To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - CTR vs. ITR

k-mart - Wto 17 Cze, 2008
Temat postu: CTR vs. ITR
Powoli trzeba sie zastanawiac - renaury mi sie znudzily, subaru nie jara mnie wcale....

Interesuje mnie, na co zwracac uwage przy ogledzinach obu modeli.
Slabe punkty (jesli takie sa)?
Ile to jest warte?
Jazda -> jak powinno jezdzic, jesli jest dobre?
+/- ktory lepszy?

MoRToN - Wto 17 Cze, 2008

B18C4 raczej mało rozwojowe za małe pieniądze.

A powinno jeździć jak każda honda - nic, nic, nic i vrrrrrr..... :P

M - Wto 17 Cze, 2008

MoRToN napisał/a:
B18C4 raczej mało rozwojowe za małe pieniądze.

A powinno jeździć jak każda honda - nic, nic, nic i vrrrrrr..... :P

Ten silnik nie jest w itr, do tego jest bardzo rozwojowy :)
Whatever.

Jak dla mnie pudzianie to sa wazne dwie rzeczy w hondach:
1.Stan karoserii
2.Stan silnika - czy nie kopci.

Generalnie powinienes obejrzec czy auto nie jest jakims totalnym szrotem,
jesli jest wszystko ok to masz bezawaryjne auto.

k-mart - Wto 17 Cze, 2008

Czaje, czyli generalnie jak w kazdym samochodzie. Myslalem ze moze w Hondach sa jakies szczegoly na ktore warto zwrocic uwage.

Z tego co zauwazylem, itr'y mozna wyrwac taniej niz ctr'y. A do konca nie wiem co mi sie bardziej podoba - ctr jest bardziej cywilizowany, gdy itr to juz taka zimna suka.
Kurde musze sie przejechac i podjac decyzje.

k-mart - Wto 17 Cze, 2008

ITR'y:
http://www.autoscout24.ch...ce&carsperpage=

Bad-i - Wto 17 Cze, 2008

k-mart jak ty kupisz japonca to zglosze oficjalny wniosek zeby zrobic cie szarakiem :D
Stf - Wto 17 Cze, 2008

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5505802

dobre w opisie: "Wersja bez klimy jest szybsza o 4% od wersji z klimatyzacją!!! "

k-mart - Wto 17 Cze, 2008

moze....
Ogolnie mam dosyc szukania gratow do francuzow, zastanawiac sie jak to bedzie jezdzilo albo po zalozeniu byc rozczarowanym.
Doszedlem do wniosku:
jesli francuza, to tylko gotowa zabawke, jak n.p. clio cup lub clio N3. Bawienie sie typu raz tu cos dolozyc raz tam to strata czasu i pieniedzy.

Chce miec w koncu samochod w ktorym jesli bede chcial uzyskac jakis efekt, wiadomo co wlozyc.

M - Wto 17 Cze, 2008

Ja bym wzial itra, bardziej jdmowy, kultowe auto, tańsze w utrzymaniu.
Do tego jak ty to powiedziales kiedys "świnia z osłem"

M - Wto 17 Cze, 2008

Do tego do itra wujek eM zrobi Ci fajny program, w ctrze bedzie troche drozej :)
k-mart - Wto 17 Cze, 2008

Ostatnio widzialem zoltego itr'a na bialym ozecie, jesli jeszcze raz spotkam zrobie fotke.
Masakra.

CHRZANEK - Wto 17 Cze, 2008

K-mart + ITR = Koniec świata :D :D :D

(Ja też jestem za ITR'em bo CTR jest oklepany)

kubas - Wto 17 Cze, 2008

itr podobno lepiej skreca :)
rasta - Wto 17 Cze, 2008

Też jestem za ITR - Tylko weź znajdź dobrą sztukę :/

k-mart napisał/a:
Ostatnio widzialem zoltego itr'a na bialym ozecie, jesli jeszcze raz spotkam zrobie fotke.
Masakra.


Żółty na czarnej feldze też wymiata albo czarny na białej :faja:

CHRZANEK - Wto 17 Cze, 2008

rasta napisał/a:
Też jestem za ITR - Tylko weź znajdź dobrą sztukę :/


W szwajcarii łatwiej niz w japoni ziom :D :D :D

A kolor nieważne jaki bo i tak wszystkie były piekne... Biały, żółty, czerwony czy czarny...
Ja bym w tym samochodzie kompletnie nic nie zmieniał...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group