To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Przewody hamulcowe w oplocie - C2 VTS

Greg - Sob 14 Cze, 2008
Temat postu: Przewody hamulcowe w oplocie - C2 VTS
Jak w tytule - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... Szukałem, niiiiiiiiiiiic nie znalazłem do mojego samochodu. Dzisiaj jakoś dziwnie szybko spuchł mi hamulec po jednym wyjątkowo ostrym hamowaniu poprzedzonym kilkoma trochę bardziej lightowymi. :ble: Następne hamowania - lekki zonk, kupa w majtach i widok mojego auta w dupie jakiejś skodziny na światłach... ;D

Pytanie - czy może od Saxo da się zaadaptować przewody? Ktoś ma jakieś informacje? Chłopaki w UK zakładają brembo z puga406c wraz z przewodami w oplocie, podobno... Takich hamulców nie mogę wyczaić i nawet nie wiem, czy są mi juz potrzebne :rotfl: , ale przewody bym zmienił.

Jakoś niedługo robię przegląd i zmienię jeszcze płyn hamulcowy na Motul'a RBF660. Czy to dobry wybór?

kubas - Sob 14 Cze, 2008

Plyn zmien sobie na jakis dot 5.1 to ci wystarczy. Same zaciski z 406 to jakies 1000zl, dolicz do tego dobre klocki i tarcze i wyjdzie kolo 1800 zł jak nic, no i przewody trzeba by gdzies znalezc info czy pasuja z saxo vtsa. A no i do zaciskow trzeba zrobic adaptery i moze sie okazac ze twoja fela jest za mala do nich.....
nox - Sob 14 Cze, 2008

co do przewodów do w ofercie posiada je goodridge dedykowane do c2 vts
Anonymous - Sob 14 Cze, 2008

zawsze mozesz sobie dorobic na Grochowskiej 41 chyba ;)
Greg - Nie 15 Cze, 2008

nox napisał/a:
co do przewodów do w ofercie posiada je goodridge dedykowane do c2 vts

U nich na stronie (UK) nie znalazłem nic do C2. W jakims sklepie internetowym są, ale do VTR - nie mam pojęcia czy są takie same, zadałem im pytanie.

Jest opcja wyboru - albo stailness steel, albo zinc plated.

saxorulez - Nie 15 Cze, 2008

Greg,

nowy przedstawiciel goodridge - zadzwoń do Jacka 604 108 683 powiedz że ode mnei masz namiary http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=323

Anonymous - Nie 15 Cze, 2008

Z katalogu ferodo wynika,że VTR i VTS mają inne hamulce.VTR ma system lucasa , a VTS boscha.Wydaje mi się ,że przewody z VTR mimo wszystko powinny pasować.Sprawdzałem na ebay'u i rzeczywiście są tylko do VTR'a
Greg - Nie 15 Cze, 2008

Dzięki chłopaki za zainteresowanie tematem!

Jutro przedzwonię do re5pect, zobaczymy co wymyślą :)

Edit: Znalazłem u nich płyn hamulcowy AP Racing, chyba o podobnych parametrach jak Motul RBF, który chcę zalać. Jest tam wzmianka, że nie jest on do uzytku drogowego. WTF?
http://www.re5pect.pl/ind...uct&prod_id=915

kubas - Nie 15 Cze, 2008

to ze jest silnie higroskopijny i ze moze jest z dupy na zimno... odpusc sobie te dobre plyny kup dot 5.1 i tak nie odczujesz roznicy...
fydi - Nie 15 Cze, 2008

Tak jak kubas napisał. Możesz dla lepszego efektu go porostu częściej wymieniać.
Anonymous - Nie 15 Cze, 2008

fydi napisał/a:
Możesz dla lepszego efektu go porostu częściej wymieniać.


No to wtedy wyjdzie na to samo bo Motul RBF właśnie trzeba częściej wymieniać ;)
Motul RBF jest sens używać tylko jak się jeździ na torze, w ruchu ulicznym,
żeby nie wiem jak wariacko jeździć, to raczej do ponad 300 stopni się płynu nie rozgrzeje...

Greg - Nie 15 Cze, 2008

mAbZ napisał/a:
w ruchu ulicznym,
żeby nie wiem jak wariacko jeździć, to raczej do ponad 300 stopni się płynu nie rozgrzeje...

Spoko. ;D Ja profilaktycznie wyszukałem taki, o jak najwyższych parametrach, bo lubię dążenie do perfekcji. :ble: Już mam takie zboczenie, że lubię wszystko robić dobrze. :) Olej też kupuję najlepszy - Motul 300V. :)

Greg - Czw 24 Lip, 2008

p106rallye napisał/a:
Z katalogu ferodo wynika,że VTR i VTS mają inne hamulce.VTR ma system lucasa , a VTS boscha.

Jacek z re5pect odpisał mi, że powinny pasować i że z tego co sprawdził, to są takie same. Chyba zaryzykuję te 299zł.

saxorulez - Czw 24 Lip, 2008

Greg,

kupuj :)

Greg - Czw 24 Lip, 2008

saxorulez napisał/a:
Greg,

kupuj :)

Chyba tak zrobię. Szarpnę się, a co. ;) ITG może tez zamówię, bo do tej pory nikt mi nie doradził nigdzie jaki kompletny dolot będzie dobry, bez jakiegoś drutowania i kombinowania. Chłopaki z UK sie mądrzą że tak źle, że tak niedobrze, że da sie lepiej, ale żadne jeszcze nic konkretnego nie zaproponował.

Z tymi Forced Induction jest jakiś problem - ciężko to ustrojstwo znaleźć.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group