HH.ORG na Torze - Rallye Golf G60 vs. Golf G60 Syncro
Anonymous - Nie 26 Mar, 2006 Temat postu: Rallye Golf G60 vs. Golf G60 SyncroWczoraj, godzina 8 rano, Puławska od wysokości Mysiadła do ul. Poleczki.
Start obu aut z rolowanej jedynki (coby ze sprzęgła nie strzelać):
1-ka: podobnie, przepiąłem na 2 wcześniej, bo z braku ogranicznika boję się przeciągać
2-ka: jestem pół maski przed
3-ka: mam jego maskę na wysokości moich drzwi
4-ka: dla mnie jedna długość auta
...przy 180 odpuszczamy
Wczoraj, godzina 21, Puławska od Poleczki do Piaseczna.
Te same auta, z jedym wyjątkiem: moje już po zmianie skrzyni (wreszcie nie szumi jak potępieniec, biegi nie haczą i 5-tka wchodzi bez zgrzytów, oprócz tego skrzynia o odrobinę większym przełożeniu głównym, co powinno dać minimalnie lepsze przyspieszenia)
Start ponownie z rolowanej jedynki:
1-ka: patrz wyżej
2-ka: maska dla mnie
3-ka: mam długość auta
4-ka: odjeżdżam i odjeżdżam i odjeżdżam
5-tka: do 200 odjechalem jakieś 3-4 długości (tak mówił kumpel, bo ja się bałem odwracać)
Auta o identycznym setupie: zmniejszone kółeczka, w miarę nowe kompresory, moje z wałkiem Schrick-a.
... i niech mi ktoś powie, że dobra skrzynia nie jest najważniejsza
Aha... jak ktoś nie słyszał nakładającego się ryku dwóch kompresorów G60 to niech żałuje :diabel:saxorulez - Nie 26 Mar, 2006 ja nie słyszałem i żałuje.. wogóle dawno nie widziałem Twojego auta także czekam aż się pojawisz jakoś na zlocie.. troche już asfalt podsycha także...
No i gratki z okazji KILLA :diabel:Anonymous - Nie 26 Mar, 2006 Mierzyłes osiągi? Ciekawe ile masz do paki i na czwiartkę. Może napiszesz co wypluła hamownia :562:
GRATULUJE KILLA Anonymous - Nie 26 Mar, 2006 wlasnie,jak z osiagami?
masz cos zrobione w tym silniku?Anonymous - Nie 26 Mar, 2006 Przyspieszenia nie mierzone, bo na tamtej skrzyni nie było co mierzyć... wbicie biegu przy 6 tysiącach graniczyło z cudem
[ Dodano: Nie 26 Mar, 2006 ]
saxorulez napisał/a:
dawno nie widziałem Twojego auta także czekam aż się pojawisz jakoś na zlocie.. troche już asfalt podsycha także...
Dawno mnie nie było, bo w mrozy cały czas coś tam dłubane przy struclu było, więc nie było czym się chwalić. Obecnie czekam, aż tapicer odda mi boczki, które obija w skórę, BBS-y przygotowane już na sezon letni, w sumie tylko lakier został i będzie całkiem ładne autko W sam raz aby sprzedać śmiecia i kupić wreszcie coś nowszego :diabel:k-mart - Pon 27 Mar, 2006 gratuluje! Znam ryk g60 bo u mnie sa to bardzo popularne samochody, z daleka wiadomo ze musi byc to golf lub corrado. Ciekawi mnie jak wygladaloby porownanie twojego golfa n.p. z golfem 3 vr6?? Miales okazje sprawdzic?Anonymous - Pon 27 Mar, 2006 ja raczej jestem ciekaw jak by wygladal w konfrotnacji z g60 T dzik - Pon 27 Mar, 2006 Ile moze miec mocy?Anonymous - Pon 27 Mar, 2006
k-mart napisał/a:
gratuluje! Znam ryk g60 bo u mnie sa to bardzo popularne samochody, z daleka wiadomo ze musi byc to golf lub corrado. Ciekawi mnie jak wygladaloby porownanie twojego golfa n.p. z golfem 3 vr6?? Miales okazje sprawdzic?
To fakt - G60 można rozpoznać z daleka po dźwięku silnika z kompresorem. Z mk III VR6 nie mialem okazji. W sumie to niewiele miałem okazji, bo ja raczej się nie ścigam tym autem, bardziej mi się podoba posiadanie niezłego momentu na 4-tym i 5-tym biegu niż sprint z jedynki, a najfajniesza jest jazda po śniegu, bo ośka nigdy nie da tyle frajdy co 4-łapka
[ Dodano: Pon 27 Mar, 2006 ]
makaveli napisał/a:
ja raczej jestem ciekaw jak by wygladal w konfrotnacji z g60 T
Z czym ??
[ Dodano: Pon 27 Mar, 2006 ]
dzik napisał/a:
Ile moze miec mocy?
Około 200 KM powinien mieć... tak strzelam.dzik - Pon 27 Mar, 2006
44FG napisał/a:
Około 200 KM powinien mieć... tak strzelam.
Jak zrobie pompe w 5-tce to mozemy sie ustawic Anonymous - Pon 27 Mar, 2006 Ok, tyle, że jak ty będziesz miał 200KM w 500kg ośce, a ja 200KM w 1200 kg golfie z napędem na 4 koła to wynik zdaje mi się z góry przewidziany :diabel:dzik - Pon 27 Mar, 2006
44FG napisał/a:
Ok, tyle, że jak ty będziesz miał 200KM w 500kg ośce, a ja 200KM w 1200 kg golfie z napędem na 4 koła to wynik zdaje mi się z góry przewidziany :diabel:
No nie do konca, to bedzie 200KM francuskich koni w 800kg
I tak to zabawa, moj target to poldoloty, felicie itp, wiem gdzie moje miejsce Anonymous - Pon 27 Mar, 2006 Mój target to nie urwać w tym niemieckim śmieciu czegoś co będzie kosztowało 5000 w ASO i będzie w inny sposób "nie do zdobycia" :diabel:Michał - Pon 27 Mar, 2006
dzik napisał/a:
44FG napisał/a:
Ok, tyle, że jak ty będziesz miał 200KM w 500kg ośce, a ja 200KM w 1200 kg golfie z napędem na 4 koła to wynik zdaje mi się z góry przewidziany :diabel:
No nie do konca, to bedzie 200KM francuskich koni w 800kg
I tak to zabawa, moj target to poldoloty, felicie itp, wiem gdzie moje miejsce
bueheheheh
dobre dobre Anonymous - Pon 27 Mar, 2006 z pg turbo w lzejszej budzie.