nox - Wto 14 Mar, 2006 Temat postu: Sprzęgłochce kupic sprzęgło raczej seryjne nieche mieć typu on, of.
ma ktoś opinie o sprzęgłach EBC ? jakie innych marek polecacie?
przykładowo EBC do mojego auta kosztuje jakies 280zł ,sachs 315zł szukam czegoś do max 300-400zł jaki będzie najlepszy wybór?Anonymous - Śro 15 Mar, 2006 Z EBC nie mam doświadczenia - zawsze biorę Sachsa i jeszcze nigdy się nie zawiodłem :one:pcs - Śro 15 Mar, 2006 300 zl za sprzeglo :546: to cena za komplet (tarcza + docisk) i aby na pewno nie w funtach?
chyba kupie fieste,
w zasadzie chetnie sie przylacze do pytania bo nie dlugo by sie przydalo zmienic, niestety SACHS nie robi. Nox gdzie sprawdzales EBC?Anonymous - Śro 15 Mar, 2006 Exedy pewnie robi do twojego clio Anonymous - Śro 15 Mar, 2006 a ja mam nowe Valeo za 450zł komplet i nie narzekam. Podobno to tanio jak na vts-a...M - Śro 15 Mar, 2006
miłosz napisał/a:
a ja mam nowe Valeo za 450zł komplet i nie narzekam. Podobno to tanio jak na vts-a...
Tez kupilem valeo... za 490PLN
Jezdzi:)nox - Śro 15 Mar, 2006 bodajze z luka do mojej fiest kosztuje 195zł to cena za komplet:)
a co do EBC to saxorulez podał jakieś taki link http://www.ebcbrakesdirect.com/pcs - Śro 15 Mar, 2006 hehe, i tak jest lepiej niz myslalem, w JC Auto:
Valeo 750zl komplet, nawet maja jedno na miejscu
Luk 590zl komplet
pewnie jeszcze sie jakis rabat uda wytargowac,
Sachs i EBC nie robi.
Jak wam sie spisuja te Valeo?M - Śro 15 Mar, 2006
pcs napisał/a:
Jak wam sie spisuja te Valeo?
Ja w hondzie zrobilem 12tysi a powiem ze nie mialo latwo sprzeglo..