To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - klatka / obspawanie budy

grzech - Nie 11 Maj, 2008
Temat postu: klatka / obspawanie budy
po ostatnich przygodach w Tomaszowie zapadla decyzja o wsadzeniu klatki do saxo. Nie chce tego robic u treli bo mam kumaty warsztat ktory cos takiego ogarnie, ale przydalyby sie jakies plany/wskazowki. Mam na razie zalacznik J, ale przyda sie wszystko - jakies zdjecia, plany, opisy.
Szukam tez info na temat obspawania budy, gdzie jak, czym.

ajudo !!!

Bad-i - Nie 11 Maj, 2008

Grzechu jak juz chcesz robic to rob to profi. Ja mam dwie ksiazki homologacyjne do N i A grupy. Mysle ze co jak co ale klatka w moim pugu moze ci posluzyc jako przyklad. Mam dodatkowo do tego rysunek techniczny wykonany przez Ireco.
Anonymous - Pon 12 Maj, 2008

a) obspawanie budy to chyba oczywista sprawa - "kładziesz" spawy na łaczeniach elementów wew auta jak i pod spodem mniej wiecej co jakies 2-3 cm

b) co do klatki Bad-iego jest i wygodna i dosc mocno juz rozbudowana a tutaj masz wszystko inne http://www.126fan.pl/www/klatka.htm

pzdr

Bad-i - Pon 12 Maj, 2008

Marcel 08 napisał/a:
a) obspawanie budy to chyba oczywista sprawa - "kładziesz" spawy na łaczeniach elementów wew auta jak i pod spodem mniej wiecej co jakies 2-3 cm


ziom obspawanie wlasnie nie jest takie banalne, spaw na okraglo to fakt ale jest jeszcze duzo miejsc ktore warto wzmocnic i obspawac

Anonymous - Pon 12 Maj, 2008

Bad-i jest banalne jest :] tylko trzeba to zrobic z głowa - prawda Vłodziu ;D
CHRZANEK - Pon 12 Maj, 2008

Grzech: CO do klatki to:

Jeżeli auto służy do KJS to klatka nie musi być typu "bunkier" bo to ani nie te prędkości ani nie ma potrzeby wkładania tylu Kg w auto.

Ważne rzeczy w klatce to:
1) Przebicia do kolumn Mc Person (to co ma Badi, a nie ma Marcel)
2) Tylne podpory klatki oparte o mocowanie tylnej belki (Ładnie to jest zrobione u Marcela)

Reszta to już tylko wybór wariantu z załącznika J.

Aha i bardzo ważne jest to żeby pałaki klatki były możliwie jak najlepiej spasowane ze słupkami przednimi i środkowymi !! !! !!

Często widuję klatki które przebiegają w odległości 10 albo więcej cm od słupków.
Jest to błąd w sztuce, i jak już chcesz klatkę to sugeruję żeby była:

"Biedniejsza" ale starannie i precyzyjnie spasowana.

michool_vt - Pon 12 Maj, 2008

grzech napisał/a:
Szukam tez info ... jak
nie spawa sie w dół :]
Bad-i - Pon 12 Maj, 2008

Marcel 08 napisał/a:
Bad-i jest banalne jest :] tylko trzeba to zrobic z głowa - prawda Vłodziu ;D


chcesz zobaczyc homologacje od Maxi - ja nawet nie wiedzialem ze takie rzeczy w samochodzie istnieja a oni je dodatkowo usztywniaja i obwspawywuja ;)

106 - Pon 12 Maj, 2008

kmart na forum kiedys wklejal instrukcje budowy Agr clio. bardzo fajnie bylo
tam opisane obspawanie nadwozia, gdzie jakie i jak powycinane elementy
blachy trzeba dodac. warto poszukac.

Mick - Pon 12 Maj, 2008

Marcel 08 napisał/a:
http://www.126fan.pl/www/klatka.htm

pzdr


korzystasz z mojej stronki :rotfl:

126fan.pl ;D

Bad-i - Pon 12 Maj, 2008

106 napisał/a:
kmart na forum kiedys wklejal instrukcje budowy Agr clio. bardzo fajnie bylo
tam opisane obspawanie nadwozia, gdzie jakie i jak powycinane elementy
blachy trzeba dodac. warto poszukac.


mam tą knigę w domu ;)

Vlodarsky - Pon 12 Maj, 2008

wszystko fajnie ale co to jest klataka ? o_O o_O o_O o_O
strick - Pon 12 Maj, 2008

Vlodarsky napisał/a:
klataka ?


lol :rotfl:
Dobre pytanie, wy tu ciagle o klatce, a moze nie o to chodzi :D

fydi - Pon 12 Maj, 2008

może chodzi o kloake?
MoRToN - Pon 12 Maj, 2008

karaoke :rotfl:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group