Bad-i - Śro 23 Lip, 2008 Temat postu: Luźny temat - jakie auto dla kobietySłuchajcie tak się już długo zastanawiam, robie różne researche i nie moge dojść do żadnego konkretnego wniosku.
Tak więc przejde do konkretów;
- mamy ~140.000 brutto na samochód
- musi być nowy
- obojętnie diesel czy benzyna
- auto będzie przeznaczone dla kobiety
Ja tak sobie oglądałem różne furexy i jest straszna rozbierzność. Dla przykładu w tej cenie można kupic nowego paska CC 2.0 TSI, można tez kupić BMW 325i, MB C klasę lub wypasioną Lagunę czy Avensisa (Avensis wogole odpada bo stary model ale podaje jakie sa opcje). Dodatkowo dochodzi np Volvo S60 czy jakies inne C30, Golf GTI, CLIO SPORT itd.......
Takze w tej cenie sa albo w sumie fajne BMW w miare standardowo wyposazone albo gorsze klasą auta ale full wypas.
Wczoraj dobilo mnie jeszcze jedno, jest firma która sciąga z US dla przykladu:
MB ML 320 CDI za 164 tys nowy
lub
X5 (silnik niestety benzyna) za 166 tys tez nowy.
Niby nie duzo wiecej ale to juz troche za duzo.
Takze pytanie takie luzno rzucone na forum, jaką opcję wy byście brali pod uwagę ??Michał - Śro 23 Lip, 2008 dla agi ?
jak dla agi , czt. dobrej laski musi być lansowóz
stawiam na 350 z
znaczy nie musi być, ale ja bym akurat dla niej szedł w coś takiego. Powtarzam , że w twoim przypadku tylko ...Bad-i - Śro 23 Lip, 2008 Ok sorry bo zapomniałem dodać chyba najważniejszego - nie chcemy żeby to było coupe czy 3 dr.
A auto, tak dla Agi.Michał - Śro 23 Lip, 2008 to ja bym poszedł w coś a'la terenowego
Murano ? coś nietypowego może ?Bad-i - Śro 23 Lip, 2008
Michał napisał/a:
to ja bym poszedł w coś a'la terenowego
Murano ? coś nietypowego może ?
wszystkie pomysły zostaną wynagrodzone Michał - Śro 23 Lip, 2008 powiedz mi tylko czy to ma być duza fura czy moze być mniejsza ( oczywiscie nie chodzi mi o fiuta 500 )Bad-i - Śro 23 Lip, 2008 moze byc mniejsza (tzn wielkosc C klasy czy tez serii 3)
tak wlasnie dzisiaj tez przegladam dalej i sie zastanawiam
BMW 325 i - 218 KM i 6,7 do setki
MB C280 czyli 3 litry - 231 KM i 7,6 do setki
podobna waga - wieksza moc a sekunda w plecy (oba w manualu)pcs - Śro 23 Lip, 2008 przelozenia skrzyni i trakcja (bmw ma rozklad masy 50/50 a merol pewnie 60/40)Gaydek - Śro 23 Lip, 2008 BMW E92, http://www.rsportscars.co...mw335i07_08.jpg . Jimek chyba poprze ten pomysł .Bad-i - Śro 23 Lip, 2008
pcs napisał/a:
przelozenia skrzyni i trakcja (bmw ma rozklad masy 50/50 a merol pewnie 60/40)
hmm pewnie masz racje, w szoku tylko jestem ze az taka roznica.Bad-i - Śro 23 Lip, 2008
przeczytaj wyżej - nie może byc coupe (a nawet jakby miało to nie mieści się w budżecie bo tylko 320i jest a na wieksze nie daja az takich rabatów)Gaydek - Śro 23 Lip, 2008 Kurde, czytałem, ale tak mi się podoba, że musiałem napisać . Sorry .
Jeżeli zdecydujesz się na E90 to poczekaj za nowym modelem. Tzn. tym po liftingu, http://www.e90post.com/fo...ad.php?t=155730 .Bad-i - Śro 23 Lip, 2008 hmm nie bardzo rozumiem, nie widze żadnego face lifta
czym ta po face lifcie rozni sie od tej
OK OK juz widze, ale roznica jest tak nieznaczna ze na pierwszy rzut oka nie zauwazylem nic.pcs - Śro 23 Lip, 2008 wezcie pod uwage ze mamy lato i rwd jest full wypas, ale pory roku w tym kraju sie zmieniaja natomiast jakosc drog niezmiennie pozostaje marna. Dlatego calosezonowo warty rozwezenia jest nowy subaru forester (wyglada calkiem jak czlowiek), wersja exclusive 2.5turbo 230km (7.1 do 100) kosztuje nawet w salonie ponizej 140tys, a pewnie sporo mozna utargowac albo kupic u brokera jakiegos za 20% mniej. W 80% warunkow w polsce takim foresterem sie bedzie szybciej i wygodniej jezdzic niz mesiem czy bmw.Gaydek - Śro 23 Lip, 2008 Nowości w E90/91 to m. in.:
- diody w kierunkowskazach (z przodu i z tyłu),
- nowy kształt lamp z tyłu,
- "nerki" z E92,
- nowy kształt maski, zderzaków, progów, lusterek,
- nowy I-drive,
- drobiazgi we wnętrzu.
Nie wiem, czy coś zmieni się w silnikach. Niewykluczone, że będą odrobinę mocniejsze (choć silniki już wcześniej przeszły upgrade, np. 320d miało 163 KM a ma 177 KM).