To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - podsterowność

Anonymous - Sob 10 Maj, 2008
Temat postu: podsterowność
Auto w zakretach wyjezdza przodem :/ czy zmiana zawieszenia pomoze?
mi - Sob 10 Maj, 2008

to jest podsterowność...


...zacznij od zabawy z ciśnieniem w oponach, jeśli nie masz regulowanego zawiasu

Anonymous - Sob 10 Maj, 2008

sorry zawsze mi sie to myli.. Cisnienie w oponach zawsze sprawdzam przed wyjazdem z garażu. Opony teraz załoze nowe ale to chyba nie pomoże..
mi - Sob 10 Maj, 2008

jakie masz możliwości regulacji zawiasu?


EDIT: dobra, nie masz żadnych... Przede wszystkim coś dziwnego - masz lekki tył, a fur jest podsterowny, tak? Może coś z geometrią, a przynajmniej zbieżnością niehalo?

Anonymous - Sob 10 Maj, 2008

No nie mam zadnych regulacji :) Tak tył lekki a przód wyjezdza na zakretach. Hmm geometri nie sprawdzałem, zbierzność ustawiona.
mi - Sob 10 Maj, 2008

masz stabi z tyłu?
mi - Sob 10 Maj, 2008

tak nie teraz naszła nostalgia - w jakiej sytuacji toto jest podsterowne? Na szybkim łuku długim duża masa z przodu niby może wynosić przód, w bardziej złożonych sytuacjach - lekka dupa powinna być dość frywolna...
fydi - Sob 10 Maj, 2008

mi napisał/a:
tak nie teraz naszła nostalgia - w jakiej sytuacji toto jest podsterowne? Na szybkim łuku długim duża masa z przodu niby może wynosić przód, w bardziej złożonych sytuacjach - lekka dupa powinna być dość frywolna...


właśnie, właśnie, dobrze mówisz. w jakich sytuacjach i jak bardzo jest podsterowny ten ZX? W końcu to ośka, więc trochę tam musi być podsterowna :D

Anonymous - Sob 10 Maj, 2008

mi napisał/a:
w jakiej sytuacji toto jest podsterowne?

ciasny krótki zakret jak wchodze z wieksza predkościa. Jak np jade 80km i mam zakret 90 biorąc go cała szerokością auto itak jest nie do opanowania.

michool_vt - Sob 10 Maj, 2008

zmien:
-opony
-amortyzator
-sprezyny
-silnik
-obniz tył
-zamontuj duzy komin

moze pomoże :D

sorry, joke, i'm drink/drank/drunk :faja:

Marek23 - Sob 10 Maj, 2008

qwas napisał/a:
ciasny krótki zakret jak wchodze z wieksza predkościa. Jak np jade 80km i mam zakret 90 biorąc go cała szerokością auto itak jest nie do opanowania.


Generalnie każde auto jest na swój sposób podsterowne... Prawa fizyki są nieubłagalne. Ale zawieszenie dużo daje. Tylko musisz dobrać je z głową. Poza tym napisz ciężko coś napisać, bo tak naprawdę autem trzeba się przejechać, by stwierdzić co jest nie tak.

Ogólnie zawias przede wszystkim no i odpowiednia technika jazdy.

mi - Nie 11 Maj, 2008

michool_vt napisał/a:
zmien:
-opony
-amortyzator
-sprezyny
-silnik
-obniz tył
-zamontuj duzy komin

moze pomoże :D

sorry, joke, i'm drink/drank/drunk :faja:


co za degenerat :rotfl:


Marek23 napisał/a:
Generalnie każde auto jest na swój sposób podsterowne...


się wie! (ale misiek chyba nie, co? :lol2: )


Marek23 napisał/a:
no i odpowiednia technika jazdy


to jest fakt. Jeśli za szybko wchodzisz w ciasny zakręt i walisz od razu kierownikiem daleko to oczywistym jest, że fur będzie walił prosto...
Ogólnie qwas jeśli chcesz wiedzieć coś więcej o technice jeździeckiej wal w ciemno do Marka23 - najlepiej ogarniający gość jakiego znam, a i radą cenną potrafi rzucić!

:*

Jakarti - Nie 11 Maj, 2008

zmien temat postu.
pzdr. :D

Anonymous - Pon 12 Maj, 2008

zrobione ;D
CHRZANEK - Pon 12 Maj, 2008

Przede wszystkim wchodź w zakręt na możliwie najniższym biegu i asekuruj się lewą nogą...
Popróbuj też ujęcia gazu w zakręcie...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group