Techniczne - Przewody hamulcowe w oplocie - C2 VTS
Greg - Sob 14 Cze, 2008 Temat postu: Przewody hamulcowe w oplocie - C2 VTSJak w tytule - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... Szukałem, niiiiiiiiiiiic nie znalazłem do mojego samochodu. Dzisiaj jakoś dziwnie szybko spuchł mi hamulec po jednym wyjątkowo ostrym hamowaniu poprzedzonym kilkoma trochę bardziej lightowymi. Następne hamowania - lekki zonk, kupa w majtach i widok mojego auta w dupie jakiejś skodziny na światłach...
Pytanie - czy może od Saxo da się zaadaptować przewody? Ktoś ma jakieś informacje? Chłopaki w UK zakładają brembo z puga406c wraz z przewodami w oplocie, podobno... Takich hamulców nie mogę wyczaić i nawet nie wiem, czy są mi juz potrzebne , ale przewody bym zmienił.
Jakoś niedługo robię przegląd i zmienię jeszcze płyn hamulcowy na Motul'a RBF660. Czy to dobry wybór?kubas - Sob 14 Cze, 2008 Plyn zmien sobie na jakis dot 5.1 to ci wystarczy. Same zaciski z 406 to jakies 1000zl, dolicz do tego dobre klocki i tarcze i wyjdzie kolo 1800 zł jak nic, no i przewody trzeba by gdzies znalezc info czy pasuja z saxo vtsa. A no i do zaciskow trzeba zrobic adaptery i moze sie okazac ze twoja fela jest za mala do nich.....nox - Sob 14 Cze, 2008 co do przewodów do w ofercie posiada je goodridge dedykowane do c2 vtsAnonymous - Sob 14 Cze, 2008 zawsze mozesz sobie dorobic na Grochowskiej 41 chyba Greg - Nie 15 Cze, 2008
nox napisał/a:
co do przewodów do w ofercie posiada je goodridge dedykowane do c2 vts
U nich na stronie (UK) nie znalazłem nic do C2. W jakims sklepie internetowym są, ale do VTR - nie mam pojęcia czy są takie same, zadałem im pytanie.
Jest opcja wyboru - albo stailness steel, albo zinc plated.saxorulez - Nie 15 Cze, 2008 Greg,
nowy przedstawiciel goodridge - zadzwoń do Jacka 604 108 683 powiedz że ode mnei masz namiary http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=323Anonymous - Nie 15 Cze, 2008 Z katalogu ferodo wynika,że VTR i VTS mają inne hamulce.VTR ma system lucasa , a VTS boscha.Wydaje mi się ,że przewody z VTR mimo wszystko powinny pasować.Sprawdzałem na ebay'u i rzeczywiście są tylko do VTR'aGreg - Nie 15 Cze, 2008 Dzięki chłopaki za zainteresowanie tematem!
Jutro przedzwonię do re5pect, zobaczymy co wymyślą
Edit: Znalazłem u nich płyn hamulcowy AP Racing, chyba o podobnych parametrach jak Motul RBF, który chcę zalać. Jest tam wzmianka, że nie jest on do uzytku drogowego. WTF?
http://www.re5pect.pl/ind...uct&prod_id=915kubas - Nie 15 Cze, 2008 to ze jest silnie higroskopijny i ze moze jest z dupy na zimno... odpusc sobie te dobre plyny kup dot 5.1 i tak nie odczujesz roznicy...fydi - Nie 15 Cze, 2008 Tak jak kubas napisał. Możesz dla lepszego efektu go porostu częściej wymieniać.Anonymous - Nie 15 Cze, 2008
fydi napisał/a:
Możesz dla lepszego efektu go porostu częściej wymieniać.
No to wtedy wyjdzie na to samo bo Motul RBF właśnie trzeba częściej wymieniać
Motul RBF jest sens używać tylko jak się jeździ na torze, w ruchu ulicznym,
żeby nie wiem jak wariacko jeździć, to raczej do ponad 300 stopni się płynu nie rozgrzeje...Greg - Nie 15 Cze, 2008
mAbZ napisał/a:
w ruchu ulicznym,
żeby nie wiem jak wariacko jeździć, to raczej do ponad 300 stopni się płynu nie rozgrzeje...
Spoko. Ja profilaktycznie wyszukałem taki, o jak najwyższych parametrach, bo lubię dążenie do perfekcji. Już mam takie zboczenie, że lubię wszystko robić dobrze. Olej też kupuję najlepszy - Motul 300V. Greg - Czw 24 Lip, 2008
p106rallye napisał/a:
Z katalogu ferodo wynika,że VTR i VTS mają inne hamulce.VTR ma system lucasa , a VTS boscha.
Jacek z re5pect odpisał mi, że powinny pasować i że z tego co sprawdził, to są takie same. Chyba zaryzykuję te 299zł.saxorulez - Czw 24 Lip, 2008 Greg,
kupuj Greg - Czw 24 Lip, 2008
saxorulez napisał/a:
Greg,
kupuj
Chyba tak zrobię. Szarpnę się, a co. ITG może tez zamówię, bo do tej pory nikt mi nie doradził nigdzie jaki kompletny dolot będzie dobry, bez jakiegoś drutowania i kombinowania. Chłopaki z UK sie mądrzą że tak źle, że tak niedobrze, że da sie lepiej, ale żadne jeszcze nic konkretnego nie zaproponował.
Z tymi Forced Induction jest jakiś problem - ciężko to ustrojstwo znaleźć.