke tyle ze A grupową
Zaraz naśle do Adasia chlopaków z pilami tarczowymi i szlifierkami katowymi i zrobimy Ci samochód do rajdów Bad-i - Czw 06 Mar, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
a wez teraz kup homologowane zawieszenie do Maxi
A to ty nie masz takiego ?? ?? ??
EDIT: No nie masz No to zdejmujemy te laminaty i robimy normalną cliówke tyle ze A grupową
Zaraz naśle do Adasia chlopaków z pilami tarczowymi i szlifierkami katowymi i zrobimy Ci samochód do rajdów
powiem tyle, zdjecie plastiku to najmniejszy problem. Zawsze moge wrzucic ten motor do budy zwyklego williego ale na ITB to chyba a grupa nie jezdzila
Ogolnie lesne dziadki sa do doopy. Zabrali szanse w Polsce na naprawde fajne projekty - nie rozumiem tylko dlaczego.
Tylko gory pozostaly CHRZANEK - Czw 06 Mar, 2008 Oj tam Bad-i , masz homologowane 106 z homologacja i homologowanymi akcesoriami, więc masz czym jeździć w Rajdach.
Clio to chyba robileś nie po to żeby nim szaleć po lesie i straszyć wiewiórki, tylko po to żeby bylo piekne, jedyne, niepowtarzalne, i żeby Pan Ragnotti je zobaczyl i pomyślal: Kurwa to w Polsce też takie mają