Anonymous - Sob 10 Maj, 2008 Temat postu: podsterownośćAuto w zakretach wyjezdza przodem czy zmiana zawieszenia pomoze?mi - Sob 10 Maj, 2008 to jest podsterowność...
...zacznij od zabawy z ciśnieniem w oponach, jeśli nie masz regulowanego zawiasuAnonymous - Sob 10 Maj, 2008 sorry zawsze mi sie to myli.. Cisnienie w oponach zawsze sprawdzam przed wyjazdem z garażu. Opony teraz załoze nowe ale to chyba nie pomoże..mi - Sob 10 Maj, 2008 jakie masz możliwości regulacji zawiasu?
EDIT: dobra, nie masz żadnych... Przede wszystkim coś dziwnego - masz lekki tył, a fur jest podsterowny, tak? Może coś z geometrią, a przynajmniej zbieżnością niehalo?Anonymous - Sob 10 Maj, 2008 No nie mam zadnych regulacji Tak tył lekki a przód wyjezdza na zakretach. Hmm geometri nie sprawdzałem, zbierzność ustawiona.mi - Sob 10 Maj, 2008 masz stabi z tyłu?mi - Sob 10 Maj, 2008 tak nie teraz naszła nostalgia - w jakiej sytuacji toto jest podsterowne? Na szybkim łuku długim duża masa z przodu niby może wynosić przód, w bardziej złożonych sytuacjach - lekka dupa powinna być dość frywolna...fydi - Sob 10 Maj, 2008
mi napisał/a:
tak nie teraz naszła nostalgia - w jakiej sytuacji toto jest podsterowne? Na szybkim łuku długim duża masa z przodu niby może wynosić przód, w bardziej złożonych sytuacjach - lekka dupa powinna być dość frywolna...
właśnie, właśnie, dobrze mówisz. w jakich sytuacjach i jak bardzo jest podsterowny ten ZX? W końcu to ośka, więc trochę tam musi być podsterowna Anonymous - Sob 10 Maj, 2008
mi napisał/a:
w jakiej sytuacji toto jest podsterowne?
ciasny krótki zakret jak wchodze z wieksza predkościa. Jak np jade 80km i mam zakret 90 biorąc go cała szerokością auto itak jest nie do opanowania.michool_vt - Sob 10 Maj, 2008 zmien:
-opony
-amortyzator
-sprezyny
-silnik
-obniz tył
-zamontuj duzy komin
moze pomoże
sorry, joke, i'm drink/drank/drunk Marek23 - Sob 10 Maj, 2008
qwas napisał/a:
ciasny krótki zakret jak wchodze z wieksza predkościa. Jak np jade 80km i mam zakret 90 biorąc go cała szerokością auto itak jest nie do opanowania.
Generalnie każde auto jest na swój sposób podsterowne... Prawa fizyki są nieubłagalne. Ale zawieszenie dużo daje. Tylko musisz dobrać je z głową. Poza tym napisz ciężko coś napisać, bo tak naprawdę autem trzeba się przejechać, by stwierdzić co jest nie tak.
Ogólnie zawias przede wszystkim no i odpowiednia technika jazdy.mi - Nie 11 Maj, 2008
Generalnie każde auto jest na swój sposób podsterowne...
się wie! (ale misiek chyba nie, co? )
Marek23 napisał/a:
no i odpowiednia technika jazdy
to jest fakt. Jeśli za szybko wchodzisz w ciasny zakręt i walisz od razu kierownikiem daleko to oczywistym jest, że fur będzie walił prosto...
Ogólnie qwas jeśli chcesz wiedzieć coś więcej o technice jeździeckiej wal w ciemno do Marka23 - najlepiej ogarniający gość jakiego znam, a i radą cenną potrafi rzucić!
Jakarti - Nie 11 Maj, 2008 zmien temat postu.
pzdr. Anonymous - Pon 12 Maj, 2008 zrobione CHRZANEK - Pon 12 Maj, 2008 Przede wszystkim wchodź w zakręt na możliwie najniższym biegu i asekuruj się lewą nogą...
Popróbuj też ujęcia gazu w zakręcie...