To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Wykresowe porownanie clio vs r5

dzik - Pią 17 Mar, 2006
Temat postu: Wykresowe porownanie clio vs r5
Witam

Wczoraj zrobilem doslownie dwa pomiary 5-tki, we dwie osoby po 80kg kazda.
Nakladam wykres clio, tez dwie osoby ale 80+50kg.
Narazie R5 jest na niskim doladowaniu, ok 0,7 bara i mocno przelana, w przyszlym tygodniu bedzie wiecej.
Juz teraz zaczyna jezdzic przyjemnie :)

to szybsze to clio!!




saxorulez - Pon 20 Mar, 2006

zakładam że lepsze czasy to R5 robi bo w opisie widze tylko VEHICLE NAME: CLIO w obydwu ramkach.. ?????
dzik - Pon 20 Mar, 2006

No wlasnie jeszcze nie, narazie lepsze czasy clio.
A dlatego w opisie clio bo w gtechu nie chcialo mi sie zmieniac :)

saxorulez - Pon 20 Mar, 2006

no to popraw opis a nieja się tu musze wysilac i zgadywać!!
dzik - Pon 20 Mar, 2006

wydetowalem posta, niestety na wykresie juz nie zmienie, taki glupi ten soft od gtecha :D
saxorulez - Pon 20 Mar, 2006

co to jest fixed shiftpoint?? punkt zmiany biegu??
dzik - Pon 20 Mar, 2006

Musze dokladnie w manualu przeczytac :)
Ustawia sie dwie wartosci, fixed shiftpoint i redline zeby ustawic sobie shiftlighta.
Jest on wielostopniowy, tzn jest rzad czerwonych diod a pozniej mryganie, troche to pokrecone :)

Anonymous - Wto 21 Mar, 2006

no narazie szanse wciaz mam. dajesz na testa jutro!!!
dzik - Śro 22 Mar, 2006

Jutro dopiero podnosimy cisnienie, ale tez nie hardcore, na jakies 1,1 bara.
Musze zmienic ic, seryjny ma plastikowe elementy ktore duzo wiecej nie wytrzymaja.

Anonymous - Śro 22 Mar, 2006

jak z temperaturką? badasz stale?
Anonymous - Śro 22 Mar, 2006

dzik napisał/a:
Jutro dopiero podnosimy cisnienie, ale tez nie hardcore, na jakies 1,1 bara.
Musze zmienic ic, seryjny ma plastikowe elementy ktore duzo wiecej nie wytrzymaja.


Poszukaj od Golfa G60... Bardzo fajny i duży intercooler. Ale tylko od Golfa, broń Boże od Corrado.

dzik - Śro 22 Mar, 2006

Wiec juz jest z temperatura ok, jeden z wezy silikownowych sie zalamal i woda sie zatrzymala, naprawione.

Dostalem wlasnie wiadomosc ze ladowali 1,4 bara i jezdzilo calkiem przyjemnie, jutro sprawdzenie afr i byc moze zostanie na 1,4.

intercollera szukam takiego ktory upchne miedzy lampy, nie chce by go bylo widac.

Ideal mialby:
dlugosc 60cm
wysokosc 20cm
grubosc 6cm

Jakie wymiary ma ten z golfa?

koniecznie metalowe rynny, ma wytrzymac ponad 2 bary

Anonymous - Czw 23 Mar, 2006

Kojarzysz R5 Turbo z 7Motorsport ? Michał ma wsadzony właśnie intercooler z Golfa G60 i pasuje na styk. A to, że wytrzyma 2 bary to pewne, bo Michał kiedyś dmuchnął tak, że licznik doładowania się przekręcił (a był do 2 barów) i silnik wybuchł, a intercooler wytrzymał :diabel:

Tu znajdziesz foty jak on wygląda w R5:

Galeria zdjęc R5

saxorulez - Czw 23 Mar, 2006

starczyłby ten cooler na dwa siliniki :D
Anonymous - Czw 23 Mar, 2006

No cooler jest naprawdę niczego sobie :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group